دنیای وب

تبلیغات روی 4 چرخ

با کمبود شغل و فشردن اقتصاد جدید به گردن صاحبان مشاغل کوچک ، کاهش هزینه ها و کاهش هزینه های سربار از نظر اقتصادی عاقلانه است. یک گرایش طبیعی ممکن است کاهش بودجه تبلیغات باشد زیرا یکی از بزرگترین موارد عمومی است و به نظر می رسد تأثیر کمی در مدل تجاری دارد. این دقیقاً رویکرد غلطی است! اکنون زمان تبلیغات برای به دست آوردن سهم بازار و آگاهی عمومی است. بهترین ارزش تبلیغاتی دلار ، به ویژه برای صاحب مشاغل کوچک ، مربوط به وسایل نقلیه شرکت است.

ایجاد یک بیانیه:

روزهای آهنرباهای مستطیلی متصل به درب اتومبیل یا کامیون مدتهاست که می گذرد. بنابراین ، حروف وینیل به طور دقیق نام شرکت و شماره تلفن را نشان می دهد. برای جلب توجه امروز ، صاحبان مشاغل باید با جسارت و بلند فکر کنند. بازار یابی این در مورد جلب توجه است. بازار یابی رهبری تجارت. بازار یابی باعث می شود تلفن زنگ بخورد و پول نقد کند. از فضای تبلیغاتی که قبلاً خریداری کرده اید کاملاً استفاده کنید.

فناوری مدرن به گونه ای پیشرفت کرده است که هر آنچه شما یا طراح گرافیکتان می توانید تصور کنید می تواند وسایل نقلیه شما را پوشش دهد. وسایل نقلیه خود را مانند بیلبوردهای متحرک تصور کنید. از شش جنبه اصلی یک وسیله نقلیه ، مشتریان بالقوه هنگام حرکت وسایل نقلیه شما در اطراف شهر ، همه موارد را به جز زیر خودرو مشاهده می کنند. بنابراین ، شما می توانید با پنج رنگ بصری تأثیر زیادی داشته باشید تا تصویری ذهنی از کیفیت کاری را که شرکت شما انجام می دهد ، ترسیم کنید.

تا زمانی که حرفه ای آموزش ندیده اید و تجربه حمایت از آن را ندارید ، این کار را در خانه امتحان نکنید! حتی یک طراح گرافیک متوسط ​​نیز می تواند بهترین ایده های شما را بگیرد و آنها را برجسته کند. ذهن انسان تمایل به تفکر خطی و قرینه دارد. با این حال آنچه را که نیست جذب می کند. درست مثل اینکه سالها کار خود را انجام دادید. و همینطور طراح گرافیک نیز همینطور است. آنها یاد گرفتند که چگونه تصاویر را “خارج از دستور” قرار دهند و از هر دو بعد (گاهی اوقات با ظهور استفاده از بعد سوم) برای جلب توجه تماشاگران پراکنده استفاده کنند.

نشانه واقعی موفقیت این است که بچه های اتومبیل کنار شما فریاد می زنند “مادر ، مادر” و راه خود را نشان می دهند.

معادله ارزش:

تبلیغات مقرون به صرفه تر از پنج سال پیش است. اگرچه سالهاست که فناوری رایانه و نرم افزار طراحی در دسترس است ، اما چاپخانه ها اخیراً موفق به این کار نشدند. در حال حاضر اکثر وسایل نقلیه می توانند با هزینه کمتر از 4000 دلار (شامل طراحی ، چاپ و کاربرد) بسته بندی شوند ، در حالی که یک دهه قبل فقط 7000 دلار بود که نیاز به رنگ آمیزی بود. در بسیاری از موارد ، هنگامی که پرونده طراحی خود را به صورت الکترونیکی ذخیره می کنید ، هزینه اضافی وسیله نقلیه به طرز چشمگیری کاهش می یابد زیرا فقط لازم است که طرح ها متناسب با ساختها و مدلهای مختلف خودرو اصلاح شوند. (توجه: قبل از پرداخت هزینه کار ، حتماً کپی از پرونده طراحی الکترونیکی را در اختیار داشته باشید تا اگر ارائه دهنده فعلی شما از پساقص اقتصادی دوام نیاورد ، تسهیل در هرگونه نقل و انتقالات لازم را انجام دهید.

به اندازه کافی عجیب و غریب ، قیمت نه در فوت مربع تعیین می شود بلکه در تلاش است تا منحنی ها ، قفل ها ، پنجره ها و غیره را کوچک کند ، مفهومی که ممکن است با افراد عادی تجاری مغایرت داشته باشد. بنابراین ، یک کامیون بزرگ جعبه ای با ضلع های 8 12 12 اینچ و یک درب عقب 8 8 8 اینچی معمولاً به دلیل نیاز نیروی کار می تواند در کمتر از یک SUV یا حتی یک ماشین سواری معمولی بسته بندی شود.

مقایسه مقایسه وسایل نقلیه خرید با سایر بازاریابی نشان می دهد که این قطعاً هیاهوی پاداش سختی است که شما برای تبلیغ اخبار مربوط به شرکت خود به دست آورده اید. وقتی شما در نظر بگیرید که بیشتر اتومبیل های این شرکت حداقل به مدت شش سال در شرکت مورد استفاده قرار می گیرند ، در واقع هیچ نوع بازاریابی وجود ندارد که حتی هنگام مقایسه گزینه های کنار هم و تطبیق با طول عمر کارگزار ، نزدیک شود.

نسل سرب در مقابل آگاهی:

تبلیغات به دو دسته کلی تقسیم می شود. نسل سرب اینها انواع رسانه های تبلیغاتی هستند که خریداران بالقوه را ترغیب می کنند محصولات یا خدمات شرکت شما را جویا شوند. نمونه های کلاسیک تولید سرب عبارتند از: پست مستقیم ، بازاریابی تلفنی ، دفترچه تلفن و غرفه های نمایشگاه. این رسانه تولید شده به بهترین وجه از طریق پیام های تماس برای عمل مانند “اکنون با ما تماس بگیرید” یا “فقط برای 3 روز آینده در دسترس است” به مشتریان بالقوه ارائه می شود.

اطلاع رسانه ها منابعی هستند که به مردم کمک می کنند نام شما را به خاطر بسپارند. اینها منابع بالابردن تصویر ، ایجاد اعتبار و منابع گرا برای بالاترین سطح ذهن آگاهی هستند. رسانه های سنتی عبارتند از: بیلبوردها ، وب سایت ها و تقویم های دیواری. البته ، با هر سیاه و سفید خاکستری وجود دارد. بنابراین ، برخی از رسانه ها ویژگی های هر یک را دارند که می تواند براساس پیام خاص بهبود یابد. رادیو و تلویزیون بسته به محتوای تبلیغاتی خاص می توانند تولید سرب یا آگاهی باشند.

همانطور که انتظار دارید ، تبلیغات برای ماشین اغلب باعث زنگ تلفن نمی شود. آگاهی از برند شما را ایجاد می کند. این برای برخی از دارندگان یک مشکل است زیرا تنها راه واقعی برای آگاهی از اینکه آیا فعالیت آگاهی قبل و بعد از مطالعات بازاریابی به طور دقیق کار می کند یا نه ، که اکثر آنها این کار را نمی کنند. از این رو ، این مسئله ایمان به بازاریابی است. اثبات اینکه کمپین های آگاهی به طور کلی م workثر هستند آسان است – اولین زنجیره فست فود و اولین نوشابه ای را که به ذهن خطور کرد نام ببرید. اگر بگویید که مک دونالد و کوکاکولا به بیش از هفتاد درصد آمریکایی هایی می پیوندند که توسط کمپین های آگاهی این شرکت ها اغوا شده اند (در واقع ، صرف نظر از پاسخ شما به سوال بالا ، برخی از شرکت ها شما را تحریک کرده اند)

هنگامی که یک خریدار بالقوه تحت تأثیر یک کمپین آگاه سازی قوی قرار می گیرد ، ممکن است هنگام تصمیم گیری نام شرکت یا مارک محصول شما را به یاد نیاورد. هنگامی که آنها دفترچه تلفن را باز می کنند ، یا وب را مرور می کنند ، یا در نزدیکی جلوی فروشگاه شما رانندگی می کنند ، با این حال ، آنها با خود می گویند “این بچه ها خوب هستند ، من با آنها تماس می گیرم.” با این کار ، مصرف کننده به طور آشکار متوجه نخواهد شد که به دلیل کمپین آگاهی شما در مورد آن فکر کرده اند ، اما به شما این فرصت را می دهند تا کسب و کار خود را برنده شوید.

تبلیغات آگاهی به تجارت و رشد آینده دامن می زند. ما به عنوان صاحبان مشاغل در موقعیتی برتر هستیم که می توانیم با شعارهای خود و آنچه انجام می دهیم یا می فروشیم جاده ها را پر کنیم. از فریاد کشیدن از بالای کوه روی ناوگان وسایل نقلیه خود نترسید. یک مجموعه استفاده نشده از بیلبوردهای متحرک را تحت نظارت خود داشته باشید و تماس بگیرید – از آنها استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا