دنیای وب

تأثیر منفی فهرست SEO در فهرست فهرست

آیا لیستی از فهرست یاهو دارید؟ آیا می دانید این می تواند بر میزان کلیک ارگانیک SERPS شما تأثیر منفی بگذارد؟ در طول یک سال گذشته ، ما ترافیک لیست خود را با شرکت یاهو برای شرکت طراحی وب خود اندازه گیری و تجزیه و تحلیل کرده ایم. با استفاده از عبارت جستجو “طراحی وب ایرلند” در یاهو ، RedFly Studios LTD دارای موقعیت نسبتاً پایداری بین 1 تا 3 در Yahoo! کنه ها سه رتبه بندی برتر ، شگفت انگیز! اما همه چیز آنطور که به نظر می رسد عالی نیست …

Google به طور خاص در رهنمودهای مدیر سایت خود پیشنهاد می کند:

سایت خود را به دایرکتوری های مرتبط مانند Open Directory Project و Yahoo! و همچنین سایر سایت های تخصصی خاص صنعت ارسال کنید.

هر چیزی که بتواند مستقیماً از دهان گوگل به تلاش شما در زمینه جستجوگرها کمک کند ، باید ارزش 299 دلار هزینه لیست را داشته باشد ، درست است؟ شاید گوگل ، اما یاهو چطور؟ هی هو شما فقط مجاز به ارسال سایتی به فهرست آنها با استفاده از نام تجاری رسمی سایت ها هستید. یاهو همچنین سایت شما را در SERPS معمولی با این آدرس لیست می کند. در این مثال ، این “RedFlyStudios” است.

اکنون ، صرف نظر از قدرت متن متن (یاهو به هر حال از ریدایرکت ها استفاده می کند) ، یادداشت عجیبی نوشتیم. پس از تأیید فهرست ما در فهرست یاهو ، همه جستجوهایی که RedFly Studios را در نتایج باز می گردانند ، فقط عنوان “RedFlyStudios” را نشان می دهند. همچنین ، از زمان این لیست ، بازدید از جستجوی ارگانیک یاهو بیش از 40٪ کاهش یافته است. چرا این اتفاق می افتد؟ سایت های دیگر که برای جستجوی “طراحی وب ایرلند” برمی گردند عناوین توصیفی بسیار خوبی ارائه می دهند. ابتدا روی چه چیزی کلیک خواهید کرد؟ عنوانی که دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن می گردید یا نام شرکتی را که ممکن است قبلاً در مورد آن نشنیده باشید ، شرح دهد؟ من می دانم که چه چیزی را می خواهم کلیک کنم و آنها حتی یاهو را پرداخت نمی کنند!

ما فقط می توانیم فرض کنیم اگر سایر موتورهای جستجو بطور مداوم برای همان نتایج جستجو ترافیک مساوی یا بیشتری را فراهم کنند همانطور که یاهو درصد نسبی جستجوها را یکسان انجام می دهد ، این نشان می دهد که این نتیجه عنوان غیر توصیفی ما است و با یک با پنهان کردن 299 دلار از فهرست فهرست ، نرخ کلیک ما (CTR) واقعاً کاهش یافته است.

بنابراین من از شما می پرسم اگر افراد قبلاً روی وب سایت شما کلیک نمی کنند ، ارزش رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو چقدر است؟ آیا فدا کردن ترافیک از یک موتور جستجو ارزش تقویت اثبات نشده در سایر موتورهای جستجو را دارد؟ این تصمیم شماست

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا