ساختمان و مسکن

بهترین ویلاهای اسپانیا برای استراحت در تعطیلات زمستانی

اسپانیا یکی از مقاصد تفریحی مورد علاقه من است. با داشتن سواحل خیره کننده و یک زندگی شبانه پر جنب و جوش ، محیطی آرامش بخش و مناظر زیبا را ارائه می دهد. ویلای لوکس یکی از بهترین قسمت های تعطیلات اسپانیا است که می توانید در کنار خانواده و دوستان خود تفریح ​​کنید. شما می توانید یکی از بهترین ویلاهای اسپانیا را برای استراحت در زمستان انتخاب کنید. اگر در خارج از هوا بسیار سرد است ، می توانید شب های طولانی زمستان را در مقابل آتش سوزی خنک کنید.

ویلا El Escorial

این ویلا در نزدیکی مادرید واقع شده است. این ویلای زیبا است و محیطی آرام دارد. این شهر در شهر مشهور توریستی سن لورنزو دی ال Escorial واقع شده است. از هر اتاق ویلا می توانید از تماشای خیره کننده لذت ببرید. یک استخر و باغ بزرگ در بیرون ویلا وجود دارد.

آبی خلیج ، ایبیزا

در یک صخره زیبا واقع شده است و می توانید از مناظر خیره کننده دریا لذت ببرید. در نزدیکی خلیج Cala Mastella و در نزدیکی روستای زیبای سان کارلوس واقع شده است. می توانید در کنار استخر لذت ببرید و با خانواده خود در بیرون غذا بخورید. این ویلا با باغ های زیبا ، نخلستان ها ، کاکتوس ها و باغ بامبو احاطه شده است. ویلا فرصت های بسیاری را برای مهمانان فراهم می کند تا از تعطیلات خود لذت ببرند.

ویلا در Aranjuez ، مادرید ، اسپانیا

این یکی دیگر از ویلاهای شگفت انگیز در اسپانیا است. در مرکز واقع شده و بنابراین به راحتی قابل دسترسی است. راحت ، مدرن ، زیبا ، جادار و تزئین شده به سبک متنوع است. شما می توانید از کلیه امکانات مدرن ویلا مانند حمام ، تلویزیون ، Wi-Fi و اتاق خواب های عالی لذت ببرید. محله زیبا بسیار جذاب است و می توانید با فاصله کمی از ویلا ، کلیه امکانات رفاهی لازم را پیدا کنید.

ویلا روکا ، ایبیزا

این یک ملک منحصر به فرد در ایبیزا است. لوکس و راحتی را با هزینه ای مناسب ارائه می دهد. خیلی دور از ایبیزا نیست. خانه نزدیک به کلوپ ها ، کافه ها و رستوران ها است و می توانید از زندگی شبانه لذت ببرید. این خانه حریم خصوصی و بهترین فرصت برای استراحت و لذت بردن از تعطیلات را فراهم می کند. می توانید یک روز را در استخر و یک کوکتل با منظره ای شگفت انگیز از شهر قدیمی ایبیزا بگذرانید.

کازیتاس دو لوریزو ، کانتابریا

شما می توانید خانه زیبا Cantabria را که در کوهپایه های Picos de Europa واقع شده است ، انتخاب کنید تا بتوانید یک ساعت شگفت انگیز را با خانواده سپری کنید. شما می توانید از سازندگان پنیر محلی دیدن کرده یا از زیباترین منطقه کوهستانی اسپانیا در کابل اتومبیل Fuente de دیدن کنید. این یک آپارتمان ایده آل برای یک خانواده کوچک است تا از بهترین زمان لذت ببرید.

کوگو گران ، مینورکا

Cugo Gran یک خانه عالی با یازده اتاق خواب است. این مکان ایده آل برای اقامت در گروه های بزرگتر است. ویلا هر آنچه را که در یک ملک تعطیلات لوکس انتظار دارید فراهم می کند. فضای داخلی مبله مناسب است. فضای باز یک مکان ایده آل برای استراحت و باز کردن استراحت است. این خانه نزدیک به بهترین سواحل است و این ملک را به مکانی ایده آل برای تعطیلات اسپانیا تبدیل کرده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا