ساختمان و مسکن

بوردیگرا: باغهای ویلا حنبوری

در بوردیگرا ، باغهای ویلا هانبوری که توسط توماس هانبوری تأسیس شده است (شهروند لندن که ثروت خود را در شانگهای رقم زد و عاشق این قسمت از ساحل و آب و هوای واقعاً بی نظیر آن شد) ، Mortula Promontory را با پرتاب سنگ از روستای Latte de Ventimiglia جارو کرد. موقعیت استراتژیک آن کاملاً توسط مجموعه ای استثنایی متنوعی از تصاویر پانوراما در میان گیاهان سرسبز و سبز ساخته شده است.

در اینجا گیاهان مدیترانه ای معمولاً با گروهی از گونه های عجیب و غریب تداخل می کنند و گروهی چشمگیر از حدود شش هزار گیاه تشکیل می دهند که همگی در خارج از منزل کشت می شوند. نتیجه آن یک تکه بهشت ​​روی زمین ، یک باغ عجایب ، تنها باغ گیاه شناسی در نوع خود در جهان است ، مکانی که هر گیاه ، درختچه ای ، پرچین و گل و گیاه طبقه بندی و متمایز می شود.

طراحی کلی باغ (که در طول سالها چندین بار تغییر کرده است تا در نظر گرفته شود روندهای جدید چشم انداز ، سلیقه های معاصر و الزامات تحقیقات گیاه شناسی) باعث شده است تا تاریخ از طریق جولیا آگوستا ، یکی از مهمترین راه های روزگار خود حفظ شود و یکی از مهمترین راه های روز خود (رزرو ترین قسمت هنوز هم در داخل باغ باشد) و جاده های اصلی از قبل موجود ؛ کلیه مسیرهای دیگر پارک در یک چهارراه یا به طول اصلی ساخته شده است. دیوارهای نگهدار قدیمی ، آپارتمان ها و مرزهای قدیمی ساختمان که ویلا را از دریا جدا می کند هنوز ایستاده اند.

هر سطح از باغ با مراحل گل ، مسیرها و نردبان ها همراه است. با ایجاد باغچه ها ، تمام خانواده هانبری شروع به حفظ و تشویق گیاهان خود به خود محلی در قسمت های وحشی و کمتر در دسترس و در صورت لزوم لکه دار کردن درختان (هر نوع کاج و زیتون) و درختچه ها (گل میو ، لورل ، رزماری ، جارو) کردند. . در سواحل میز آنها روغن زیتون را کاشتند. در مناطق سایه دار و برتر ، ویستریا و بنفش؛ در پای دیوارها ، گلهای شور ، گلهای رز ، پیچک و بگونیا؛ در تراس های خراب ، مشک و پلاگونیوم.

قسمت جنوبی باغ که در آن تختخوابهای گل قرار دارد کمتر با آلوئه ورا ، آلوئه ورا ، اپنتیا ، کاکتوس ، مخچه ، بثورات و یوکاها تزئین شده است. Hanbury همچنین درختان نخل ، جنگل استرالیا و باغهای رنگارنگ (صورتی ، سفید ، نارنجی) پر از گلهای فصلی و با مرزهای پرچین زیبا ایجاد کرد. یک مزرعه باغ و مرکبات در بین خانواده ای از شقایق ها ، فریزیا ، عنبیه ، زعفران ، مخمر و فلس قرار داده شد تا چشم آنها را به خود جلب کند. با اضافه کردن مجسمه ها ، چشمه ها ، حوضه ها ، ستون ها ، ستون ها ، آمفوراها ، نیمکت های سنگی و معابد ، در هر سطح از باغها یک لمس نهایی زیبا قرار می گیرد.

کاخ متعلق به MarchesiOrengo di Ventimiglia (ساختمان اصلی املاک) نیز تقریباً بدون تغییر مانده بود. برای آسایش هرچه بیشتر ، این برج برای بهبود بخشیدن به نمای برجسته شده و قسمت های جدیدی اضافه شده است (تراس ها ، آجیل های طاقدار و ایوان در جلوی خانه). ساختمان های خدماتی برای اهداف مختلف تنظیم شده اند: کاسا بلینی ، زیر سرای کارمندان کلبه ای در کرانه شرقی رودخانه (سورا) برای آزمایش آزمایش های علمی و مکان اصلی کشفیات باستان شناسی سر توماس. سکونت باغبانان ، گاوها ، کازا ناتالینی ، خانه پایدار ، هیلفت و والدین در زمین مسطح. برای آبیاری باغ ها و گیاهان ، خانواده مجبور بودند زمین ها را از نو هزینه کنند تا با هزینه ای خاص ، سیستمی برای جمع آوری و توزیع آب طراحی کنند. در یک ژست نوع دوستی ، خانواده هانبری باغها را به مردم ایتالیا اهدا کردند. این اداره اکنون مسئولیت انستیتوی گیاه شناسی دانشگاه جنوا است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا