دنیای وب

تبلیغات با استفاده از شبکه های اجتماعی

به عنوان یک دسته، سایت های شبکه های اجتماعی احتمالاً پس از موتورهای جستجو، پر استفاده ترین وب سایت ها در اینترنت هستند. وب سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر به همراه گوگل به عنوان سایت های اینترنتی ذکر شده اند. بنابراین اگر می‌خواهید یک کسب‌وکار را به صورت آنلاین بفروشید، نمی‌توانید آنچه را که می‌تواند به عنوان یک ابزار کسب‌وکار کوچک انجام دهد نادیده بگیرید.

امروزه تقریباً همه افرادی که آنلاین هستند، یک نمایه فیس بوک یا حساب توییتر دارند و هر یک از این افراد را می توان یک مشتری بالقوه در نظر گرفت. با تلاش برای یافتن راه‌هایی برای تبلیغ محصولات خود در این سایت‌ها، اگر به سایر روش‌های بازاریابی آنلاین مانند سئو پایبند باشید، به مشتریان بیشتری نسبت به خودتان دست پیدا خواهید کرد. این یک توصیه برای اجتناب از این روش‌ها نیست، بلکه توصیه‌ای است که می‌توانید با افزایش کمپین‌های بازاریابی اینترنتی موجود خود کسب‌وکار موفق‌تری ایجاد کنید تا فرصت‌های تبلیغاتی مشروع را در خود بگنجانید.

دو راه برای افزایش فروش از طریق سایت های شبکه های اجتماعی وجود دارد. اولین مورد استفاده از وب سایت ها به عنوان یک ابزار بازاریابی و ایجاد نمایه تجاری خود در آن وب سایت ها است. این یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان، افزایش اعتماد به برند شما، و شروع و باز کردن گفتگوهای جالب در مورد خدمات و موقعیت خود با مردم است.

اگر این کار را در فیس بوک انجام دهید، به جای یک نمایه معمولی، یک صفحه تجاری ایجاد خواهید کرد. چنین تمایزی در توییتر وجود ندارد. سپس، در فیس بوک، به جای اینکه مردم را مانند نمایه شخصی شما با شرکت شما دوست کنند، صفحه شرکت شما را “لایک” خواهند کرد. این یک راه عالی برای ایجاد فالوور است. در توییتر شما یک نمایه شرکتی مشابه پروفایل خودتان ایجاد و مدیریت می کنید.

گزینه های تبلیغاتی پولی نیز وجود دارد که می توانید در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مشاهده کنید. از آنجایی که شبکه‌های اجتماعی از نظر زندگی آنلاین هنوز جدید هستند، ممکن است همچنان رشد و توسعه بیشتری در نحوه عملکرد این مدل‌های تبلیغاتی وجود داشته باشد. در واقع، راه هایی وجود دارد که می توانید برای تبلیغات از طریق رسانه های اجتماعی پول دریافت کنید. به ویژه و قدرتمند، از طریق فیس بوک.

فیس بوک یک سیستم قوی برای خرید تبلیغات دارد. این سیستم بر روی سیستم های مشابه با موتورهای جستجوی اصلی استفاده می کند. سیستم پرداخت هر کلیک این بدان معناست که هر بار که شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند، هزینه ای را ارائه می دهید که می خواهید بپردازید. زمانی که شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند، پرداخت می کنید، نه زمانی که تبلیغ شما ظاهر می شود. این مدل خوبی است تا حداقل مطمئن شوید پیام شما دیده می شود.

جنبه اصلی این تبلیغات این است که مانند هر چیز دیگری در یک سایت شبکه اجتماعی، اجتماعی هستند. اگر شخصی تبلیغ شما را دوست داشته باشد، می تواند آن را “لایک” کند. این به آن اجازه می دهد تا اخبار خود و همچنین اخبار دوستان خود را نمایش دهد که امیدواریم روی پیوند کلیک کرده، آنها را “لایک” کنند و این روند را تکرار کنند. این جنبه اجتماعی تبلیغات است که فرآیند تبلیغات فیس بوک را بسیار جذاب می کند. مردم همچنین می توانند زمانی که یک محصول یا شرکت توسط یک دوست توصیه می شود اعتماد کنند زیرا این یک تبلیغ تصادفی است که در یک صفحه وب ظاهر می شود.

با فیس بوک، بازار قوی برای تبلیغات درون برنامه ای و همچنین در صفحه اول وجود دارد. بنابراین، اگر یک تبلیغ موفق یا یک تبلیغ با یک برنامه کاربردی مؤثر دارید، جنبه اشتراک گذاری اجتماعی وب سایت باید پیام شما را مانند آتش سوزی منتشر کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا