دنیای وب

تبلیغات آنلاین بنر – انتخاب عملی برای کسب و کار شما

بنر تبلیغاتی اساساً تبلیغاتی است که در هر وب سایتی نمایش داده می شود و بسیاری از تبلیغ کنندگان آنلاین فضای بنر را به صاحبان مختلفی که می خواهند ترافیک بیشتری به وب سایت هایشان هدایت شود می فروشند. مانند یک آگهی چاپی ، این تبلیغات معمولاً از طریق یک تصویر یا یک برنامه اسکریپت ساخته می شوند. بازدیدکنندگانی که از این وب سایت ها بازدید می کنند می توانند بر روی این آگهی ها کلیک کرده و سپس مرورگر صفحه ای را که به آن هدایت شده بارگیری می کند. بسیاری از بازاریابان آنلاین با اضطراب تبلیغات بنری را برای تبلیغات خود انتخاب می کنند.

مشخص شده است که بنرهایی که به درستی طراحی و سپس در وب سایت های دیگر قرار می گیرند ، میزان بازدید بیشتری ایجاد می کنند. بنرها در واقع می توانند با سادگی و طراحی خود بازدید فوری زیادی را به وب سایت شما جلب کنند. برای ایجاد خیره کننده و چشم نوازتر این تبلیغات بنری ، می توان آنها را با کمک انیمیشن و با ایده های درخشان که به تصاویر و کلمات قابل توجهی تبدیل می شوند ، ساخت. محتوای این تبلیغات بنری باید حداقل و در حد قابل توجه باشد. برای ایجاد یک بنر که بازدید کننده زیادی را به خود جذب می کند ، مهارت های نوشتن کپی خوب است. همچنین زیرنویسی که برای بنر تبلیغاتی نوشته شده است باید بسیار تحریک کننده باشد به طوری که مردم را وادار به کلیک و مرور سایت می کند.

اندازه بنر نیز باید به دقت برنامه ریزی شود. اصولاً اندازه های استاندارد متنوعی وجود دارد که به طور کلی برای طراحی آگهی هایی مانند آگهی های 468 60 60 و 728 90 90 که به طور کلی در پایین صفحات وب قرار می گیرند ، قابل قبول هستند. سایز محبوب دیگر بنر که توسط بسیاری از وب سایت های معروف استفاده می شود 300 250 250 است. همچنین باید مطمئن شوید که تبلیغ بنر خود را در وب سایت مناسب قرار می دهید. بنری که در یک صفحه وب خاص قرار می گیرد باید مستقیم یا غیرمستقیم با صفحه فرود آگهی ها مرتبط باشد.

تبلیغات آنلاین بنر [http://www.rupizads.com] مهارتی است که به محض کسب آن می تواند ارتفاعات فزاینده ای را برای کسب و کار شما به وجود آورد که می تواند درآمد زیادی از این منبع تبلیغاتی مختلف به همراه روش های متداول تبلیغات شما ایجاد کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا