دنیای وب

تبلیغات کوچک – 5 عنصر یک تبلیغ بزرگ

با نزدیک شدن به پایان سال، من می خواهم مردم را به تبلیغات علاقه مند کنم. چه سنتی (چاپ، تلویزیون، رادیو) یا اجتماعی (اینترنت)، عناصر تبلیغات عالی یکسان هستند. من در ابتدا مقاله ای از گروه جیمز دیدم که در مورد 4 نوع کمپین تبلیغاتی صحبت می کرد که برای مدت طولانی فروخته می شدند و آن را کمی بر اساس تجربه من با تبلیغات سنتی طراحی کردم.

5 عنصر یک تبلیغ عالی:

1. یک پیام واحد. در حالی که ممکن است طیف وسیعی از محصولات داشته باشید یا خدمات متنوعی ارائه دهید، 1. به تبلیغات رژیم پپسی فکر کنید. آنها رژیم پپسی را تبلیغ می کنند و نه آکوافینا یا سایر محصولات پپسی.

2. کلمات / آهنگ ها / جرنگ جرنگ. خط لوتوی نیویورک که در نیوجرسی بزرگ شد، «Hey Ya Never Know» را به نمایش گذاشت. آهنگی که به ذهنم میرسه تم فوتبال دوشنبه شبه. هر جا که آن را می شنوید، به MNF فکر می کنید.

3. شخصیت فراموش نشدنی. اورکین روچ. اگرچه ترسناک است، اما پیام را می رساند و ما با سوسک ها و با آن همه حشرات آشنا می شویم و آنها را به غذا متصل می کنیم.

4. عناصر طراحی مربوطه. رنگ ها، قرار دادن لوگو، فونت ها و غیره این عناصر برای اینکه مشتریان در یک نگاه شما را بشناسند بسیار مهم هستند. ودکای مطلق یک کاراکتر آبی شبیه به یک بطری شفاف.

5. مضامین تکرار شونده. مشابه یک پیام واحد و عناصر طراحی منسجم، اما به کرونا و تمرکز روی بطری آبجو فکر کنید. شما می دانید که آنها در ساحل هستند، اما هرگز شکل آنها را نمی بینید یا بیشتر از میز، بطری، ماسه و ساحل. با یک آبجو واکنش احساسی به تعطیلات ایجاد کنید. مهم نیست صدا چه می گوید، می دانید که کرونا است.

تبلیغات سنتی نمرده است. به دلیل بودجه در صندلی عقب نشست. هنوز هم نیاز به شنیده شدن دارید. رسانه های اجتماعی همراه با تبلیغات سنتی صدای قدرتمندتری را ارائه می دهند. تبلیغات سنتی و اجتماعی متفاوت هستند، اما همچنان مانند این است که باید بدانید بازار هدف شما کجاست. مردم همچنان تلویزیون تماشا می کنند، به رادیو گوش می دهند و در اینترنت گشت و گذار می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا