دنیای وب

تبلیغات در مقابل تبلیغات – آیا مهم است که چگونه تبلیغ را هجی کنید

در طی چند ماه گذشته ، من در زمینه SEO و دینامیک بهینه سازی کلمه کلیدی کار کرده ام ، و اخیراً با سلب مسئولیت در املا طلسم مواجه شدم. اما … با حسن نیت ، باید بگویم که هدف از جنون من است.

وقتی در ابتدا نام وب سایت را در مورد آگهی انتخاب کردم ، این کلمه را اشتباه تایپ کردم. انگشتان را روی کلیدهای اشتباه ، نمی توان املای داد ، تایپی بد ، بهانه ای را انتخاب کن ، من از آن استفاده خواهم کرد ، اما با تمام انصاف ، چندین بار سعی کردم کلمه را به درستی بنویسم و ​​آخرین باری که آن را نوشتم ، دلم برایش تنگ شد ، زمینه را گرفتم و به سمت خروج فرار کردم. بعد به عقب نگاه کردم و فهمیدم که هیچ کس مرا تعقیب نمی کند. دورات! چه اشتباهی کردم به املا نگاه کردم. من فکر کردم که یک مصوت را در محل کار منتقل کردم یا چیزی که آشکارا کار نخواهد کرد. نه ، من از حرف Z به جای حرف S در تبلیغ استفاده کردم. بله کار می کند

GNOME ماهیت موفقیت را دارد و یک اشتباه برای جهانیان وجود دارد. (فرسودگی شغلی مرا به جایی می برد که نمی خواستم بروم ، اما این داستان دیگری است.) هنگامی که گوگل وب سایت من را خزید ، روی صفحه اول کلیک کردم ، برای کلمه غلط املایی بهینه سازی کردم. اما شماره ها لرزید! چیز دیگری می خواستم.

اگر یک بار بتوانم آن را هجی کنم ، آیا می توانم دوباره این کار را انجام دهم و نتیجه بگیرم؟

شاید ، اما آیا کار خواهد کرد؟

(باید مکالمات من با خودم را برای برخی از تست های بهداشت روان از روانکاوی ضبط کنید. مطمئناً در جایی درمانی وجود دارد!)

نوشتن مقاله !!! ووهو ، این کار می کند اگر مقالاتی را می نویسید و در تبلیغات آنها اشتباه می کنید ، و هر پیوند را به سایتی ارسال می کنید که دارای خطاهای املایی است ، باید کمی توجه کنید ، درست است؟ خوب ، کار می کند

فقط در چند ماه مقاله های تصادفی با عنوان Advertize (که البته اشتباه می شود) در بزرگراه اطلاعات گسترش یافته بود و من از نتایج خوشحال شدم. کلمه Advertise در کمتر از یک میلیون بار جستجو شده است (با نتایج) و در صدر این نتایج وب سایت من بود. یاهو! بازاریابی مقاله و SEO کار می کند.

آیا حاضرید این نتایج را تکرار کنید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا