دنیای وب

تغییر الگوریتم فیس بوک چه معنایی برای فروش موسیقی دارد

ممکن است برخی از شما متوجه شده باشید که مارک زاکربرگ الگوریتم فیس بوک را تغییر داده است به طوری که پست های دوستان و خانواده بیشتر از صفحات شرکت، صفحات موسیقی یا صفحات رسانه در برنامه ظاهر می شوند.

اکنون، اگر در یک گروه هستید، ممکن است گیج شوید، زیرا به خصوص در چهار یا پنج سال گذشته، گفته شده است که اگر می‌خواهید موسیقی خود را بفروشید، مخصوصاً از طریق رسانه‌های اجتماعی یا فیسبوک، باید این کار را انجام دهید. برای پست ارگانیک، این کار را هر روز انجام دهید تا با طرفداران خود ارتباط برقرار کنید. اکنون انجام آن دشوارتر خواهد بود.

اما موضوع اینجاست این اتفاق سه سال پیش افتاد.

فیسبوک هم همین کار را کرد.

آنها الگوریتم را تغییر دادند و بسیاری از مردم واقعاً عصبانی شدند زیرا متوجه شدند که طرفداران زیادی ندارند و فیس بوک را به خاطر این شرکت پول دوست سرزنش کردند. و در حالی که ممکن است این درست باشد، توضیح قابل قبول تری وجود دارد.

محتوای زیادی در فیس بوک تولید می شود. همه فیلم ها، عکس ها، متن ها و همه چیز را به اشتراک می گذارند.

هر بار که وارد فیس بوک می شوید، 2000 داستان مختلف می توانند در یک ثانیه در برنامه شما ظاهر شوند.

بنابراین، فیس بوک، برای اینکه تجربه شما را در نظر آنها بهتر کند، همه این موارد را فیلتر می کند تا تجربه شما را لذت بخش تر کند.

هدف فیسبوک بیش از هر چیز این است که مردم بخواهند به طور مداوم از فیس بوک استفاده کنند. آنها نمی خواهند مردم از استفاده از آن خسته شوند و به جای دیگری بروند. بنابراین به همین دلیل است که آنها این تغییرات را ایجاد می کنند.

الان چه کاری میتوانید انجام دهید؟

راستش را بخواهید، شما وارد دورانی شده اید که باید با تیم خود مانند هر کسب و کار کوچک دیگری رفتار کنید و باید برای تبلیغات هزینه کنید.

من در مورد پرداخت هزینه برای پست های افزایش فیس بوک صحبت نمی کنم زیرا اگر آن را درست انجام ندهید، فقط پول را هدر می دهید.

من در مورد راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی واقعی در فیس بوک با یک مدیر تجاری و یادگیری نحوه انجام تجارت صحبت می کنم زیرا در واقع، شما یک تجارت کوچک را اداره می کنید و بازاریابی بخش مهمی از آن است.

اگر می خواهید طرفداران خود را افزایش دهید، موسیقی و فروش خود را بفروشید، واقعاً باید یاد بگیرید که از بازاریابی فیس بوک استفاده کنید.

وقت آن رسیده است زیرا نوشته ارگانیک شما واقعاً خوب کار نمی کند.

آنها سه سال پیش شکست خوردند. اکنون دیگر موفق نخواهند شد. بنابراین، می دانید، اینها کارهایی است که می توانید انجام دهید این است که همین الان شروع به یادگیری انجام آن کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا