دنیای وب

بهینه سازی موتور جستجو ، رسانه های اجتماعی و مدیریت شهرت آنلاین – سه گانه بازاریابی اینترنتی

SEO گاهی اوقات با رسانه های اجتماعی و مدیریت شهرت آنلاین (ORM) اشتباه گرفته می شود ، جایی که تعداد زیادی از مردم تصور می کنند این سه نفر مشابه هستند. علاوه بر این ، تقاطع مشخصی وجود دارد ، این سه منطقه دارای مناطق تمرکز کاملاً متفاوت هستند و نتایج بسیار متفاوتی را دنبال می کنند. در اینجا در این مقاله قصد داریم درباره اهمیت و کاربردهای آن بیشتر صحبت کنیم.

گفته می شود سئو و مدیریت شهرت از طریق اینترنت و رسانه های اجتماعی سه گانه بازاریابی آنلاین هستند. بیایید ابتدا کمی در مورد سئو ، رسانه های اجتماعی و ORM صحبت کنیم.

چرا بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

سئو معمولاً نگران دریافت رتبه وب سایت در موتورهای جستجو یا رتبه بندی بهتر محصولات یا اصطلاحات جستجوی خدمات است. این فقط یک فرایند برای افزایش شانس شما در لیست وب سایت شما در صفحه اول یا اولین بار در نتایج جستجو برای موتورهای جستجوگر محبوب مانند Google ، Yahoo ، Bing و غیره است.

  • اهمیت بهینه سازی موتور جستجو: این یک مرکز بازاریابی کارآمد است که می تواند واجد شرایط ترین تجارت آینده نگر شما و همچنین مشتریان باشد. این می تواند بازده بهتری نسبت به اشکال سنتی بازاریابی داشته باشد ، برای مثال تلویزیون و / یا تبلیغات چاپی. از نظر برند و برند مناسب است. سئو می تواند ترافیک را به سمت تجارت سوق دهد و دید بی نظیری به مشتریان می بخشد.

چرا بازاریابی رسانه های اجتماعی؟

بازاریابی رسانه های اجتماعی مجموعه ای از فناوری ها و استراتژی ها برای ارتقاء آگاهی از یک برند ، انتشارات ، محصول و غیره (نام تجاری ، انتشارات یا محصول می تواند شخصی یا تجاری باشد) ، در رسانه های اجتماعی ، به ویژه با تشویق به اشتراک گذاری مطالبی که به شما کمک می کند در آوردن تعداد نهایی افراد به یک وب سایت خاص.

  • اهمیت رسانه های اجتماعی: گاهی اوقات از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی بویژه برای بازاریابی اینترنتی استفاده می شود ، سپس رسانه های اجتماعی نام خود را به عنوان بازاریابی رسانه های اجتماعی تغییر داده اند. این می تواند باعث افزایش آگاهی از برند شما شود. رسانه های اجتماعی می توانند به بازاریابی آنلاین کمک کنند تا اعتبار برندها را تأیید کنند. هنگامی که حضور اجتماعی شرکت شما به درستی انجام شود ، به مشتریان می گوید که نام تجاری شرکت شما فعال است و روی شکوفایی مشغول مشتری تمرکز دارد. روشی هدفمند برای تبلیغ برند شما به مشتریان بالقوه شما ارائه می دهد. این می تواند باعث افزایش ترافیک به وب سایت شما برای افراد یا مشاغل شود ، یک انجمن هوادار و پیروان زیادی ایجاد کند و به سرعت بتواند تجارت جدیدی ایجاد کند. رتبه بندی جستجوی شما همچنین می تواند کمک کند.

چرا اعتبار آنلاین را مدیریت می کنید؟

مدیریت شهرت آنلاین مربوط به بهبود نام تجاری شخصی یا نام تجاری شما یا بهبود موقعیت برند شما است. این امر با خنثی کردن یا حذف نظرات منفی آنلاین – غلبه بر آنها با نظرات ، نظرات یا نظرات مثبت تر برای بهبود اعتبار و اعتماد مشتری به نام یا نام تجاری شما است.

  • اهمیت ORMشهرت آنلاین تصویر شما در اینترنت است. امروزه شهرت آنلاین برای انواع مختلفی از مشاغل برای نظارت و تعریف شهرت دیجیتالی ماركها و تأثیرگذاری بر آنها ضروری شده است. نه تنها برای محافظت از آنچه در گذشته دارید مهم است بلکه از شهرت آنلاین خود به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی خود برای هدایت مشاغل جدید و افزایش فروش استفاده کنید.

فناوری در اطراف ما با سرعت نمایی در حال توسعه است. ما هرگز در تاریخ بشریت توانایی واقعی به عنوان سازمانها و افراد را در دستیابی به تعداد نهایی افراد و تعامل ، تعامل و برقراری ارتباط با آنها ، بصورت محلی و جهانی ، قطعاً در زمان واقعی نداشته ایم. رسانه های دیجیتال مفهوم بازاریابی مدرن را تغییر داده و باعث شده است که سازمانهای تجاری ، سازمانهای کوچک و بزرگ ، صدا و سیما از طریق اینترنت صدا را در این زمینه محکوم کنند.

به عنوان مثال ، رسانه های دیجیتال و بازاریابی ، بهینه سازی موتور جستجو ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و مدیریت شهرت آنلاین ، با ارائه ویژگی های قدرتمند زیر ، ارزش خود را برای شرکت ها در انواع و اقسام ثابت کرده اند.

  • ارتباط فوری – رسانه های دیجیتالی و بازاریابی اجازه انتقال در زمان واقعی بین مشاغل و مشتریان و اعضای آنها را می دهند.
  • واکنشها شرکت ها می توانند با تعامل و درخواست یادداشت ، اطلاعات کیفی و کمی را در مورد اتفاقات موجود در بازار هدف بدست آورند.
  • تبلیغات – رسانه دیجیتال روشی هدفمند برای تبلیغ نام تجاری شما به مشتریان بالقوه ارائه می دهد.

مزایای استفاده از سئو ، رسانه های اجتماعی و ORM

وقتی نوبت به افزایش رتبه جستجو ، ارتقاء مشاغل و ایجاد آگاهی مثبت می رسد ، ساخت و حفظ اعتبار یک شرکت به صورت آنلاین زمان و تلاش زیادی می برد. SEO ، رسانه های اجتماعی و ORM می توانند چنین چیزی را ارائه دهند. مزایای آن عبارتند از:

  • به افزایش ترافیک ، یعنی بازدید کنندگان وب سایت و قرار گرفتن در معرض آن ، کمک کنید.

  • پیروان و هواداران خود را تشویق کنید.

  • رتبه بندی جستجو را بهبود بخشید.

  • یک شهرت آنلاین بسازید ، یک نام تجاری و ارزش ایجاد کنید.

  • گسترش تجارت و بهبود فروش.

  • دید بازار را نشان دهید.

  • اعتماد و اعتبار بسازید.

SEO و رسانه های اجتماعی مدیریت شهرت آنلاین نیستند. بدون شک خدمات مدیریت شهرت شامل سئو و مؤلفه رسانه اجتماعی است. با این حال ، وقتی صحبت از کمپین های جامع مدیریت شهرت آنلاین می شود ، SEO از کل داستان فاصله دارد. بیایید به تفاوت های اصلی بین سئو ، رسانه های اجتماعی و مدیریت شهرت به صورت آنلاین بپردازیم.

برای درک تفاوتهای اساسی بین SEO ، رسانه های اجتماعی و ORM ، باید سفر خریداران را درک کنیم. سفر خریداران شامل سه مرحله مهم است:

  • اطلاع: خریداران می توانند به راحتی نیاز یا مشکلی را بیان کنند ، اما حتی هیچ راه حل ممکن را متوجه نمی شوند. او دوست دارد به جنوب شرقی آسیا برود اما ممکن است ایده هایی برای اقامت یا کار در آنجا داشته باشد ، بنابراین می تواند جستجوی “مقصد در جنوب شرقی آسیا” ، “کارهایی که باید در جنوب شرقی آسیا انجام شود” و غیره را جستجو کند.
  • جنگاه کنید: او اکنون می داند که یک هفته وقت دارد و بودجه مشخصی را در ذهن خود دارد اما باید یک برنامه سفر ایجاد کند ، مانند مکان بازدید ، انجام کارها ، غذا ، چیزهایی برای خرید و غیره. “کارهایی که باید در هنگ کنگ انجام شود” و “متل یا رستوران در شانگهای.”
  • تصمیم: خریدار برنامه سفر خود را دارد و باید در قسمت مقصد یا مقصد خود از جمله “زندگی در هنگ کنگ” ، “کابل هونگ کونگ” ، “برج دوربین مدار بسته در شانگهای” و غیره ارائه دهندگان خاصی را پیدا کند.

سرانجام ، اما دست کم ، حداقل ، مدیریت شهرت آنلاین اغلب از آنچه ممکن است در نظر گرفته شود یا برخی از تاکتیک های خشن که خارج از سئو سنتی و رسانه های اجتماعی است استفاده می کند. این که آیا کسب و کار شما با بررسی در انتشارات تأثیرگذار به صورت آنلاین زندگی می کند و می میرد ، باید این سایتها را به درستی بهینه کرده و از آن دسته از مطالب منفی مانند یادداشت های افترا ، محتوای کپی شده ، مطالب نادرست و غیره که شما کنترل نمی کنید ، استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا