دنیای وب

تبلیغات آنلاین چیست؟

این همچنین به بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی آنلاین ، تبلیغات آنلاین یا بازاریابی الکترونیکی برای یک محصول یا خدمات آنلاین معروف است.

بازاریابی اینترنتی یا تبلیغات بسیار گسترده است زیرا نه تنها به بازاریابی اینترنتی اشاره دارد بلکه شامل ایمیل و بازاریابی رسانه ای بی سیم نیز می شود.

بازاریابی اینترنتی یا اینترنت جنبه های خلاقانه و فنی اینترنت را شامل می شود ، از جمله طراحی ، توسعه ، تبلیغ و فروش. بازاریابی آنلاین همچنین به رسانه هایی اشاره دارد که در مراحل مختلف چرخه جذب مشتری از طریق SEM ، (SEO) ، تبلیغات بنر در وب سایت های خاص ، بازاریابی ایمیل و استراتژی های وب 2.0 گسترش یافته است.

سئو

SEO فرایند بهبود دید یا رتبه بندی یک وب سایت یا صفحه وب در موتورهای جستجو از طریق نتایج جستجوی “طبیعی” یا پرداخت نشده (“رایگان” یا “الگوریتم”) است.

موتور جستجو: برنامه ای است که در اسناد برای کلمات کلیدی خاص جستجو می کند و لیستی از اسناد را که در آن کلمات کلیدی پیدا شده است نمایش می دهد.

موتور جستجو چگونه کار می کند؟

این موتورها فعالیتهای بسیاری را برای ارائه نتایج جستجو انجام می دهند –

  • خزنده
  • نمایه سازی
  • در حال پردازش
  • حساب تناسب اندام
  • بازیابی

ابتدا موتورها وب سایت را خز می کنند تا ببینند چه چیزی در وب سایت وجود دارد ، یعنی برچسب عنوان و کلمات کلیدی وب سایت. این کار از طریق یک برنامه انجام می شود ، به نام خزیدن یا عنکبوت (یا Googlebot ، همانند مورد Google). عنکبوت پیوندها را از صفحه به صفحه ردیابی می کند و هر آنچه را که در راه خود پیدا می کنید فهرست بندی می کند. این مرحله از عنکبوت را نمایه سازی سایت می نامند. عنکبوت نمی تواند به طور روزانه از هر وب سایت بازدید کند. بعضی اوقات ، خزندگان ممکن است به مدت دو ماه یا دو ماه از سایت شما دیدن نکنند.

صفحه ایندکس شده در یک بانک اطلاعاتی غول پیکر ذخیره می شود ، جایی که بعداً قابل بازیابی است. فرآیند نمایه سازی برای شناسایی کلمات و عباراتی است که به بهترین وجه صفحه را توصیف می کنند و صفحه را به کلمات کلیدی خاص اختصاص می دهند.

وقتی یک پرس و جو جستجو از یک کاربر می آید ، موتور جستجو آن را پردازش می کند – یعنی رشته جستجو را در پرس و جو جستجو با صفحات فهرست شده در بانک اطلاعات مقایسه می کند. از آنجا که بیش از یک صفحه (که عملاً میلیون ها صفحه است) ممکن است دارای همان رشته جستجو باشد ، موتور جستجو شروع به محاسبه میزان ارتباط هر صفحه در پایگاه داده نمایه شده با رشته جستجو می کند.

برای محاسبه تناسب الگوریتم های مختلفی وجود دارد. هر یک از این الگوریتم ها برای عوامل مشترک مانند تراکم کلمات کلیدی ، پیوندها یا برچسب های متا دارای وزن های نسبی متفاوتی هستند. این تنها دلیلی است که موتورهای جستجو صفحات نتیجه جستجوی متفاوتی را برای همان رشته جستجو ارائه می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا