دنیای وب

تاکتیک های جستجوی Google Traffic در بازاریابی وابسته

همه ما می دانیم که اظهارنظر ، به ویژه نوشتن کتاب های الکترونیکی و مقاله ، جزء موارد مطلوب در بین بازاریاب های موفق و بدون استثنا برای وبلاگ نویسی است. هدایت بازدیدکنندگان یک چیز است ، اما جذب این بازدیدکنندگان در واقع آموزش دیگری است.

مشکلی که وجود دارد این است که بسیاری از مبتدیان در سایت ها و ناشرانی که هنوز در گوگل ایندکس نشده اند ، نظر و ارسال می کنند. این کاملاً هدف را خراب می کند ، به این دلیل که شانس دریافت بازدید کنندگان واقعی از این تلاش ها بسیار کم یا اصلاً چیزی نیست.

بهترین بخش اکنون این است که گوگل تمام ابزارهای مورد نیاز شما را بدون هیچ هزینه ای در اختیار شما قرار می دهد ، در حقیقت بیشتر ابزارهایی که متخصصان استفاده می کنند ابزارهای رایگان هستند. شما فقط باید در مکان های مناسب نگاه کنید ، اما این همچنین دلیلی است که اکثر مبتدیان آن را مشکل می کنند. تاکتیک های کسب درآمد آنلاین همه این مشکلات نیست ، اما عامل وقت گیر همان چیزی است که باعث می شود آنها تمرینی کمتری داشته باشند.

جستجوگر رتبه صفحه – اینجاست که شما هستید برای اطمینان از اینکه این سایتها در واقع در Google نمایه شده اند از Google Page Rank Checker استفاده کنید. اما شما باید چند قانون ساده را اعمال کنید.

هنگامی که شما یک فیلد را در PageRank Checker وارد می کنید ، می خواهید فقط روی دامنه اصلی تمرکز کنید و بعد از آن هر چیزی را نادیده بگیرید. اکنون دامنه اصلی به (.com) (.info) (.org) (.net) (.co.za) خاتمه می یابد تا چند مورد ذکر شود ، اما باید سادگی را انتخاب کند. هر چیزی که دارای یک برش رو به جلو (/) بعد از دامنه اصلی باشد نباید در Google PageRank Checker وارد شود ، ترجیحا هیچ شخصیت غیر دوستانه ای مانند SEE (؟ _! *٪ و) نباشد. S.E.O کاراکترهای دوستانه فقط عدد و حروف و هر حرفی هستند که بدون استفاده از دکمه Shift روی صفحه کلید وارد شده اند.

همچنین ممکن است متوجه شوید که برخی URL ها به جای مرتب (http) با (https) شروع می شوند ، و در این موارد من اکیداً (S) را توصیه می کنم. عدم انجام این کار منجر به نتیجه نادرست جستجو می شود و شما ممکن است در یک سایت سطح بالا گم شوید.

حتی 0/10 از 10 نمره بالقوه به وضوح نشان می دهد که سایت در گوگل ایندکس شده است. اکنون ، شما اشتباه نمی کنید که سایت ها را با نمره 0/10 دست کم بگیرید ، زیرا من در هر ماه با میلیون ها بازدیدکننده در این سایتها روبرو می شوم.

در ادامه می خواهیم چگونگی ایجاد این کار را با ابزار دوم بعدا در مقاله بررسی کنیم. پس از باز کردن ابزار Google PageRank Checker انواع مختلفی از نتایج را کسب خواهید کرد. اکنون کافیست URL را که می خواهید آنالیز کنید در پنجره موجود وارد کنید و بر روی Search کلیک کنید. پس از آن ، شما به سادگی توضیحات را پر کرده و به جستجوی نشانی اینترنتی انتخاب شده خود ادامه می دهید. وقتی نتیجه جستجو نتیجه ای را نشان می دهد که نشان می دهد (N / A) ، این شواهد روشن است که سایت در واقع توسط گوگل ایندکس نشده است. اینها نوع سایتهایی هستند که ممکن است وقت خود را برای اظهار نظر و ارسال با آنها هدر دهند.

شما همچنین ممکن است در پایان با یک صفحه امتیاز با اشاره به نتیجه (N / A) همانطور که در بالا نشان داده شده است ، اما با یک بلوک قرمز بزرگ با نتیجه رنگ آمیزی کنید. شما می خواهید به طور خاص از این نوع سایت دوری کنید ، زیرا پیوندهای پشتیبان این سایتها بسیار بیشتر از خوب بودن به ارزیابی گوگل در مورد سایت شما هستند. این نوع لینک دهنده ممکن است سایت شما را به عنوان ناامن توسط Google علامت گذاری کند ، به این معنی که ماهها کار سخت بیهوده است.

چگونه می دانید میزان ترافیک در سایت چقدر است – این کار همچنین با یک ابزار رایگان به نام Web مشابه انجام می شود ، در آنجا می توانید URL مورد نظر خود را نیز وارد کنید. فقط با این ابزار ، لازم نیست نگران بخش های https و http نشانی اینترنتی باشید ، اما هنوز هم فقط روی URL پایه دامنه تمرکز کنید.

ابزار مشابه وب. اکنون به راحتی URL را وارد کرده و روی “شروع” کلیک کنید ، و ابزار مشابه وب بقیه را انجام می دهد. شما می توانید نتایج رتبه بندی و تجزیه و تحلیل طبقه بندی دسته بندی را بدست آورید ، اما در برخی موارد ممکن است متوجه شوید که هنوز هیچ نتیجه ای برای یک سایت خاص در دسترس نیست.

اما این سایت ها را نادیده نگیرید ، بلکه فقط بدان معنی است که سایت کاملاً جدید است و به عنوان بک لینک برای سایت شما لزوماً خطرناک نیست. با این حال ، شما باید اطمینان داشته باشید که سایت با استفاده از اولین ابزار ارائه شده و مورد بحث در این مقاله ، در Google نمایه شده است.

دو ابزار فوق العاده ساده اما مؤثر برای بهره مندی از معتبرترین بازدید کننده است که منجر به تبدیل بهتر و حتی فروش می شود. حال “ترفند” برای به دست آوردن آن دسته از بازدیدکنندگانی که تبدیل شده اند ، صرف نظر از استفاده از این ابزارها ، این است که اطمینان حاصل کنید که هدف گذاری به درستی انجام شده است. با جستجوی کلمات کلیدی خود مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید. تحقیقات کلمات کلیدی را می توان با ابزار رایگان دیگری انجام داد که Google به شما کمک می کند با آن کار کنید ، به نام Google Keyword Planner

ابزار Keyword Planner به شما امکان می دهد در سه دسته مهم کلمه کلیدی جستجو کنید:

کلمات دم کوتاه – اینها معمولاً کلمات منفرد هستند و همچنین نوع کلمات کلیدی مورد نظر برای نمایش در مکانهایی مانند نام دامنه سایت و آدرس وب سایت شما هستند. این باعث می شود تا Google از موضوع سایت خود اطلاع داشته باشد و به شما در رتبه بندی یک موقعیت خاص کمک کند.

کلمات کلیدی دم بلند – این کلمات معمولاً حاوی بیش از 2-3 کلمه کلیدی نیستند که در یک عبارت جمع شده اند. این ممکن است کلمات کلیدی با دم کوتاه مانند “اینترنت” ، “اینترنت” و “بازاریابی” باشد که کلمه کلیدی دم بلند می تواند “بازاریابی آنلاین” باشد. کلمات کلیدی با دم بلند کلماتی هستند که ممکن است بخواهید مواردی مانند عنوان وب سایت H1 و یا عنوان H2 را به ویژه در عناوین پست وبلاگ درج کنید.

متن بارگیری – اکنون برای توضیح بهتر متن پیوند ، این نوع عبارتی است که شخص ممکن است برای انجام یک جستجوی خاص در مرورگر خود وارد کند. برای مثال ، بیایید با چیزی مانند “چگونه از خانه کار کنیم” برویم. این بدان معنی است که فردی که به دنبال چیزی است ، به دنبال چیز خاصی است ، بنابراین علاقه مند به کار از خانه است. این همان چیزی است که متخصصان آن را حرکت مشتری می نامند. هنگامی که این نتیجه جستجو یک بازدید کننده را به سایت شما هدایت می کند و شما یک برنامه نصب شده دارید که به آنها علاقه مند خواهد شد ، آنها بیشتر از شما خرید می کنند. Anchor Text نوع اصطلاحی است که می خواهید برای پر کردن محتوای مقاله و / یا پست وبلاگ خود استفاده کنید.

این ما را به نتیجه می رساند که برخی از ابزارهای عالی برای استفاده آنلاین برای کسب درآمد استفاده می کنیم. با این حال ، مدتی را صرف کنید و یاد بگیرید که چگونه از این ابزارها به درستی استفاده کنید ، زیرا این ابزارها هستند. این یک واقعیت اثبات شده است که هر ابزاری همانند فردی که از آن استفاده می کند درست کار می کند ، بنابراین تلاش و تحقیقات اضافی را به درستی سرمایه گذاری کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا