دنیای وب

بهینه سازی موتورهای جستجو چیست و چرا اهمیت دارد؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک یا بدون پرداخت را به وب سایت خود جذب کنید. وقتی چند تکنیک ساده بهینه سازی موتور جستجو را می دانید، می تواند به این معنی باشد که تفاوت های وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود یا به سادگی نادیده گرفته می شود.

اصولاً دو نوع بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. در صفحه، که در مورد همه چیز در سایت شما صحبت می کند و، خارج از صفحه، که به کارهایی می پردازد که دور از سایت خود انجام می دهید تا افراد را به سایت خود بیاورید.

سئو روی صفحه

کلید واژه ها

کلمات کلیدی شما کلمات و عباراتی هستند که افراد هنگام جستجوی اطلاعات در اینترنت در موتور جستجو تایپ می کنند. کلمات کلیدی خود را در عنوان صفحه و عنوان آن قرار دهید. ربات های جستجو به دنبال کلمات در عنوان شما می گردند و از آنها برای شناسایی موضوع اصلی صفحه استفاده می کنند.

محتوا

شما می خواهید محتوای متنوعی برای بالاترین ارزش سئو داشته باشید. این شامل هر پست وبلاگ یا مقاله، عکس، تصویر یا تصویر می شود. پاراگراف های خود را کوتاه نگه دارید، از نقطه ها و عنوان های فرعی استفاده کنید و خواندن مطالب شما را برای مردم آسان کنید (نه فقط ربات های موتور جستجو). اگر محتوایی ایجاد کنید که برای مدت طولانی مرتبط باقی بماند، نتایج سئو شما بهبود خواهد یافت. وقتی محتوای شما برای همیشه سبز است، به این معنی است که شما روی مسائلی متمرکز شده‌اید که مردم ماه‌ها و سال‌های آینده با آن‌ها مواجه خواهند شد.

چگالی کلمه کلیدی

برای جلب توجه موتورهای جستجو، کلمات کلیدی زیادی در آن قرار ندهید. نه تنها خواندن این برای مردم دشوار است، بلکه سایت شما می تواند به عنوان یک سایت اسپم و در لیست سیاه نیز در نظر گرفته شود. چگالی کلمات کلیدی با تقسیم تعداد کلمات کلیدی بر تعداد کلمات یک صفحه تعریف می شود. استاندارد پذیرفته شده برای چگالی کلمات کلیدی بین 2 تا 5 درصد است.

سئوی خارج از صفحه

بک لینک ها

هنگامی که وب سایت های دیگر به شما لینک می دهند، ترافیک موتورهای جستجو بیشتری دریافت خواهید کرد. این لینک ها که بک لینک نامیده می شوند باید از چندین وب سایت معتبر و معتبر باشند.

رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین استراتژی های سئو خارج از صفحه هستند. افرادی که محتوای شما را در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و +Google مشاهده و به اشتراک می‌گذارند، مورد توجه موتورهای جستجو قرار خواهند گرفت.

اعتماد به نفس

تقریبا هیچ چیز برای موفقیت وب سایت شما مهمتر از اعتبار نیست. اگر اعتماد مخاطبان خود را از دست بدهید، تمام فروش و قدرت خود را از دست خواهید داد. شما می توانید با به اشتراک گذاری محتوای مرتبط و دقیقی که خودتان ایجاد کرده اید و دیگران ایجاد کرده اند، اعتماد ایجاد کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا