ساختمان و مسکن

بیگانگان ، آدولف هیتلر و ویلای مرموز در Fuerteventura در جزایر قناری

به نظر می رسد بین بیگانگان و آدولف هیتلر مشترک زیادی وجود ندارد. اما دراز کشیدن در پای کوه ایزوله در یکی از مناطق جدا شده جزایر قناری در یک ویلای بزرگ نهفته است که افسانه های اسرارآمیز در اطراف هر دو آنها ایجاد کرده است.

این ویلای بزرگ در بین کوهها و اقیانوس اطلس وحشی در Fuerteventura از جهان پنهان شده است. این تنها پس از یک کار آسانسور مو در امتداد مسیر خاکی در مرز کوهستانی قابل دسترسی است. انزوا مطلق ویلا گوستاو وینت یک راز است که هنوز توضیح داده نشده است.

این معما با ظاهر و موقعیت ویلایی آغاز می شود. این کشور با سرزمین هایی دقیقاً به همان شکل و نسبت هایی که جزیره خود Fuerteventura احاطه شده است ، احاطه شده است. موقعیت ویلا در این ماکت پیوست جغرافیایی با موقعیت واقعی آن سازگار است …

آیا این مکان و شکل نتیجه یک قرارگیری ریاضی ظریف ، یا اشاره ای به یک شکل بیگانه از زندگی یا صرفاً یک اتفاق تصادفی بود؟ شاید حقیقت هرگز ظهور نکند ، اما نظریه ها بسیارند.

گوستاو وینت آلمانی متولد آلمان در دهه 1930 وارد فورتورتون شد. او برای یک شرکت بزرگ که به تازگی زمین گسترده ای را در جنوب جزیره کسب کرده بود – شبه جزیره Jandia.

وینت به دلیل شیشه های مرموز و مرموز و سگ سیاه همراهش شناخته شد و مسئولیت ساخت اولین بندر در مورو گابل را بر عهده گرفت. با این حال ، به همین دلایل نیست که او را به خاطر می آورد. نام وی همیشه با دهکده منزوی کوچی همراه خواهد بود زیرا ویلی را ساخت که بعدها با اسطوره های بی شماری به دنیا آمد.

در ابتدا گفته می شد این ویلا برای ایجاد کشاورزی در منطقه ساخته شده است. این بنا به شکل ویلایی ساخته شده در جنگل سیاه در سال 1893 طراحی شد. اما شایعات پس از آن آغاز شد كه نگهبانان مسلح به همراه سگ های بزرگ شروع به محافظت از دیوارهای قلعه ای بیشتر از یك ویلا كردند.

هرکسی که سعی در رسیدن به ویلا داشت ابتدا باید خود را با نگهبانانی معرفی کند که وینتر را شلیک می کنند. اگر به آنها اجازه ورود داده می شدند ، طبق افسانه شهری ، ساخته شده توسط زندانیان سیاسی که در یک اردوگاه بازداشت در تیویا ساخته شده بودند ، باید به یک جاده خاکی کثیف سفر کنند. یک باند فرودگاه نیز در آنجا ساخته شد و در اختیار گوستاو قرار گرفت.

شایعه‌ها پس از آنکه حساب مردم اجازه ورود به ویلا را گرفت ، شایع شد که پنج اتاق موجود در اتاق زیر شیروانی را کاملاً کاشی ، یک آشپزخانه بزرگ ، زیرزمینهای تاریک و غارهایی که در زیر ویلا و تا پای کوه وجود دارد ، توصیف کرد. آیا جعبه ها برای متوقف کردن هرگونه سیگنال رادیویی ضبط شده توسط ضربه زدن بودند؟

چرا چنین مهندس مهمی مانند گوستاو ، که سرهنگ بود و در خط مقدم یک کارخانه کشتی سازی مهم در بوردو قرار داشت ، در یک مکان ناشناخته پنهان شد تا در حالی که کشورش در جنگ بود کار کشاورزی را انجام دهد؟ او مردی با اهمیت بود – در زمانی که کشورش به شدت به آن احتیاج داشت ، آیا واقعاً خود را در یک قلعه در یک جزیره دور افتاده در نزدیکی دریا و باند فرودگاه مخفی می کرد؟ آیا در قلعه ای ساخته شده از دیوارهای جامد با زیرزمین های گسترده و یک آشپزخانه به اندازه کافی بزرگ برای محافظت از یک ارتش کوچک محافظت می کند؟

کشتی های متفقین غالبا مورد حمله زیردریایی های آلمانی قرار گرفتند که این جزیره کوچک را محاصره کرده بودند و آن را از چشمان کنجکاو محافظت می کردند.

اكنون روايات تاريخي حاكي از آن است كه ويلا زمستان خانه اي امن براي نازي هاي فراري بود كه احتمالاً به آمريكا مي رفتند. این مکان منزوی در کنار اقیانوس اطلس است و پناهگاه کوهستانی طبیعی آن می تواند یک مکان ملاقات ایده آل برای رهبران نازی ها باشد که با زیر دریایی می آیند و به جستجوی یک پناهگاه امن می پردازند تا بتوانند پس از جنگ به ناشناس بودن گشت بزنند.

اسطوره دیگر که بزرگ شد این است که ویلا نه تنها در میانه راه قرار داشت ، بلکه همچنین یک بیمارستان که در آن جراحان پلاستیک کار می کنند تا چهره های جدید خود را برای مطابقت با هویت جدید خود ارائه دهند.

بیوه گوستاو وینتر در مصاحبه ای اندکی قبل از مرگش ، با صدور بیانیه ای ادعاهایی را که در طول سال ها به شوهر مرحومش انجام داده بود ، تکذیب کرد. وی اظهار داشت كه ویلا تاكنون با نازی ها ارتباطی داشته و یا به عنوان یك پناهگاه امن آدولف هیتلر ساخته شده است – وی گفت كه ویلا بدنام به دلیل ساده بهره برداری از كشاورزی در منطقه ساخته شده است.

اما ابعاد بزرگ ویلا ویندوز و گشت های نگهبان منزوی آن گویای این است که هرگز این هدف نبود که خانواده ای با صدای خنده فرزندان خوشحال به صدا در بیایند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا