دنیای وب

تعریف بازاریابی دیجیتال

ما این روزها چیزهای زیادی در مورد بازاریابی دیجیتالی شنیده ایم و اینکه داشتن یک تجارت برای هر تجارت چقدر ضروری است. دقیقاً مانند رشد کاربران دقیقه به دقیقه ، صاحبان مشاغل جدید و سنتی و مدیران برند اکنون با مدیریت یک کمپین بازاریابی دیجیتال ، فرصت ها را به صورت آنلاین در حال کاوش هستند. با این اکتشاف فرصت ها در اینترنت ، سوال اصلی به ذهن صاحبان مشاغل ، مدیران برند و مواردی از این دست می رسد – بازاریابی دیجیتال چیست؟

قسمت سخت: در اینجا مجموعه های زیادی از اطلاعات به صورت آنلاین وجود دارد که فیلتر کردن تعاریف خوب و دقیق بسیار دشوار است و بیشتر از آن می توان به یک تعریف کامل و بزرگ رسید. در حقیقت ، وقتی عبارت “دیجیتال مارکتینگ” را در Google تایپ می کنید ، حدود 504،000،000 نتیجه خواهید دید. این به معنی میلیون ها تفسیر و تعاریف متفاوت در همان موضوع است.

تعداد خوبی از وبلاگ ها و وب سایت ها ممکن است بگویند که بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی اینترنتی نوعی رویکرد بازاریابی و فروش است که با استفاده از کانال ها و وب سایت های محبوب و قابل اعتماد مانند Facebook ، Twitter ، LinkedIn و غیره در تبلیغ محصول یا خدمات مغایرت دارد. این رویکرد باعث افزایش ترافیک و محبوبیت وب سایت آنها و درنهایت به کسب و کار آنها می شود. بنابراین ، بازاریابی اینترنتی ، همانطور که دیگران خواهند گفت ، نوعی بازاریابی است که یک شرکت را قادر می سازد در کمترین زمان ممکن با استفاده از سیستم عامل های آنلاین محبوب ، به مخاطبان زیادی برسد.

گذشته از ظاهر شدن در صفحات رسانه های اجتماعی محبوب ، دیگران بازاریابی اینترنتی را از نزدیک با حضور غالب آنلاین پیوند می دهند. حضور غالب آنلاین معمولاً با رتبه بندی صفحه وب در صفحه نتایج مشترک موتورهای جستجو (SERP) تعیین می شود و از این رویکرد به عنوان بهینه سازی موتور جستجو یاد می شود.

از طرف دیگر ، متخصصان دیگر در تعریف بازاریابی دیجیتال به “اهداف” یا نتیجه کارزار توجه می کنند. آنها می گویند که این یکی از مناسب ترین روش های اندازه گیری فروش آنلاین و تبدیل بازدید کنندگان وب سایت است. با توجه به فناوری موجود ، صاحبان مشاغل قادرند نحوه ثبت نام در مصرف کنندگان هدف خود را به راحتی اندازه گیری کنند. برنامه ها و خدمات بسیاری برای اندازه گیری دقیق بازدید از سایت ، مشاهده صفحه منحصر به فرد ، لایک ها ، پست ها ، نظرات ، توییت ها و حتی فروش ها (رایگان یا هزینه) ارائه می شود. با تشکر از اینترنت ، صاحبان مشاغل آنلاین اکنون می توانند به راحتی جزئیات خود را با دقت اندازه گیری کنند ، بنابراین می دانند که این کمپین طبق برنامه ریزی کار می کند یا خیر.

در حالی که تمام توضیحات فوق صحیح است ، فقط هرکدام جنبه ای از تعریف بزرگتر و کامل تر را نشان می دهد:

ما تعریف می کنیم بازاریابی دیجیتال به عنوان یک شعبه بازاریابی که از فناوریهای دیجیتال یکپارچه برای استقرار ارتباطات هدفمند و قابل اندازه گیری با هدف نهایی دستیابی و ایجاد روابط با مشتریان جدید و موجود استفاده می کند.

اگر تعریف فوق را به دقت اصلاح کنید ، متوجه می شوید که هر کلمه ای که استفاده می شود در تعریف جوهر واقعی بازاریابی دیجیتال ضروری است. با داشتن فن آوری های دیجیتال یکپارچه ، شرکت ها می توانند کمپین های خود را ارتقا دهند و فقط با چند کلیک به مخاطبان برسند. پیشرفت فن آوری ، نحوه تعامل و استفاده مردم از آنها با سرعت بسیار شگفت آور و توانایی شرکت در انطباق و انطباق با نحوه تغییر فناوری در چشم انداز بازاریابی ، تجارتها را با مصرف کنندگان مانند گذشته پیوند می دهد.

این نوع کمپین بازاریابی باید به گونه ای ترکیب شود که از روشهای مختلف به روش هماهنگ برای دستیابی به یک هدف استفاده شود – دستیابی و برقراری ارتباط با بازار “هدفمند” بصورت آنلاین. شرکت ها با فرصتی برای مشارکت و ایجاد یک رابطه قوی با مصرف کنندگان به عنوان مهمترین مزیت برای مدیریت یک کمپین بازاریابی دیجیتال ، در حال حاضر شرکت ها قادر به برقراری تعامل و برقراری ارتباط با مصرف کنندگان در زمان واقعی هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا