دنیای وب

تجارت VS شبکه بازاریابی سنتی

آیا تا به حال آرزو داشته اید که صاحب مشاغل شخصی خود شوید؟ ما بیش از 5 سال پیش کار خود را شروع کردیم. اگر هنوز چنین کاری نکرده اید ، شاید بتوانیم شما را از تجربیات خود روشن کنیم. تجارت سنتی معمولاً به سرمایه اولیه و برخی سیستمهای اصلی قبل از اینکه یک پنی بدست آورید نیاز دارد. ناگفته نماند تمام وقت هایی که شامل استخدام و آموزش کارمندان است. سپس باید به یاد داشته باشید که از هر 10 شرکت 9 شرکت در 5 سال اول شکست می خورند. و اگر این کافی بود ، در 5 سال آینده 9 نفر از این 10 شکست می خورند. حالا ، آیا این به نظر رویای شما می آید؟

بخاطر داشته باشید ، در رابطه با اداره تجارت سنتی شما موارد دیگری نیز وجود دارد که ما حتی به آنها اشاره نکردیم. مثال: اجاره ، اجاره ، بیمه ، شرکتهای کارگری ، حقوق ، مالیات بر حقوق و دستمزد ، دفترداری ، تبلیغات و لیست ادامه دارد … اما این به نوع شغل شما بستگی دارد. آیا رویای شما هنوز هم همانطور که فکر می کردید خوب به نظر می رسد؟ عالی بود

ما این کار را کردیم و سوابق حرفه ای و تحصیلات ما در این راه به ما کمک کرد. میتوانیم دوباره انجامش بدهیم؟ پاسخ نادرست است !!!

حالا اشتباه نکن ما نمی گوییم یک کار سنتی را شروع نکنید. شما باید خودتان در مورد آن تصمیم بگیرید. ما دیگر این کار را نمی کنیم

از طرف دیگر ، بازاریابی شبکه ای اکنون بیش از تجربیات گذشته ما برای ما کار می کند. شما می توانید از پایین شروع کنید و مسیر خود را بالا ببرید. این در صورتی است که آرزوی واقعی برای موفقیت دارید. اگر این کار را نکنید ، ممکن است از این مدل کسب و کار به عنوان یک طرح هرمی یاد کنید. بیشتر مردم اینگونه توصیف می کنند. چرا؟ زیرا آنها بسیار ساده لوح هستند و واقعاً بدنبال آن نبوده اند. آنها معمولاً یکی از اقوام یا دوستان فقیری را می شناسند که این کار را کرده و هیچ درآمدی نداشته است! بنابراین باید کلاهبرداری باشد! ، درست است؟ نه ، آنها درست نیستند. شاید آنها فقط تنبل بودند یا با آن مانند یک تجارت بزرگ واقعی رفتار نمی کردند.

اگر این یک کلاهبرداری است ، پس چرا برخی از باهوش ترین کارآفرینان مانند دونالد ترامپ ، رابرت کیوساکی و وارن بافت توصیه می کنند و حتی تجارت بازاریابی شبکه ای خود را دارند. پاسخ این است که این فرصت را به مردم می دهد تا یک محصول یا خدمات را تبلیغ کنند و از تلاش خود بهره مند شوند. فاصله!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا