دنیای وب

تجارت الکترونیکی در مقابل تجارت سنتی

دوران تجارت الکترونیکی فرا رسیده است. آمازون بیستمین سالگرد تولد خود را پشت سر گذاشت و eBay با تنها یک سال کوچکتر از او رفتن به جای آمازون. تجارت الکترونیکی اکنون یک صنعت بیش از 200 میلیارد دلاری در ایالات متحده است و قرار است سالانه تا 15 درصد افزایش یابد زیرا خریداران متوجه می شوند که دیگر نیازی به بیرون رفتن از مراکز خرید سنتی نیست. در جنگ بین تجارت الکترونیکی در مقابل تجارت سنتی ، تجارت الکترونیکی به وضوح یک پیروز است. به دلیل تجارت الکترونیکی ، تجارت سنتی به گور خود رانده شده است.

شرکت های سنتی مطلع از افزایش اجتناب ناپذیر خرید آنلاین برخوردار هستند. در واقع ، آنها با واقعیت های کاملاً واضح و جدید سازگار می شوند. Megyith زنجیره خرده فروشی Macy’s حقایق را به اشتراک می گذارد. خرده فروشی 154 ساله با فروش آنلاین 40٪ در سال 2011 روبرو شد در حالی که فروش خرده فروشی سنتی تنها 5.3٪ رشد داشت. میسی در حال حاضر نزدیک به 300 فروشگاه خرده فروشی خود را در مراکز توزیع تعمیر می کند تا روند خرید ، حمل و نقل به خریداران آنلاین را تسریع کند. کار به جایی رسیده است که این غول خرده فروشی در حال بررسی گزینه کیوسک های آنلاین موجود در فروشگاه است. یک شرکت تجاری سنتی دیگر ، Nordstrom ، این کار را با شدت بیشتری انجام می دهد. Nordstrom’s از طریق هدیه هایی مانند حمل و نقل رایگان و بازده رایگان در فروشگاه آنلاین خود ، در سه ماهه گذشته 35٪ افزایش فروش آنلاین را نشان داده است. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت قصد دارد طی پنج سال آینده یک میلیارد دلار در پروژه های آنلاین خود سرمایه گذاری کند. روندها و رویکردهای آنلاین برای چنین نگرانی های گسترده سنتی تجاری ، رشد سریع تجارت الکترونیکی را تأیید می کند. به زبان ساده ، اگر به روز نباشید ، زنده نخواهید ماند.

هنگام خرید یک محصول با روش های سنتی ، آنچه مصرف کننده نمی داند این است که کالا حداقل سه بار کدگذاری شده است. هنگامی که از کارخانه ای به مارک دیگر می رفت ، یک بار کدگذاری شد ، دوباره همانطور که از مارکی به خرده فروشی دیگر می رفت و بار دیگر که از خرده فروشی به کیف خرید مصرف کننده می رفت. مشاغل مستقر در انحصار آنلاین اساساً آخرین فروش سود را با فروش مستقیم به مصرف کننده کاهش می دهند. با این کار می توانند رقابت بیشتری داشته باشند. آنها هزینه های نگهداری شبکه های بزرگ فروشگاه های فیزیکی خرده فروشی را ندارند. خوب است به خاطر داشته باشید که نیازهای پرسنل برای یک وب سایت بسیار کمتر از یک فروشگاه خرده فروشی است.

تجارت الکترونیکی مزایای بسیاری دارد که تجارت سنتی با حضور رقابتی خود دچار تزلزل می شود.

1. محدودیت های جغرافیایی لزوماً در نظر گرفته نمی شوند. با تجارت الکترونیکی ، دنیا صدف شماست.
2. با استفاده از قابلیت مشاهده اینترنت و موتورهای جستجو می توان به مصرف کنندگان رسید.
3. هزینه های کمتر
4. تعداد کارمندان کمتر است
5- تجارت سنتی به فضای ذخیره سازی فیزیکی بستگی دارد که باید اجاره داده شود. با تجارت الکترونیکی هزینه ای برای املاک و مستغلات وجود ندارد.
4. کالای Express را پیدا کنید
5. زمان و هزینه سفر را حذف کنید
6. خرید با مقایسه
7. اطلاعات آسان و فراوان
8. ارتباطات هدفمند
9. 24/7 باز کنید
10. ایجاد بازارهای طاقچه

تجارت الکترونیکی فقط آینده نیست ، بلکه اکنون نیز هست. نکته نهایی این است که مشاغل سنتی برای اینکه در واقعیت کلان تجارت امروز مرتبط و رقابتی باقی بمانند ، باید نگاهی دقیق به نحوه انجام تجارت داشته باشند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا