دنیای وب

تصویر همه چیز است

اساس مطلق تجارت کوچک شما تصویر شماست. روشی که مشتریان و / یا مشتریان بالقوه کسب و کار شما مشاهده می کنند ، راه را برای شناخت و در نهایت قضاوت کردن محصول یا خدمات شما هموار می کند. تصویر همه چیز است و بر روی کسب و کار شما تأثیر مثبت یا منفی می گذارد.

می خواهید مردم با دیدن عکس شما درباره چه چیزی فکر کنند؟ وقتی آنها آرم ، کارت ویزیت ، بروشور یا وب سایت شما را می بینند ، نظر آنها چیست؟ ارزان؟ گران؟ حرفه ای؟ موفقیت آمیز؟ کارشناس؟ سرگرمی؟ شکست خوردن؟

فرقی نمی کند شش سال تجارت داشته باشید یا شش روز ، عدم شناخت اهمیت تصویر شما و میزان قضاوت افراد بر اساس آن تصویر اشتباه بزرگی است. این اشتباهی است که در موفقیت طولانی مدت کسب و کار کوچک شما تأثیر ماندگار خواهد داشت.

برداشت افراد تمایل دارد که به واقعیت آنها تبدیل شود. چقدر شارژ می کنید؟ آیا محصول یا خدمات شما بهترین است؟ آیا مردم اگر با شما سر و کار نداشته باشند دیوانه بودند؟ آیا در زمینه خود باتجربه ترین و واجد شرایط ترین هستید؟

آیا عکس شما این را منتقل می کند؟ آیا او می گوید “ما بهترین هستیم و به جزئیات توجه می کنیم …” یا اینکه می گوید “ما ارزان ترین شهر هستیم و در آخرین لحظه کارها را کنار هم قرار می دهیم”؟ آیا تصویر شما بیانگر حرفه ای بودن و تجربیات شماست؟ یا اینکه می گوید: “ما برتری نداریم ، ما مثل بقیه هستیم ، کالایی هستیم که باید از آن فراتر رود”؟

من روزانه مشاغل کوچکی را اداره می کنم ، که هیچ توجهی به گفته های آنها نمی کنند. من هم آنها را دیدم … آنها فونت با تعدادی کلیپ آرت که از اینترنت کپی شده را کنار هم قرار دادند و نام آن را به عنوان یک آرم گذاشتند. بروشور آنها با چاپگر جوهر افشان روی قالبهای کاغذی ارزان قیمت خریداری شده از Office Depot purchased چاپ شده است. وب سایت آنها در یک شب با هم جمع شده و دارای شش قلم مختلف و دوازده رنگ مختلف است.

اساساً ، آنچه این شرکت ها در تصویر خود می گویند این است: “ما اهمیتی نمی دهیم ، ارزان هستیم ، آماتور هستیم ، نه آنطور که تصور می کنیم حرفه ای هستیم.” آیا این واقعاً همان چیزی است که آنها می خواهند منتقل کنند؟ احتمالاً نه ، اما نادیده گرفتن اهمیت تصویر ، دستورالعملی برای تفسیر غلط کار کوچک شماست.

این تصویر می تواند شما را به بهترین شکل نشان دهد.

لحظه ای به استارباکس فکر کنید. تصویر آن یکی از تمایزها و کیفیت بالا در دنیای قهوه است. به دلیل تصویری که در آن وجود دارد ، وقتی می توانیم در خیابان دیگری جای خیابان برویم و هزینه همان مقدار بسیار کمتری را پرداخت می کنیم ، با کمال میل 2 ، 3 دلار و حتی 4 دلار برای یک قهوه پرداخت می کنیم. اما تصویر استارباکس می گوید: “ما لیاقت قیمت را داریم ، بهترین هستیم.” استارباکس با ایجاد تصویری حرفه ای ، موفق و با کیفیت به موفقیت در تجارت خود افزود.

این می تواند یک تصویر ارزان به نظر برسد ، حتی اگر نمی خواهید آن طور به نظر برسد.

من اخیراً با یک صاحب مشاغل کوچک با سرمایه گذاری خطرناک صحبت کردم. تجارت وی اندک است ، اما او با شرکتهای بسیار بزرگی همکاری می کند تا میلیونها دلار سرمایه تأمین کند. با این حال ، هنگامی که آرم وی را بررسی کردم ، متوجه شدم که آن بسیار وحشتناک است. او خودش این کار را با تدوین فونت و چند کلیپ آرت همراه با Microsoft® Word انجام داد. ممکن است کودک سه ساله آن را نیز طراحی کرده باشد ، زیرا به نظر می رسید یک کودک ابتدایی است.

چرا در دنیا وقتی تصویرش فریاد می کشد “ما ارزان هستیم” ، مشتریان بالقوه به شرکت او اعتماد می کنند تا میلیون ها دلار از طریق تأمین مالی پروژه را به آنها پرداخت کند؟

مشاغل موفق اهمیت تصویر را می دانند و می فهمند. اگر وقت ، تلاش و پول خود را صرف ایجاد یک تصویر حرفه ای و موفق کنید ، در اینصورت تجارت شما به عنوان یک تجارت حرفه ای و موفق شناخته می شود. اگر وقت نگذارید و فقط عکس خود را با هم بریزید ، کار شما با هم جمع و ارزان به نظر می رسد.

یک نمایه موفق به شما کمک می کند انواع مشتریانی را که می خواهید با آنها کار کنید جذب کنید. شما خواهید فهمید که ارزش قیمت خود را دارید. شما منتقل خواهید کرد که در زمینه کاری خود بهترین هستید. بعلاوه ، به مشتریان بالقوه شما این احساس را خواهد داد که دیوانه خواهند شد و با شما تجارت نمی کنند.

عکس شما همان چیزی است که همه می بینند. این همان چیزی است که مردم در مورد تجارت کوچک شما فکر می کنند و یکی از اساسی ترین عناصر یک تجارت موفق است.

درباره تأثیر حیاتی آن بر روی خط اصلی خود بیاموزید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا