تجارت بازاریابی شبکه ای خود را شخصی سازی کنید

اگر می خواهید اکنون کسب و کار خود را موفق تر کنید ، ممکن است لازم باشد فناوری شخصی سازی را در نظر بگیرید. این نوع فناوری را در مکانهایی مانند مک دونالد ، برگر کینگ ، IHOP و استارباکس خواهید یافت. یادگیری فردیت برای افزایش کیفیت تجارت چیز بدی نیست ، زیرا امروزه بیشتر مردم علاقه ای به مارک های عمومی ندارند. این بدان معنا نیست که شما باید شجاع و جسور باشید ، اما می توانید از طریق کلمات و محتوای خود مهربانی و احساسات خود را نشان دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک ها و روش های سفارشی برای کسب و کار خود ، به خواندن ادامه دهید ، به راحتی بازاریابی شبکه ای ایجاد کنید و آن را به راحتی یا سخت انجام دهید. راه سخت این است که بدانید شما کی هستید و چرا می خواهید این کار را انجام دهید. اگر می خواهید به جای جذب و به دست آوردن قدرت ، روی جریان پول نقد تمرکز کنید ، ممکن است دهه ها یا حتی بیشتر طول بکشد. اگر برای خرید سیب زمینی سرخ کرده ، بیسکویت یا حتی غذای سالم به فروشگاه می روید ، همیشه یک شعار جذاب وجود دارد. بهترین مثال شعار نیکس “فقط آن را انجام دهید” است. اگرچه این فقط یخ است. شما باید شخصیت خود را پیدا کنید و شخصیت خود را از طریق رفتارها و گفتارهای خاص در تمام محصولاتی که تولید می کنید نشان دهید. این مارک را می توان یک تجارت آنلاین بازاریابی نامید. بهتر است این را شخصی سازی بنامیم. این شامل گزینه های رنگ ، گزینه های گرافیکی ، موقعیت و غیره است. اگر می خواهید یک امضا یا آرم قرار دهید ، این امر می تواند به مارک کردن یا شخصی سازی تجارت شما نیز کمک کند. ممکن است بسیاری از انیمیشن ها و فیلم های آنلاین ارائه شده توسط برخی از شرکت ها دیده باشید که با به اشتراک گذاشتن شخصیت های کارتونی خاص به تقویت این مارک شخصی کمک می کنند. تا زمانی که در ذهن مخاطب باقی بماند ، کمک خواهد کرد. مخاطبان این نقش را به یاد می آورند و در آینده هنگام مرور وب سایت شما به آن پیوند می یابند. برای شخصی سازی بازاریابی اینترنتی ، نباید و نباید. برخی موارد وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید. آن را مجبور نکنید ، طبیعی باشید و اجازه دهید شخصیت شما ظاهر شود. در همه زمینه ها خلاق باشید و تا زمانی که از نتایج تلاش های بازاریابی خود راضی نباشید با آنها کار کنید. قلم متن را به اندازه کافی بزرگ و خوانا قرار دهید تا متناسب با همه مخاطبان باشد. پروژه خود را قبل از شروع آزمایش کنید. آن را در یک جعبه آزمایش کوچک بازی کنید ، بازخورد بگیرید و تغییراتی در آن ایجاد کنید. برای تبلیغات زیاد هزینه نکنید ، زیرا ضررهای شما از درآمد شما بیشتر خواهد شد. اصالت داشته باشید ، ایده ها را سرقت نکنید و لذت ببرید.
.
نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا