دنیای وب

تبلیغات فیس بوک برای بازاریابی رسانه های اجتماعی هدفمند – 3 نکته برای افزایش فروش برای تجارت وب سایت شما

ارزش تبلیغات فیس بوک برای صاحبان مشاغل وب سایت

تبلیغات فیس بوک یک روش جدید و آسان و مؤثر بازاریابی اینترنتی را برای تبلیغ کنندگان وب سایت از صنایع مختلف مانند هتل، مسافرت، غذا، نوشیدنی، اتومبیل، موسیقی، زیبایی و مد، نرم افزار، مارک های خلاقانه و غیره ارائه می دهد! تبلیغ‌کنندگانی که از تبلیغات فیس‌بوک، آخرین روند در تبلیغات وب‌سایت و تبدیل‌های بازاریابی استفاده می‌کنند، موفقیت اثبات شده‌ای را در بخش‌های مختلف تجربه کرده‌اند، زیرا تبلیغات فیس‌بوک به صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین کمک می‌کند در مدت زمان طولانی‌تری به روشی معنادارتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند!

شوئن از فیس بوک توضیح می دهد که چه چیزی تبلیغات خود را به یک پلتفرم بسیار هدفمند برای بازاریابان تبدیل می کند: “ما می دانیم که فردا یا پس فردا شخصی را پیدا خواهیم کرد” که رویکردی کاملاً متفاوت برای SEM است که بر یکی متکی است. – یک نوع جستجوی انجام شده توسط جستجوگران اینترنتی در مورد یک محصول یا خدمات.

اطلاعات بازاریابی هدفمند پیشرفته، که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با جستجوی نمایه کاربران فیس‌بوک علاقه‌مند به محصول یا خدمات خاصی که توسط صاحبان کسب‌وکارهای وب ارائه می‌شود، استفاده کنند، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کاربران فیس‌بوک را هدف قرار دهند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. مزایای بیان شده بر اساس گروه، دلیل یا لایک ارسال شده در صفحات مختلف فیس بوک.

این تحقیق در مورد پایگاه مشتری هدفمند یافت شده در فیس بوک کمک می کند تا با استفاده از تبلیغات فیس بوک موثرتر و سریعتر از AdWords، کلیک ها را به مشتری تبدیل کنید.

نحوه استفاده از تبلیغات فیس بوک – نکاتی برای صاحبان وب سایت

  1. تبلیغات فیس بوک بر روی یک سیستم حراجی کار می کند و شبیه AdWords است. به‌عنوان یک تبلیغ‌کننده آنلاین، می‌توانید برای کلمات کلیدی پیشنهاد بدهید، به حداکثر بودجه روزانه پایبند باشید یا می‌توانید یک نوع پیشنهاد قیمت بر اساس CPM را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید. آگهی نشان داده شده است. بسته به نحوه ارتباط آنها با زمینه، آگهی در مکان های مختلف فیس بوک مانند فید خبری انتخاب شده توسط اعضا، همراه با صفحه فرود، گالری عکس یا صفحه پایین و غیره ظاهر می شود.
  2. از آنجایی که شما به عنوان یک تبلیغ‌کننده می‌توانید مخاطبان هدف خود را در فیس‌بوک انتخاب کنید، می‌توانید یک موتور جستجوی گسترده یا باریک (مخصوص) را برای بازار هدف خود انتخاب کنید، درست مانند برخی از فروشندگان شلوار! Bonobos کلمات کلیدی مانند Cubs، Baseball، Chicago Cubs را انتخاب کرد (محصول یک شلوار آبی با کمربند سفید و یک برچسب نام است که به قیمت 210 دلار به فروش می رسد) و آنها افراد ساکن در ایلینوی را در یک گروه سنی انتخاب کردند که از نمایه فیس بوک او برای مشاهده تبلیغات او انتخاب شده بودند. !
  3. شما حتی می‌توانید جنسیت، سطح تحصیلات و سرگرمی خود را علاوه بر جزئیات جغرافیایی، بسته به تحقیقات شخصی یا گسترده‌تر و برنامه‌های مشتری‌محور از طریق تبلیغات فیسبوک انتخاب کنید و ویجت‌ها را انتخاب کنید، مانند یک کافی‌شاپ محبوب – و نشانه‌های زیادی ایجاد کنید. برای آنها رویدادهای ویژه جشنواره یا تشویق کاربران به “طرفداران” برند! استفاده از ویجت‌ها به تبلیغ‌کنندگان اینترنتی کمک می‌کند تا حضور برند خود را بهبود بخشند و در مورد هدف‌گیری رفتاری، که استراتژی حفظ مشتریان بلندمدت است، بیاموزند.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا