دنیای وب

تأثیرات دور دایجان اسمیت – شبکه بازاریابی قهرمان؟

اگر در یک شرکت بازاریابی شبکه ای مشترک هستید ، احتمالاً در مورد داگان اسمیت شنیده اید.

بسیاری از وب سایت ها و وبلاگ ها طرفدار انتشار مقالاتی در مورد وی با عنوان کلاهبرداری Daegan Smith یا حداکثر کلاهبرداری هستند ، اما حقیقت این است که در این مقاله ها و گزارش های جعلی هیچ حقیقتی ذکر نشده است. حقیقت واقعی این است که Daegan یک بازاریاب اینترنتی است که به صاحبان مشاغل مشاغل خانگی نشان می دهد که چگونه سالها مشاغل مستقر در خانه خود را بصورت آنلاین بسازند و برخلاف بسیاری دیگر از مدرسان آنلاین ، وی در تلاش خود برای کمک به آموزش مردم خم است.

سوالی که بسیاری از آنها تجربه جدیدی دارند و افراد واقعاً تجارت چگونه دوره های خود را انجام می دهند؟

در این مقاله به سه مورد از بهترین دوره های او می پردازیم: حداکثر اهرم ، قرار دادن شغل به عنوان دیوانه و چگونگی تبدیل شدن به یک اسپانسر مقاومت ناپذیر ، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که آیا آموزش آنلاین او چیزی است که می خواهید روی آن سرمایه گذاری کنید یا خیر.

حداکثر اهرم

این دوره در سال 2009 منتشر شد و بهترین دوره بازاریابی آنلاین است که هر کس می تواند با استفاده از این اینترنت با موفقیت بتواند مشاغل مستقر در خانه خود را توسعه دهد.

دوره شامل چه مواردی است؟

  • بسیاری از آموزش های صوتی و تصویری که به شما یاد می دهد چگونه می توانید کارهایی مانند نحوه موفقیت آمیز ایجاد کمپین های تبلیغاتی با پرداخت کلیک ، نحوه ایجاد محصولات اطلاعاتی ، نحوه ایجاد صفحات ضبط منجر و سایر موارد را آموزش دهید.
  • “آگهی تبلیغاتی” حاوی تبلیغات واقعی است که آقای اسمیت برای تبلیغ آنلاین تجارت خود استفاده می کند. نکته جالب در مورد این منبع این است که تست های اسپلیت زیادی نیز انجام می دهد ، بنابراین در واقع می توانید ببینید که کدام فونت ها بیشترین تأثیر را دارند ، هنگام ارسال تبلیغات جدید ، نحوه نوشتن عنوان ها و غیره.
  • هر قطعه از مطالب به خصوص سفارشی سازی شده است و با فرمت قابل فهم بسیار آسان آموزش داده می شود و روش های زیادی برای جابجایی اطلاعات از جمله صدا ، فیلم و PDF وجود دارد.

استخدام مثل دیوانه

هرکسی که تازه شروع به کار در بازاریابی شبکه ای می کند یا می خواهد به ذهن یک مقام اصلی بازاریابی اینترنتی برسد ، باید این آموزش صوتی را دریافت کند. این موارد را شامل می شود:

  1. نحوه انتخاب شرکت مناسب بازاریابی شبکه ای.
  2. مکانهای تبلیغاتی اینترنتی برای تبلیغ و اینکه هر روز چقدر باید هزینه کنید.
  3. عملیات مشترک چیست و چگونه از آنها استفاده می کنید تا مشتریان بالقوه زیادی را برای شما و تیم بازاریابی شبکه ای خود تولید کنید.
  4. چرا باید نوشتن یک پیشنهاد بودجه و چگونگی کمک به تجارت خود را در نظر بگیرید.
  5. چگونه یک کمپین بازاریابی ایمیل موفق ایجاد کنید که منجر به خرید و فروش برای تجارت شما شود.

چگونه به یک حامی غیر قابل مقاومت تبدیل شویم

سرانجام اما مهمترین آن آموزش اصلی داگان است: چگونه یک اسپانسر مقاومت ناپذیر شویم. این آموزش صوتی مهمترین مواردی را که هر کس می خواهد برای موفقیت در مشاغل مستقر در خانه خود داشته باشد ، پوشش می دهد.

شما شش موردی را که مشتریان بالقوه می خواهند بیاموزید و اینکه چگونه هر حرفه ای در خانه می تواند به راحتی آنچه را که می خواهد ، بدون نیاز به گذراندن ساعت تلفنی با مشتری های بالقوه ، اتلاف وقت و چیزهای دیگر به آنها ارائه دهد.

آنچه من در مورد این سه دوره دوست دارم این است که آنها مملو از مطالب خوب و مطالب ارزشمندی هستند که هر شخصی که در زمینه رشد مشاغل خود از طریق شبکه بازاریابی منزل جدی است یا می داند که خطر می کند وقت و هزینه بیشتری را برای چیزهایی که کار نمی کنند هدر می دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا