دنیای وب

تبدیل تصویر به متن – توابع ورود داده

تعدادی از شرکت های بزرگ و کوچک وجود دارند که انواع مختلف مشاغل ورود اطلاعات را به خارج از کشور واگذار می کنند. شروع کار ورود اطلاعات بسیار آسان است. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر دارای اینترنت است. برای یافتن مشروع ترین شغل باید گزینه های مختلف موجود را در نظر بگیرید.

انواع مختلفی از مشاغل در بازار آنلاین وجود دارد. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که متناسب با نیازها و خواسته های شما استخراج کنید. نرخ پرداخت برای انواع مشاغل متفاوت است. برای کارهای معمول شما باید متن و تصاویر را از یک مکان به مکان قابل استفاده دیگر کپی و جایگذاری کنید. به همین ترتیب ، ممکن است از شما خواسته شود برخی از فرم های نظرسنجی مربوط به انواع مختلف محصولات را پر کنید.

نرخ دستمزد برای این نوع مشاغل پایه بسیار کم است. ممکن است برای پر کردن یک فرم نظرسنجی ساده 1-2 دلار دریافت کنید یا برای به روزرسانی یک وبلاگ 1 دلار دریافت کنید. اما ، تعدادی از مشاغل با ارزش بالا نیز وجود دارد. این نوع کار ورودی نیاز به تبدیل تصاویر به اسناد متنی دیجیتال دارد. این تصاویر در اصل محتوای دست نویس هستند.

دلایلی وجود دارد که یک تجارت بخواهد محتوای دست نویس را به قالب دیجیتال و رایانه ای تبدیل کند. در زمان های قدیم ، بیشترین ثبت سوابق با دست انجام می شد. اما امروز همه چیز به شکل رایانه ای متحول شده است. بنابراین ، برون سپاری شرکت های کوچک و بزرگ برای انجام این مشاغل ، کارمندان و متخصصان ورود اطلاعات را استخدام می کنند.

توابع تصویر به متن از بهترین توابع ورودی مقدار هستند. می توانید صاحب مشاغلی را پیدا کنید که به دنبال تبدیل برخی از مطالب دست نویس به فرمت رایانه ای است. این نوع مشاغل ورود را می توانید از طریق شبکه های آزاد ، تبلیغات طبقه بندی شده و سایت های شبکه های اجتماعی پیدا کنید. موفق باشید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا