دنیای وب

تبلیغات اینترنتی بنر

بنرهای تبلیغاتی آنلاین تبلیغاتی مستطیل شکل هستند که در وب سایت ها ظاهر می شوند و تفاوت زیادی در نحوه نمایش و موضوع دارند. اما همه آنها هدف مشترک یکسانی دارند که باعث می شود بیننده بر روی آگهی کلیک کند و سپس آن را به وب سایت تبلیغ کنندگان بکشاند یا روی صفحه کلیک کند.

تبلیغات بنری در اندازه های مختلف در دسترس هستند و بر اساس پیکسل اندازه گیری می شوند. پیکسل کوچکترین واحد رنگی است که تصاویر را روی صفحه کامپیوتر تشکیل می دهد. اندازه های معمول ، بنرهای بلندی است که به صورت افقی در سراسر صفحه اجرا می شوند (یک بنر کامل 486 در 60 پیکسل) ، بنرهای بزرگ مربع شکل که معمولاً در کنار صفحه (250 x 250 پیکسل) مشاهده می شوند و بنرهای دکمه ای ، معمولاً با چندین گروه با هم (125 x 125 پیکسل)

اندازه بنر تبلیغاتی که از محل کار خود به صورت آنلاین از محل کار خود انتخاب می کنید ، به بودجه شما ، محل قرارگیری بنر در وب سایت ، میزان بازدید به وب سایت و مدت زمان آنلاین بودن بنر بستگی دارد.

چه چیزی تبلیغات بنری را موثر می کند؟

مانند همه تبلیغات ، یک بنر تبلیغاتی موثر ، عناصر مختلفی است.

در مرحله اول ، تبلیغ بنر شما باید با وب سایت سازگار باشد. به عبارت دیگر ، اگر تجارت شما از خانه به صورت آنلاین تماماً به افراد کمک می کند تا از طریق اینترنت درآمد کسب کنند ، جای تردید است که اگر آرم خود را در وب سایتی درباره آموزش سگ قرار دهید ، پاسخ زیادی خواهید داشت.

هدف از تبلیغ بنر شما “کلیک بر روی فروش” است. اطمینان حاصل کنید که پیام شما مربوط به میل ، تمایل یا نگرانی در مورد محصول یا خدمات شما است ، بنابراین بینندگان توصیه می شوند برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی تبلیغ کلیک کنند. در حالت ایده آل ، شما می خواهید روزانه یک تا پنج بار از یک آگهی تبلیغاتی دریافت کنید.

از بسیاری از گرافیک های شلوغ استفاده نکنید ، و گرچه به نظر عجیب می رسد ، اما سعی در فروش ندارید – از نامه خود به عنوان راه حل مشکل استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر تجارت اینترنتی شما درباره کاهش وزن است ، می توانید جملاتی مانند “اگر می خواهید لاغر شوید اما نمی توانید – برای روش اثبات شده ای که به هزاران نفر کمک کرده است ، اینجا کلیک کنید” را بگویید.

با استفاده از فرم ثبت نام ، تبلیغات را به یک صفحه فشار پیوند دهید که اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد و یک بیننده را ترغیب می کند نام و ایمیل خود را ارسال کند تا بتواند اطلاعات بیشتری در مورد محصول یا خدمات شما بدست آورد. در حالت ایده آل ، این اطلاعات باید به صورت رایگان ارائه شود. سپس ، وقتی اطلاعات خود را وارد می کنند ، در لیست شما قرار می گیرند و ایمیل های پاسخ دهنده خودکار بقیه کارها را انجام می دهند.

شما باید قبل از خرید مشتری از شما با او رابطه برقرار کنید.

برخی از نکات دیگر شامل قرار دادن تبلیغات بنر خود در بالای صفحه به جای اینکه در پایین آن باشد و اطمینان از اینکه وب سایتی که در آن تبلیغ می کنید بازدید کافی داشته باشد. اگر تجارت آنلاین شما یک بازار رقابتی مانند بازار پول سازی آنلاین را هدف قرار داده است ، پس توصیه می کنم وب سایت هایی را در نظر بگیرید که بیش از 10 هزار بازدید کننده در ماه دارند.

می توانید ترافیک وب سایت را در منابع مختلف در اینترنت بررسی کنید.

نحوه ایجاد تبلیغات بنر آنلاین

هنگامی که وب سایتی را برای تبلیغ تجارت خود از خانه به صورت آنلاین انتخاب کردید ، باید کارهای هنری بنر را ارائه دهید. این کار معمولاً با بارگذاری روی پیوندی که از طرف صاحب این وب سایت در اختیار شما قرار می گیرد ، فراهم می شود. اغلب اوقات ، شریک یا تاجر شما برای مشاغل خانگی آنلاین شما آثار هنری آرم را آماده بارگذاری در وب سایت انتخابی شما آماده کرده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پیوندی را به محل مراجعه بیننده با کلیک بر روی تبلیغات خود ارائه دهید.

همچنین بسیاری از طراحان بنر آنلاین رایگان وجود دارند که می توانید تبلیغات خود را در آنها ایجاد کنید. همچنین می توانید ایجاد گرافیک آرم خود را به خارج از کشور برسانید. منابع بسیاری در اینترنت موجود است.

چگونه می توان یک بنر تبلیغاتی را در اینترنت رزرو کرد

اکثر وب سایت ها منطقه ای دارند که جزئیات هزینه تبلیغات را در وب سایت آنها ارائه خواهید کرد. در غیر اینصورت ، می توانید مستقیماً با مالک سایت تماس گرفته و جزئیات را جویا شوید.

برای صرفه جویی در تماس با تعداد زیادی از وب سایت های مختلف برای نرخ و آمار آنها ، چندین “سایت کارگزار” وجود دارد که تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند. این می تواند باعث صرفه جویی در وقت شود زیرا این سایت ها تمام اطلاعات مربوط به هزینه ها را برای طیف گسترده ای از وب سایت های مختلف ارائه می دهند.

هزینه تبلیغات بنر به دو روش محاسبه می شود. یکی مربوط به مدت زمانی مشخص (معمولاً 30 روز) و دیگری مربوط به تعداد نمایش (یعنی تعداد دفعات نمایش تبلیغ). اگر به تازگی مشاغل خانگی خود را به صورت آنلاین آغاز می کنید ، توصیه می کنم مدت زمان مشخصی را انتخاب کنید. به این ترتیب شما می دانید که دقیقاً در هر دوره زمانی چه مبلغی خرج می کنید.

آیا شما در حال تبلیغ بنر در اینترنت هستید؟

برخی از کارشناسان وب می گویند که تبلیغات بانری بی اثر است و برخی می گویند که این یک روش بسیار موفق برای هدایت بازدید به وب سایت شماست.

همانطور که قبلاً گفته شد ، تبلیغات بانری آنلاین دقیقاً مانند هر نوع تبلیغ دیگری است. شما باید اطمینان حاصل کنید که لوگوی شما مورد توجه مخاطبان هدف شما قرار گرفته و علاقه به محصول یا خدمات شما ایجاد می کند. این آگهی باید بیننده را ترغیب کند که بخواهد اطلاعات بیشتری کسب کند و بنابراین با کلیک بر روی آگهی شما اقدام کند.

اگر تبلیغ بنر شما باعث شد کسی روی آن کلیک کند ، این بدان معنی است که او کار خود را انجام داده است. سپس این وظیفه صفحه کلیک یا صفحه وب سایت شماست که بازدید کننده را برای انجام وظیفه خود به آنجا فرستاده اید. در اینجا یک داستان کامل دیگر وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا