ساختمان و مسکن

تاریخچه مختصری از طراحی باغ مدرن

طراحی باغ مدرن دارای سابقه بسیار طولانی است و همه سالها باغداری در روندهای فعلی بازی کرده است. نخستین باغهایی که صرفاً برای لذت بردن از بینایی کاشته شده اند ، به قرن شانزدهم در مصر برمی گردد. بر روی مزار مصری نقاشی هایی وجود دارد که به راحتی باغ های زیبا را منعکس می کنند و لزوماً برای اهداف غذایی نیستند. این نقشه ها استخرهایی را نشان می دهد که با نخلستان ها و درختان احاطه شده اند. از دیگر پارک های مشهور دیرینه می توان به باغ های معلق بابل و باغ بهشت ​​در ایران اشاره کرد. از طریق متون باستانی از ارسطو گرفته تا دیگران اشارات زیادی به باغها شده است. در نتیجه ، طراحی باغی که امروز داریم از چندین صد سال تأثیر گذار است.

این باغهای اصلی چین و ژاپن و باغ ویلا ایتالیا از همین باغهای اصلی ساخته شده اند. باغهای چشم انداز انگلیسی و پمپ های فرانسوی نیز تحت تأثیر قرار گرفتند. در نتیجه ، تمام این سبک های باغ نیز تحت تأثیر باغ های مدرن امروزی قرار گرفتند. برای ایجاد یک ظاهر و سبکی کاملاً مدرن از هر باغ کمی سبک و تکنیک گرفته شده است. در باغهای امروزی نیز غالباً نرده های وینیل جهت محافظت از کف و یا در هم بستن قفل ها وجود دارد که به جای سنگ های واقعی مانند باغ های باستانی مانند پله های سنگی عمل می کنند. حصار وینیل در باغها جدید است زیرا فقط قبل از نرده های چوبی یا استیل موجود است. با این حال ، نرده وینیل جدید بسیار عالی است زیرا باغ را تقویت می کند و تمیز کردن آن آسان است ، چه رسد به ماندگاری

باغهای گل در طول قرن نوزدهم و بیستم به طرز باورنکردنی رواج پیدا کردند و امروزه نیز همچنان باقی است. جالب است که باغهای قرن بیستم نیز به چیدمان شهر منجر شده اند. حقایق جالب زیادی در مورد باغبانی ، چگونگی شروع آن و همچنین نحوه پایان یافتن آن در نقوش امروزی وجود دارد. البته فقط به این دلیل که باغهای مدرن تحت تأثیر گذشته قرار گرفته اند ، به معنای این نیست که آنها مانند باغ های گذشته باشند. در عوض ، باغهای مدرن عناصر الهام گرفته از باغهای قبلی و همچنین جهات مختلفی را که اخیراً به لطف تکنیکها و تکنیکهای جدید طراحی استفاده شده اند ، منعکس می کنند. باغداری مدرن قبلاً تحت تأثیر موارد مختلفی قرار داشته است و هر روز که در آنجا بگذرد ، تغییرات بیشتری در باغبانی رخ خواهد داد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا