دنیای وب

به گروه های فیس بوک بپیوندید و ارسال کنید

یک گروه فیس بوک مکانی عالی برای قرار دادن تبلیغات شما به صورت رایگان یا تعامل با افراد دیگر در مکان شماست. هزاران گروه برای عضویت وجود دارد ، بنابراین شما فقط باید گروه هایی را پیدا کنید که نیازهای تخصصی شما را برآورده کنند.

برای عضویت در یک گروه فیس بوک ، اگر به طور تصادفی بدون پروفایل فیس بوک باشید ، به یک نمایه فیس بوک نیاز دارید ، سپس Facebook را در نوار آدرس مرورگر خود تایپ کنید ، و سپس به یک صفحه ثبت مشخصات نمایه فیس بوک منتقل می شوید. و برای آگاهی شما ، فیس بوک هیچ برنامه وابسته ای ندارد و یا پیوندهای وابسته را ارائه نمی دهد ، بنابراین شما نمی توانید فیس بوک را برای سود مالی ارائه دهید.

اکنون اگر از قبل نمایه فیس بوک دارید ، آنچه باید انجام دهید این است:

به نمایه فیس بوک خود بروید و هنگامی که روی دیوار خود هستید ، روی پیوند در سمت چپ جایی که گروه ها می گوید کلیک کنید ، موقعیت خود را در نوار جستجو در بالا تایپ کنید یا “مدیریت گروه” را در زیر فلش رو به پایین در سمت راست بالای صفحه تایپ کنید نمایه فیس بوک شما.

هر پستی که در گروه های فیس بوک داشته باشید ، اگر در آن گروه ها نیز باشد ، در تمام اعلان های دوستانتان نشان داده می شود. مسلم است که آنها اعلان های گروه را خاموش نمی کنند.

همانطور که سعی کردم در بالا توضیح دهم ، موارد زیر وجود دارد:

3 راه برای یافتن و انتشار مجموعه ها:

مرحله 1) هنگامی که در دیوار اخبار خود هستید به سمت چپ صفحه فیس بوک خود بروید (دیواری که دوستان خود را در آن به روزرسانی می کنید) به پایین پیمایش کنید تا “کاوش” را در زیر آن پیدا کنید ، این باید پیوندی باشد که می گوید “گروهها”

گام 2) کلمات کلیدی niche را در جعبه جستجوی فیس بوک تایپ کنید ، به عنوان مثال: بازاریابی اینترنتی ، کسب درآمد اینترنتی ، MLM ، کار در خانه و غیره

مرحله 3) به پیکان کوچک پایین در بالا سمت راست بروید و روی آن کلیک کنید ، سپس یک منو ظاهر می شود. به پایین بروید تا جایی که می گوید “مدیریت گروه ها” نوشته و روی این پیوند کلیک کنید.

باید به شما بگویم که فیس بوک در تعداد گروههایی که می توانید در یک روز به آنها بپیوندید محدودیت هایی دارد. من فقط برای اینکه ایمن باشم به 10-15 ست در روز می چسبم. با این حال ، مطمئن نیستم که حداکثر آنها چقدر باشد اما ممکن است چیزی در حدود 50 باشد … حدس می زنم ، اما همانطور که گفتم ، مطمئن نیستم که در سمت امن بمانم ، فقط پیشنهاد من را در مورد 10-15 ترکیب دنبال کنید.

اگر چیزی برای تبلیغ در فیس بوک ندارید … می توانید با استفاده از عبارت جستجو / کلمه کلیدی جستجو کنید: پیشنهادات وابسته رایگان

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا