دنیای وب

تحقیق کلید واژه برای تولید انتقاد

کلمات کلیدی به چند دلیل مهم هستند. اول از همه ، ترافیک وجود دارد. اگر کلمات کلیدی اشتباهی را برای هدف گیری انتخاب کنید ، احتمالاً به اندازه دلخواه بازدید نخواهید کرد. چه از PPC و چه از موتورهای جستجو برای به دست آوردن بازدید خود استفاده کنید ، کلمات کلیدی شما بر رتبه بندی و عملکرد پیوند شما تأثیر می گذارد.

دلیل دیگر اهمیت کلمات کلیدی این واقعیت است که شما به ترافیک هدفمند نیاز دارید. ده هزار بازدید کننده از دامنه شما از طریق کلمه کلیدی “کتاب” در مقایسه با 500 بازدید کننده ای که از طریق کلمه کلیدی “کتاب هری پاتر” می آیند ، بی ارزش خواهد بود ، در صورتی که چیزی که می فروشید.

شانس این است که شخصی که در جستجوی “کتاب” است فقط در حال مرور است. حتی ممکن است علاقه ای به خرید چیزی نداشته باشند – ممکن است به فروش کتاب ، تحریم کتاب ، ناشران کتاب و موارد دیگر علاقه مند باشند.

اما کسی که به دنبال “کتاب های هری پاتر” است ممکن است مایل باشد در آن زمان و آنجا چیزی بخرد. بنابراین کافی نیست که فقط میزان زیادی از ترافیک را بدست آورید – شما به میزان زیادی از ترافیک نیاز دارید که می خواهید عملی را که می خواهید انجام دهند انجام دهید.

خواه به دنبال فروش کتابهای الکترونیکی ، تبلیغ محصولات وابسته ، خرید مشتریان بالقوه برای پیشنهاد CPA یا صرفاً ثبت نام در لیست خود باشید ، می خواهید بازدیدکنندگان هدفمندی داشته باشید که احتمالاً اکنون یا در آینده خریدار خواهند بود.

پس از انتخاب طرحی که می خواهید دنبال کنید ، باید درباره کلمات کلیدی مورد استفاده خود تحقیق کنید. اگر در حال نوشتن مقاله هستید ، باید کلمات کلیدی را برای استفاده در عنوان و متن انتخاب کنید. اگر در حال ساخت وب سایت های طاقچه هستید ، باید از کلمات کلیدی در نام دامنه استفاده کنید. اگر به خرید ترافیک PPC بپردازید ، کلمات کلیدی که انتخاب می کنید یکی از بزرگترین عواملی است که تعیین می کند آیا کمپین شما سودآور است یا خیر.

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به تحقیق در مورد کلمات کلیدی خریداری کنید ، اما Google همچنین ابزار کلمات کلیدی رایگان خود را دارد. آنها اعداد را به شما نشان نمی دهند ، اما به شما ایده کلی می دهند که کلمات کلیدی شما را جستجو می کند ، همانطور که توسط یک نوار رنگی نشان داده شده است: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal.

ابتدا می خواهید یک کلمه کلیدی برای جایگاه خود وارد کنید. بیایید بگوییم شما زمین گلف را هدف قرار داده اید. می توانید کلمه “golf” را در ابزار کلمه کلیدی مورد نظر خود وارد کنید. سپس ابزار Keyword Tool تعدادی از کلمات کلیدی مرتبط را به شما نشان می دهد.

شما می توانید “چوب های گلف” ، “نکات گلف” ، “تاب گلف” ، “کیسه های گلف” ، “گاری های گلف” و “زمین های گلف” ایجاد کنید. این یک لیست کوتاه از اصطلاحات عمومی تر است. اما شما می خواهید مخزنی از کلمات کلیدی ایجاد کنید که بتوانید در ماه ها و سال های آینده از آنها استفاده کنید ، بنابراین همه آنها را تهیه کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا