دنیای وب

ترافیک را برای کسب درآمد با بوک مارک های اجتماعی افزایش دهید!

هر بار که یک شوخی ، عکس خنده دار یا پیوند را به یک دوست ارسال می کنید ، بازاریابی اجتماعی محسوب می شوید. بسیاری از سایت ها با اجازه دادن به افراد برای ارسال “نشانک” (پیوندها) به سایت مرتبط با کلمات کلیدی و رتبه بندی های مختلف ، این فرآیند را بطور خودکار تکمیل می کنند. این سایت ها شامل سازمان هایی مانند del.icio.us ، yoono ، digg و reddit می شوند. از نقطه نظر تجاری ، سایتهای نشانه گذاری اجتماعی در حقیقت نوع متفاوتی از موتور جستجو هستند – و موتور جستجوگر جایی که می خواهید در آن لیست شوید.

ساده ترین راه برای گنجاندن ، ارسال مطالب یا وب سایت شما به یک سایت نشانگر اجتماعی با لیستی مناسب از کلمات کلیدی است (توجه: کلمات کلیدی ممکن است در سایتهای بوکمارک اجتماعی یا فرمت کاملاً رایگان طبقه بندی شوند!).

روش دیگر استفاده از سایت های نشانک های اجتماعی ارسال انواع مطالب از پیش برچسب گذاری شده یا پیوندهای صفحه به صورت دقیق تر است. هر مقاله را در وبلاگ خود به صورت جداگانه یا هر بخش از سایت خود ارسال کنید و هر مقاله را با دقت علامت گذاری کنید. به عنوان مثال ، هر صفحه توضیحات محصول ممکن است جداگانه ارسال شود.

با یک تلاش هماهنگ برای درج همه سایت های مختلف نشانک اجتماعی ، به سه نتیجه خواهید رسید:

(1) سطح ترافیک هدایت شده به سایت شما را افزایش می دهد

(2) با مراجعه به صفحات فروش فراخوان به عمل ، فروش را به طور مستقیم رونق می دهد

(3) این امر باعث افزایش رتبه موتورهای جستجوگر شما با افزایش بک لینک به سایت شما می شود.

در کل ، اطمینان از ارسال ایمیل به بسیاری از وب سایت ها ، راهی عالی برای تقویت اثربخشی بازاریابی آنلاین است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا