دنیای وب

بک لینک ها برای جذب بازدید کنندگان بیشتر به وب سایت شما قرار دارند

بسیاری از کارآفرینان آنلاین در دریایی از سایت های موجود وجود ندارند زیرا به وب سایت های محبوب پیوند ندارند. بک لینک به سایت شما محبوبیت بیشتری به پیوند صفحه شما می دهد تا موتورهای جستجو راحت تر شما را پیدا کنند. در زیر سبکهای نینجا من را نشان می دهم که وبلاگ شما را به شما ارائه می دهند!

استراتژی Ninja 1: ایجاد محتوا که ارزش پیوند زدن را دارد!

راز موفقیت آنلاین ایجاد محتوا است که افراد به طور فعال در جستجوی آن هستند. فقط باهوش ترین بازاریاب ها این مفهوم را درک می کنند. در حقیقت ، آنها فقط روی آنچه افراد جستجو می کنند و چیز دیگری نیستند متمرکز می شوند. در اینجا برخی از دانش اساسی در مورد تحقیقات کلمات کلیدی آمده است. توصیه می کنم Google را جستجو کرده و از ابزار جستجوی کلید واژه Google جستجو کنید تا درک کاملی داشته باشید.

Backlinks Ninja Tactic # 2 Onlywire.com

Onlywire.com را ببینید این ابزار رایگان روش مورد علاقه من برای پیوند دادن سایت شما به بیش از 40 سایت برتر وب سایت های اجتماعی در اینترنت است. همین که این تاکتیک را در تلاشهای بازاریابی خود به کار بردم ، دیدم که در کمتر از 7 روز رتبه صفحه من بیش از 650٪ افزایش یافته است! موقع دریافت اعدادی مانند این در اینترنت ، موقعیت شما کاملاً تغییر می کند. من یک ویدیو برای شما ایجاد کردم تا در انتهای این مقاله در بخش منابع خود بیشتر بدانید. خیلی راحت است!

بک لینک: اسلحه مخفی نینجا شماره 3: قدرت دایرکتوری مقاله Popluar

در اینجا می توانید محتوای خود را به سرعت به محبوب ترین دایرکتوری های مقاله پیوند دهید. این سایت ها بسیار عالی هستند زیرا قبلاً آنها را از بین خوانندگان عظیم دریافت کرده اند. برای ادامه روند پیوند رتبه صفحه ، فقط باید مقاله خود را به این سایت ها پیوند دهید. شما با ایجاد دو پیوند کلمه کلیدی در بخش منابع مقاله خود ، دو اتصال اصلی به مقاله خود خواهید داشت. موتورهای جستجوگر بزرگ متوجه بچه جدید روی این بلوک خواهند شد.

استراتژی شماره 4 شما در دوربین!

سرانجام ، می توانید یک تبلیغ تجاری 30 ثانیه ای درباره محتوای خود ایجاد کنید. چرا؟ موتورهای جستجو برای محتوای ویدیویی دیوانه هستند. هرچه بک لینک بیشتری به وب سایت خود داشته باشید ، افراد بیشتری شما را پیدا می کنند. پس از اجرای این اسرار ، گام بعدی شما برای بازدید از tubemogul.com است. این سرویس رایگان فیلم های شما را به بیش از 15 مکان منفجر می کند!

این چهار راز آسان برای پیاده سازی در اختیار شماست! چالش انجام اقدامات 7 روزه مداوم است. با گذشت زمان ، شما بر رقابت خود مسلط خواهید شد اما تنها در صورت سازگار بودن. در 90 روز ، با کمک ساده برخی از ابزارهای کلمات کلیدی هوشمندانه ، می توانید هزاران بک لینک به وبلاگ زنده نفس خود داشته باشید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا