دنیای وب

تجارت الکترونیکی در مقابل خرید آجر و ملات

نمی توان 95،000،000 بازدید کننده ماهانه از آمازون را نادیده گرفت. و هیچ کس نمی تواند این واقعیت را نادیده بگیرد که 95٪ آمریکایی ها یا در والمارت خرید می کنند یا خرید می کنند. تجارت الکترونیکی قرار است طی پنج سال آینده 200 درصد رشد کند. این تنها در ایالات متحده 38 درصد رشد داشته است ، در حالی که میانگین آنلاین Walmart فقط 11 درصد است. Macys ، Sears و Walmart در حال بستن فروشگاه ها هستند و رقابت آمازون را عامل اصلی کاهش فروش می دانند. Nordstrom این چالش را پذیرفت ، با این حال ، 25٪ از تجارت آن آنلاین است و آنها استانداردهایی را برای سایر خرده فروشان سنتی تعیین می کنند. تجارت الکترونیکی یک فرصت است نه یک تهدید ، یک روند کمرنگ نیست و اینجاست تا بماند. تعداد افرادی که برای لمس و احساس در فروشگاهها سرگرم می شوند در حال کاهش است. هزینه های حمل و نقل و هزینه پارکینگ همچنان در حال افزایش است و دسترسی بیشتر وقت گیر است. رفتارهای ضداجتماعی در شهرها و مراکز تجاری در اطراف آن رو به زوال است و همه این عوامل باعث افزایش آنلاین مشتریان می شود.

آمازون با خرید یک سوپرمارکت زنجیره ای آجر و ملات به قیمت تقریبی 34 میلیاردی ، گام عظیم دیگری برداشت. تنها دلیل این تصمیم بهبود خدمات خواروبار آنلاین با ضمانت تحویل دو ساعته است. مواد غذایی با توجه به کد پستی از نزدیکترین فروشگاه تحویل داده می شوند. علاوه بر این حرکت شجاعانه ، آنها در حال آزمایش یک سوپرمارکت بدون پرداخت صندوق در سیاتل هستند ، پس از تلاش و تسلط بر این فن آوری ، آمازون آن را در تمام فروشگاه ها راه اندازی می کند. آنها به جای مواجهه با رقابت ریشه دار ، از نوآوری استفاده کردند تا آنها را فراتر از هر رقابتی سوق دهند. مثال دیگر الون ماسک است. رویکرد جسورانه وی به آینده از طریق فناوری درهای جدیدی را به روی مصرف کنندگان گشوده است. اتومبیل های الکترونیکی وی تأثیر زیادی بر روی وسایل نقلیه معمولی مجهز به گاز خواهد داشت. ما باید از نظر ذهنی از پیوندهای ذهن خلاص شویم. “اگر شکسته نشد ، آن را برطرف نکنید.”

وقتی صحبت از تجارت الکترونیکی می شود ، استرالیا بیش از یک دهه عقب مانده است و یک دهه دیگر طول می کشد تا جبران کند. طی دو سال گذشته چندین مارک محلی وارد مدیریت شده اند ، مانند Herringbone ، Marcs ، David Lawrence ، Rhodes and Becket و Oroton. خرده فروش غول پیکر انگلیسی ، TopShop و Topman شکست خوردند و پس از دو سال تجارت ضعیف ، درهای خود را بستند. تنها و تنها دو فروشگاه در مواجهه با رقابت آنلاین با رقابت دست و پنجه نرم می کنند. سهام مایر طی چهار سال از 4.00 دلار به 53 سنت کاهش یافته و سهام دیوید جونز طی سه سال 45٪ کاهش یافته است. فعالیت آنلاین مایر معادل کمتر از 1٪ و دیوید جونز در حال حاضر 2.6٪ است. هر دو فروشگاه آنلاین ناقص ، پیمایش دشوار و قدیمی هستند و زمان تحویل بیشتر از زمان تحویل از فروشگاه های ایالات متحده آمریکا و انگلیس است. قاعده کلی این است که حداقل 10٪ از مشاغل خرده فروشی باید آنلاین باشند. هر دو روی رقبا تمرکز می کنند و از یکدیگر تقلید می کنند. هیچ نشانه ای از نوآوری نیست ، فقط با فروش بفروشید. آنها به معامله ای به سبک زیرزمین تبدیل شده اند. نمایندگی های نساجی اخیراً اعلام کرده اند که تمام فروشگاه ها را تعطیل و تجارت را کاملاً آنلاین انجام خواهند داد ، به همین ترتیب ایرفلکس تمام فروشگاه ها را به جز فروشگاه های بزرگ تعطیل کرده و توجه بیشتری را به اینترنت معطوف می کند. و در آخر ، بیایید صادق باشیم ، استانداردهای خدمات در فروشگاه های استرالیا بسیار کمتر از حد متوسط ​​است. کمبود نیرو ، آموزش ضعیف و دستمزد پایین همه تحت ذهنیت سلسله مراتب قدیمی مدیریت می شوند. همچنین می توانید یک بنر بزرگ در ویترین قرار دهید که روی آن نوشته شده است فروشگاه آنلاین

مشتری در استرالیا می تواند اقلامی با ارزش 1000 دلار از Nordstrom در ایالات متحده خریداری کرده و آنها را ظرف 5 روز تحویل درب منزل دهد. شما هیچ هزینه و مالیاتی پرداخت نمی کنید و با هزینه بسیار کم ، چیزهای زیادی دریافت خواهید کرد. خرید آنلاین در آمازون ، گزینه ها بی پایان هستند و خدمات بسیار شگفت انگیز است. روانشناسی خرید آنلاین این است که هیچ مانعی انسانی پیش روی شما نیست ، فقط انتخاب کنید ، کلیک کنید ، پرداخت کنید و منتظر شگفتی شوید.

پس انتخاب های شما چیست؟ با اتومبیل خود را به مرکز خرید محلی برسانید ، به مدت سی دقیقه در جستجوی یک مکان پارکینگ باشید که احتمالاً شما را در حدود 25.00 دلار پس می کشد ، با همسرتان مشاجره کرده و توسط یک فروشنده مجاز از سوی برخی از افراد که هیچ اطلاعی از محصول ندارند خدمات دریافت کنید. بیشتر از نیمی از روز گذشته و اتلاف وقت بوده است. همه ما این نوع تجربه ناخوشایند را داشته ایم. اکنون ، می توانید با خرید آنلاین و صرف وقت و هزینه زیادی صرفه جویی کنید و خانواده خود را برای یک ناهار سرگرم کننده صرف کنید و از یک وقت با کیفیت لذت ببرید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا