دنیای وب

تعالی شخصی: نحوه پیوستن به 20 درصد برتر

پیوستن به 20 درصد درآمدزایی برتر صنعت شما باید برای هر کارآفرینی هدف باشد. اگر قرار است وقت ، پول و انرژی خود را در یک کار تجاری سرمایه گذاری کنید. سپس با تعهد به عضویت در بیست درصد برتر به این پروژه فرصت موفقیت دهید.

آیا همه چیز در مورد پول است؟ بله همینطور است پول همه چیز نیست اما مهم است. اگر پول نبود ، شغل خود را حفظ می کردید و غروب می کردید. اما از آنجا که شما یک کار تجاری را شروع کرده اید ، ممکن است تلاش کنید تا در 20٪ صنعت خود باشید.

نکته جالب در مورد لیست 20 برتر این است که همه از پایین 20 شروع کردند. این افراد موفق با زمان ، استعدادها ، قدرت و پول خود کار متفاوتی انجام دادند. این آنها را در مسیر موفقیت مالی قرار می دهد.

چگونه 20 درصد بهترین را بدست می آورید

تصمیم گرفتن

بدانید که چرا کار خود را شروع کرده اید. شما یک چشم انداز دارید تنها چیزی که لازم است این است که شما تصمیم می گیرید یکی از بهترین افراد در زمینه کاری خود باشید. تصمیم بگیرید و اقدام کنید.

رهبران را دنبال کنید|

او تصمیم گرفت از رهبران پیروی کند. شما از کمبود اطلاعات رنج نمی برید. کتاب های زیادی وجود دارد که می توانند در مورد زمینه کاری شما به شما بیاموزند. مربیان و سمینارها وجود دارد.

افراد ارشد رشته شما در حال یادگیری و پیشرفت هستند. چرخ را دوباره اختراع نکنید. یک طرح موفقیت وجود دارد بنابراین یک مدل موفقیت باشید. از بهترین ها بیاموزید. آیا هزینه آن سرمایه گذاری است؟ بله ، پس روی خود سرمایه گذاری کنید.

20 برتر را چه می کنید؟

حقیقت این است که اگر می خواهید ماهیانه 100 تا 500 دلار اضافی بدست آورید ، به دنبال کار خود بروید. خیلی راحت تر است و می توانید از نظر مالی با این کار پیش بروید. وقت خود را به دنبال آن دلارهای کوتاه هدر ندهید.

آخر هفته کار در استارباکس ، تحویل پیتزا ، انتخاب یک مسیر کاغذی. وقت خود را فقط با پرداخت شش هزار دلار در سال از دست ندهید. Google 20 درصد برتر را انتخاب کنید و برنامه خود را با آن درآمد تنظیم کنید.

فرمول 3٪

3٪ از درآمد سالانه خود را بردارید و آن را برای تحصیلات خود سرمایه گذاری کنید. به سمینارها و رویدادها بروید و اگر می توانید آموزش های ویژه ببینید. کتاب بخوانید و آنچه را یاد می گیرید انجام دهید. اگر سالانه 100000 دلار درآمد کسب کنید ، باید 3000 دلار در زمینه خودآموزی سرمایه گذاری کنید. این یک مالیات قابل توجه است.

3 مرحله ساده

برای قرار گرفتن در 20 درصد برتر ، نظم و انضباط لازم است. در اینجا 3 مرحله ساده آورده شده است که به شما کمک می کند 20 درصد برتر را انتخاب کنید و یکی از بهترین ها در صنعت خود شوید.

1. روزانه 60 دقیقه بخوانید: پیام کوتاه ، تماشای تلویزیون و بررسی حساب های شبکه های اجتماعی خود را متوقف کنید. در صنعت ، صنعت و توسعه شخصی خود مطالبی را بخوانید. یک طرح خواندن بگیرید و به آن پایبند باشید. قبل از رفتن به محل کار مطالعه کنید. این امر باعث رضایت شما از رقابت خواهد شد زیرا اکثر مردم به مطالعه ادامه نمی دهند.

2. زمان سفر خود را به زمان یادگیری تبدیل کنید: هنگام رانندگی یا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به مربیگری صوتی گوش دهید. یادداشت برداری کنید و لحظات آه را ثبت کنید.

3. شرکت در سمینارها و رویدادها: دوره های آنلاین بگذرانید ، در رویدادهای صنعت شرکت کنید و با مردم ملاقات کنید. من با شرکای تجاری ، حلقه داخلی و مربیان این رویداد آشنا شدم. این یک روش عالی برای برقراری ارتباط با افراد همفکر هنگام یادگیری است.

این دستورالعمل های ساده را دنبال کنید و مقصد خود را در 20 درصد برتر قرار دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا