دنیای وب

تحول دیجیتال – دیجیتالی شدن: فناوری بالا یا لمس انسان؟

یک واقعیت به خوبی درک شده و درک شده در بین رهبران اکثر صنایع بزرگ در سراسر جهان وجود دارد: اینکه چگونه فناوری دیجیتال تمام پارادایم هایی را که تاکنون می شناسیم بر هم می زند.

در حال حاضر اتفاق می افتد که رقمی سازی منبع اصلی تحولات عظیم در جنبه های مختلف زندگی ما باشد. رقمی سازی ابزار جدید ارتباطی برای شهروندان ، سیاست گذاران ، جوامع و دولت ها است. این فرصت های نامحدودی برای ایجاد ارزش بیشتر برای شرکت ها فراهم می کند ، اگرچه اگر با دقت انجام نشود خطراتی را نیز به همراه دارد.

در مورد تأثیرات اقتصادی یا اجتماعی پدیده دیجیتالی شدن ، بسیار بحث و تحلیل شده است. سالات افزایش می یابند و رقابت گسترش می یابد ، در حالی که فقط س importantالات مهم در فرآیند تحول دیجیتال بوجود می آیند.

با این حال ، در طول تمام این فرآیندها ، من می خواهم به عنوان یک فوریت و مهمترین عامل در این همه رونق روشن کنم: اپراتور چه کسی پشت دستگاه است؟ شرکت هایی که دستگاه های واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی را هدف قرار می دهند چه کسانی هستند؟ چه کسی پشت این همه برنامه تحول دیجیتال است؟ این همان چیزی است که برخی از اقتصاددانان دانشکده بازرگانی اتحادیه اروپا از آن نام می برند: هزینه استاندارد تولید ، مثلاً انسانی ، مثلاً شما و من.

برخی از شخصیت های بزرگ در سراسر جهان از فرهنگ های مختلف ، من در مورد ابرمردانی صحبت می کنم که زمانی را برای بررسی طبیعت درونی و بیرونی ما اختصاص دادند. این فلاسفه بزرگ متفق القول هستند که وضعیت تکاملی بشریت امروزی ، وضعیت ذهن انتزاعی است و نه چیز دیگری. اندیشه ما را قادر می سازد تا از چیزهای غیر منتظره در جهان فیزیکی فراتر برویم. این امر ما را قادر می سازد تا از نظر مادی در بسیاری از زمینه های عقاید پیش برویم ، به عنوان مثال آنچه حواس ما به عنوان محرکی که از خارج می آید ، تجربه می کنند: اشیا and و اشیا. با این حال از قضا ، به نظر می رسد که ما وابستگی خود به وسایل را نیز تداوم می بخشیم و توانایی های طبیعی متولد شده را کاهش می دهیم ، که در بسیاری از موارد باعث تنبلی ذهنی ما می شود و مانند بردگان این وسایل عمل می کنیم. غیر از این ، آیا کسی می تواند توضیح دهد که آیا می داند چگونه ایده ها شکل می گیرند یا چگونه می توانیم تغییرات اساسی در شخصیت خود ایجاد کنیم و زندگی یکپارچه ای داشته باشیم؟ آمارها تاکنون انتظارات بسیار ضعیفی در این مورد نشان داده اند.

رشد نمایی که بیشتر سناریوهایی را تعریف می کند که در آنها واقعاً زندگی می کنیم ، می تواند به ما در درک همه این پدیده فیزیکی کمک کند. قوانین جهانی از دیدگاه جسمی حواس و نوع ما را محدود می کند. بنابراین رشد نمایی امکانات نامحدود گرافیک ، واقعیت های مجازی ، واقعیت های سه بعدی یا حقایق ستاره ای را باز می کند. وقتی رایانه دائماً در حال افزایش سرعت است ، داستان علمی تخیلی فوق العاده تری به نظر می رسد یا حتی مانند رایانه ها یا دستگاه ها. تراشه های پردازنده – “به جز component اصلی رایانه ، واحد پردازش مرکزی یا به اختصار CPU گفته می شود. واحد پردازش مرکزی قطعه بسیار کوچکی از سیلیکون است و غالباً به آن تراشه سیلیکون یا تراشه پردازنده گفته می شود. این قطعه کوچک مغز رایانه است که معادل موتور اتومبیل است” – سرعت دوبرابر شدن هر هجده ماه طبق قانون مور ، قانون اساسی در صنعت فناوری است. بنابراین ، کامپیوترها همانطور که می دانیم تا سال 2025 بیش از 70 برابر در حال حاضر در سال 2016 سریعتر هستند. فوتونیک (“شاخه ای از فناوری مربوط به خواص و انتقال فوتون ها ، به عنوان مثال در فیبرهای نوری”) ، اطلاعات بیشتری را بیان می کند. خروجی از کابلهای فیبر نوری ، اتصال سریعتر است و این افزایش هر 9 ماه بیش از دو برابر است.

همزمان با تجزیه و تحلیل ورزش ، انتظارات مشتری تغییر می کند ، تغییر فرهنگی ، سازمان میراث ، شناسایی و دسترسی به مهارت های مناسب – به نام چند مورد. این چالش ها باید توسط صنعت و رهبران دولت برطرف شود تا از مزایای ذاتی جامعه و صنعت بهره مند شود. ماشین آلات کارایی را افزایش می دهند ، ابزارهای زیادی را برای مقابله با بیماری ها و مشکلات بهداشتی در اختیار شما قرار می دهند ، و از طرف دیگر درمان فکری ما را کاهش می دهد که اجازه استفاده از هوش یا توانایی های تحلیلی را نمی دهد ، زیرا شخصیت ما را از بین می برد که باعث می شود ما گاهی اوقات بیش از حد یا تصویر شخصی باشیم اینترنت من) ما را از بین می برد تا یک دید کلی نسبت به زندگی داشته باشیم.

پس از ایجاد بحث در بالا در مورد معنای واقعی انسان در پشت دستگاه ها ، ما همیشه می خواهیم به وضوح تأکید کنیم که فناوری مفید است. تکنولوژی زیباست هیچ چیز دیگری: “کلمه فناوری از دو کلمه یونانی ، techne و logo تشکیل شده است. Techne به معنای هنر ، مهارت ، کاردستی ، روش ، روش یا وسیله ای است که توسط آن یک چیز به دست می آید … بنابراین ، به معنای واقعی کلمه ، فناوری به معنای کلمات یا گفتمان در مورد چگونه اشیا را بدست آوریم. “

با در نظر گرفتن این مکانها ، می توان چندین توصیه را ارائه داد ، اما به عنوان اطلاعات خاص برای کمک به رهبران فعلی صنعت در تلاش برای دستیابی به یک تحول دیجیتالی مناسب ، این می تواند نه تنها در شرکت ها بلکه در هر گروه مانند خانواده ها ، دانش آموزان ، جامعه ، ارگانیسم ها و غیره اعمال شود:

عامل انسانی را بالاتر از هر چیز و هر چیزی قرار دهید. این شامل فلسفه جامع منابع انسانی شرکت است.

به دور از انواع وسایل فن آوری ، از لحظه های سکوت دوره ای سکوت آگاهانه (این تفاوت زیادی با خواب دارد) لذت ببرید. وقتی در این لحظات سیستماتیک سکوت هستید همه آنها را خاموش کنید. اگر در یک گروه هستید ، بهتر است اگرچه بسیار توصیه می شود که این کار را به صورت جداگانه انجام دهید زیرا آرامش روانی فردی باعث آرامش گروهی می شود. همه چیز از همه ما شروع می شود! به طور منظم ، و امیدوارم که دو بار در روز ، 30 میلیون توصیه شود.

هر روز دو بار مدیتیشن را شروع کنید. 30 میلیون صبح 30 میلیون. ظهر مدیتیشن سلول های عصبی جدید ایجاد می کند ، ماده خاکستری مغز را افزایش می دهد و اتصال مغز را گسترش می دهد. این ما را باهوش تر می کند. هوش فقط به معنای داشتن ضریب هوشی بالا نیست. مدیتیشن عملکرد ایمنی بدن را افزایش می دهد و درد را کاهش می دهد. مدیتیشن به طور سلولی التهاب را کاهش می دهد. مدیتیشن استرس ، افسردگی و اضطراب را کاهش می دهد.

به هر یک از اعضا نحوه تنفس صحیح را آموزش دهید (اکثریت قریب به اتفاق مردم نمی دانند چگونه نفس بکشند حتی اگر بینی دارند!).

شروع به تمرین آنچه می خورید کنید. بله ، شما همان چیزی هستید که می خورید. هرچه غذا خالص باشد ، ذهن ما باهوش می شود. غذا به خون می رود. خون مغز و سیستم کلی ما را تغذیه می کند.

ایجاد فرهنگ دیجیتال جدید درگیر کردن همه ، ذینفعان ، ذینفعان و غیره است.

با تحقیق ، شناسایی ، توسعه و بعداً راه اندازی مدل های جدید تجارت دیجیتال شروع کنید.

ایجاد یک تجارت موفق در داخل شرکت یک امر ضروری است.

همه جنبه های عملیات باید دوباره بررسی شود.

استفاده از داده ها و معیارهای کشش دیجیتال صحیح باید بخشی از فرهنگ جدید باشد. این شامل سرمایه گذاری در امنیت نیز می شود.

ایجاد یک نیروی کار دیجیتال با بازده بالا

شرکتی که می خواهد در بنگاه های دیجیتال پیشرفت کند باید فقط از فناوری های جدید فقط برای این کار فراتر رود. آنچه به یک سازمان دیجیتال یک مزیت رقابتی می بخشد که من همیشه مورد علاقه آن بوده ام فرهنگ ، استراتژی و روش کار آن است و هرگز فراموش نکنید که در مدل های جدید تجارت دیجیتال خود ، همیشه از این دو مورد اطمینان حاصل کنید: کارمندان به عنوان هزینه های واحد تولید و مشتریان به عنوان مرکز هر کاری که انجام می دهید. همه چراغ ها باید روشن شوند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا