تبلیغات املاک و مستغلات

تبلیغات آنلاین املاک و مستغلات نوعی تبلیغات است که با استفاده از اینترنت پیام های بازاریابی را برای جلب مشتری های بالقوه در زمینه املاک و مستغلات ارائه می دهد. نمونه هایی از تبلیغات آنلاین عبارتند از:

  • تبلیغات متنی
  • تبلیغات بنر
  • وبلاگ نویسی
  • تبلیغات رسانه ای غنی
  • تبلیغات شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات بینابینی
  • آگهی های طبقه بندی شده آنلاین
  • شبکه های تبلیغاتی
  • بازاریابی ایمیلی

پاداش های اضافه شده توسط شرکت های میزبان وبلاگ

برخی از آگهی های املاک و مستغلات رایگان هستند ، برخی دیگر آزاد نیستند. برخی از ارائه دهندگان وبلاگ نویسی املاک و مستغلات پاداش های اضافی ارائه می دهند که می توانند حداقل برای مدتی مکمل SEBP شما باشند. به عنوان مثال ، برخی از برنامه های SEBP شامل استفاده از Google AdWords یا Yahoo! راه حل های تبلیغاتی. اینها برنامه های تبلیغاتی هستند که می توانید برای کمک به افزایش بازدید کلی سایت خود با پرداخت هزینه استفاده کنید. برخی از ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب اعتبار رایگان به نام پاداش را ارائه می دهند. این برنامه های جایزه می تواند روش خوبی برای شروع کار در بازاریابی املاک و مستغلات باشد. شرکت میزبانی که در حال حاضر از آن استفاده می کنیم در صورت خرید یکی از برنامه های میزبانی خود اعتبار زیر را ارائه می دهد:

  • اعتبارات 100 دلاری Google Adwords رایگان
  • حداکثر 100 دلار بینگ Free / یاهو! اعتبارات پژوهشی
  • 50 دلار برای اعتبار تبلیغاتی فیس بوک
  • اعتبار عکس Fotolia

اجازه ندهید این پاداش ها عامل تعیین کننده ای در فعالیت های بازاریابی آنلاین شما باشد.

آیا واقعاً به تبلیغات ملکی احتیاج دارید

تبلیغات آنلاین برای جذب مشتری های بالقوه به بودجه ، دانش و زمان شما بستگی دارد. شما باید از خود بپرسید ، “آیا من الان به سرب نیاز دارم یا می توانم صبر کنم و به روش سنتی تولید کنم؟” و به طور کلی ، مردم لزوماً به تبلیغ دهندگان اعتماد ندارند. علاوه بر این ، هنگامی که پرداخت هزینه تبلیغات را متوقف کنید ، تمام ، برداشت شما متوقف می شود ، به این معنی که کسی شما را پیدا نمی کند مگر اینکه تبلیغ را دوباره شروع کنید. برخی از نمایندگان حداکثر 5000 دلار (و گاهاً بیشتر) در ماه هزینه می کنند تا از فرصت های واجد شرایط استفاده کنند. ما برخی از کارگزاران را می شناسیم که این هزینه ها را می کنند و یک درصد هم درآمد ندارند. تجارت ارجاعی آنها آنها را سرپا نگه می دارد ، درست است!

گزینه های دیگری برای جلب مشتری در خریداران و فروشندگان مسکن که بیش از تبلیغات انجام نمی دهند ، وجود دارد. آنها برند ، قدرت و روابط ایجاد می کنند.

گزینه های تبلیغاتی املاک و مستغلات

یک کمپین تبلیغاتی خوب بر اساس محتوای منحصر به فرد ساخته شده است. اما نه فقط هر محتوایی. این محتوا باید براساس آنچه کاربران موتور جستجو (مانند خریداران و فروشندگان) در جعبه های جستجو تایپ می کنند ، باشد. متخصصان سئو این محتوا را بازاریابی محتوایی می نامند. محتوای منحصر به فرد و غنی از کلمات کلیدی پادشاه است. محتوای شما باید خوانندگان شما را آموزش داده و به آنها الهام بخشد ، ضمن اینکه آنها را درگیر می کند در حالی که به آنها کمک می کند دریابند چگونه می توانند با استفاده از خدمات املاک و مستغلات شما بر چالش های خود غلبه کنند و به اهداف خود برسند. بازاریابی محتوا در املاک و مستغلات یک استراتژی بازاریابی SEO است که هدف آن ایجاد و توزیع محتوای مرتبط ، ارزشمند و مفید برای جذب ، جذب و جذب خوانندگان است. هدف این است که خوانندگان را به لید تبدیل کنید و سپس به مشتری تبدیل کنید. بازاریابی محتوای املاک و مستغلات به تحقیقات بازار متکی است و شامل کلمات کلیدی و عبارات است.

شما باید محتوایی داشته باشید تا بتوانید به طور موثر مشتری را از اینترنت جذب کنید ، اما مراحل دیگری نیز وجود دارد:

  • یک مغازه پیدا کن
  • توسعه وب سایت
  • ادغام MLS
  • بهینه سازی صفحه
  • بازاریابی محتوا
  • مدیریت لینک (معروف به بک لینک)
  • نتایج پیگیری

نکته ای که در بالا فراموش می شود ، مدیریت لینک ها یا بک لینک ها است. تعداد پیوندهای اشاره شده به سایت شما ، از خارج از سایت شما ، بر رتبه بندی موتور جستجوی شما تأثیر زیادی می گذارد. در اینجا چند تکنیک برای ایجاد یک شبکه بک لینک وجود دارد:

  • توییتر ، فیس بوک و + Google را نشانک گذاری کنید
  • نمایه های وب
  • سیگنال های اجتماعی
  • بازاریابی ویدیویی
  • بازاریابی وب 2.0
  • بازاریابی مقاله

نکته مهمی که باید در اینجا بدانید این است که اگر از ایجاد محتوا یا پیوند دست بردارید ، مارکیت و اقتدار شما به دلیل آنچه در وب قرار داده اید همچنان وجود خواهد داشت. این به این دلیل است که هیچ چیز واقعاً دور ریخته نمی شود. فقط نمایه می شود. با افزودن ویژگی های گفته شده به وب سایت و وبلاگ خود ، برنامه تبلیغات املاک و مستغلات خود را بدون صرف یک سنت هزینه تبلیغات طراحی کرده اید. تنها راه کار نکردن آن ، درست است.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا