ساختمان و مسکن

تعطیلات ویلا در پوگلیا ، ایتالیا: برای آشپزی یا نه؟

برای بیشتر تعطیلات ، غذا نقش اساسی را در تقویت تجربه ، آشنایی با فرهنگهای محلی بازی می کند و صرفاً به عنوان بهانه ای برای آرامش ، باز کردن و افراط کردن عمل می کند. البته همه افراد در هنگام قرار گرفتن در همان صفحه کتاب تلاوت نیستند چگونه غذا تهیه شده است

در حالی که بعضی از مردم اصرار دارند که “آنها به تعطیلات پخت و پز نروند” و ترجیح می دهند وعده غذایی خود را توسط شخص دیگری تحویل داده شود ، برخی دیگر مخالفند که “آنها از آشپزی به عنوان یک سرگرمی لذت می برند و ترجیح می دهند به جای خوردن فست فود در تعطیلات ، غذای خانواده را آماده کنند.” آیا یک استدلال برتر از دیگری است؟

به عنوان مثال ، ما یک ویلای تعطیلات در پوگلیا ، نوک جنوبی ایتالیا گرفتیم تا در مورد آن فکر کنیم و به شما در انتخاب کمک کنیم. چرا پوگلیا؟ از آنجا که این منطقه دارای آب و هوای گرم مدیترانه ای است ، طولانی ترین خط ساحلی ایتالیا را در خود جای داده است که با شهرهای پریا از خانه های باشکوه ترولو و ماسریا (مزارع محلی) ، کاخ های باروکی و کلیساها ، باغ های زیتون باستانی و سواحل زرق و برق دار در هم پیچیده است.

علاوه بر این ، Puglia یک بهشت ​​برای دوستداران غذا و دوستداران شراب ایتالیایی است ، بنابراین تعطیلات ویلا در Puglia یک انتخاب عالی است. برای راهنمای نهایی راهنمای تعطیلات ما بخوانید: پخت و پز در مقابل پخت و پز!

چرا در طول تعطیلات ویلای خود در پوگلیا آشپزی می کنید؟

  • افراط در طعم های محلی

یکی از موارد عالی در مورد پخت و پز در طول تعطیلات ، فرصتی برای افراط در طعم دهنده های محلی است.

تجربه سفر به بازار کشاورزان ، غذای آماده یا غذای فروشی باعث می شود تا بتوانید مواد اولیه خود را خریداری کنید ، با افراد محلی چت کنید و از اول بدانید که محصول از کجا تهیه می شود.

Puglia ، پاشنه جنوبی ایتالیا ، مملو از مزارع و باغ هایی است که محصولات تازه ای بدیع را تولید می کند که می توان از بازارهای محلی در سراسر منطقه خریداری کرد.

گندم سخت ، گوجه فرنگی رسیده ، کنگر فرنگی ، لوبیا ، گلدان آبی ، کدو سبز ، لوبیا ، رازیانه ، فلفل ، پیاز ، گوشت گاو و گوسفند همه و همه مواد اساسی محلی هستند ، که ذکر بی نظیری نیستپوسته های ماکارونی به شکل گوش.

  • با خانواده خود رفتار کنید

ما طرف اجتماعی آشپزی را دوست داریم و فکر می کنیم این یک راه عالی برای پیوند خانواده ها و دوستان در طول تعطیلات است.

هنگام اجاره ویلا تعطیلات در پوگلیا ، جنوب ایتالیا ، با Aria Luxury Apulia ، میهمانان از امکانات آشپزخانه لوکس لذت می برند که آشپزی را به یک لذت مطلق تبدیل می کند.

آشپزی خانگی راهی عالی برای غوطه ور شدن در فرهنگ ها و سنت های محلی است. به عنوان مثال ، وقتی روغن زیتون معطر کمی به ماهی تابه اضافه کنید ، واقعاً آن را حس خواهید کرد چرا این منطقه حدود 40٪ از تولید روغن زیتون ایتالیا را تولید می کند.

وقتی آماده شد ماکارونی Forno ، یک غذای محبوب منطقه ای متشکل از کلوچه ، تخم مرغ آب پز و پاستا های ذوب شده در دهان شما نه تنها یک غذای غنی هیجان انگیز را ایجاد می کند بلکه شما را نیز در طول قدم های نسل خانواده های Bugley دنبال می کنید که از این دستور العمل منطقه ای استقبال می کنند.

  • بیاموزید که چگونه رشته فرنگی دستباف و… درست کنید

تعطیلاتی که عاشق پوشیدن کلاه سرآشپز هستند ، همیشه باید در مورد ثبت نام در کلاس آشپزی در پوگلیا فکر کنند.

این امر آنها را با مجموعه مهارتهای جدیدی که از آنها می توانند استفاده کنند برای تهیه غذاهای محلی در آشپزخانه و اتاق خود و همچنین در خانه مجهز می کند.

کلاس آشپزی با آریا لوکس آپولیا روش مناسبی برای تسریع مهارت های شما در آشپزی ایتالیایی است و به هنر تهیه آشپزخانه امضا Apulia به نام “Cucina Povera” تسلط کامل پیدا کرده است.

  • در هزینه های تعطیلات صرفه جویی کنید

برای کسانی که پخت و پز با بودجه دارند ، یک روش عالی برای کاهش هزینه های تعطیلات ضمن لذت بردن است. به جای خوردن وعده های غذایی برای هر یک از اعضای مهمانی ، می توانید مواد عمده فروشی را خریداری کنید و برای بخشی از هزینه ، غذاهای دست ساز درست کنید.

  • افراط شراب خوب از Puglia

بعد از انجام همه سخت کوشی ها در آشپزخانه ، یک فنجان شراب معروف را در Puglia دریافت خواهید کرد.

این منطقه حدود 17٪ از کل تولید کشور را تولید می کند ، با داشتن انگور عمیقا ریشه در فرهنگ و معیشت محلی دارد.

تلخ سیاه نگورامارو انگورهای مورد استفاده برای تولید آیکون سالن سالنتینو باید نوک پستان را امتحان کند ، همانطور که در Primitivo di Manduria با بدن زیاد الکلی وجود دارد.

چرا غذا خوردن در حین Hتعطیلات به پگیلیا؟

  • به سادگی مواد غذایی را از فهرست انتخاب کنید

برای اکثر افراد ، تجربه ناهار خوری در بیرون از رستوران یا کافه یکی از لذت بخش ترین جنبه های تعطیلات است.

لوکس بودن انتخاب آنچه از منو می خواهید ، توسط یک پیشخدمت توجه سرو می شود ، از خوردن غذاهای خوشمزه لذت می برد و نیازی به انجام لباس های شسته شده مانند هیچ کس دیگری نیست.

  • بگذارید سرآشپز کار را انجام دهد

تعطیلات اغلب به دلیل آسان تر بودن غذا خوردن را ترجیح می دهند. خرید انجام می شود ، وعده های غذایی آماده می شود و بیشتر اوقات آشپزها در تهیه غذاهای خوشمزه تخصص دارند.

  • از فرهنگ غذای بوگیایی در بهترین حالت لذت ببرید

یکی دیگر از مهمترین مزیت های غذا خوردن در خارج ، فرصتی برای تجربه فرهنگ و محیط اطراف یک مقصد است.

این که آیا شما در صبحانه در یک کافه پر سروصدا ، ناهار در یک رستوران محلی یا یک شام غروب خورشید اقیانوس صرف می کنید ، ناهار خوری یک تجربه هیجان انگیز و لذت بخش است.

اگر می خواهید از بهترین های هر دو دنیا لذت ببرید ، حتی عصرانه اختصاص یک سرآشپز خصوصی به ویلا ایتالیایی خود را در نظر نگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا