بازرگانی

تفاوت بین اینورتر کانال و تفاوت عمده + 7 را بررسی کنید

تفاوت بین اینورترهای اسپلیت و معمولی
مهمترین تفاوت تفاوت بین اینورترهای اسپلیت و معمولی است. دریچه های کانال از نظر کمپرسور یا نیروی محرکه کمپرسور در دو نوع معمولی و کم مصرف یا اینورتر موجود هستند. موتورهای اینورتر یا به عبارتی سرعت متغیر ، مطابق با آخرین فن آوری روز دنیا ساخته و تولید می شوند.

راندمان بالا ، کارایی ، مصرف بهینه برق و انرژی و قابلیت بالای تبرید و سرمایش را می توان از مهمترین ویژگی های کمپرسورهای با سرعت متغیر دانست.

در همین حال ، شیرهای داکت معمولی فاقد مونتاژ اینورتر بوده و از قدرت و کارایی کمتری نسبت به مدل های اینورتر برخوردار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مکانیزم و عملکرد موتورهای متغیر با سرعت ، ارزش بررسی تفاوت ها و اختلافات بین آنها را دارد.

تفاوت بین اینورتر کانال هوا و حالت عادی
1- قدرت سرمایش و گرمایش
یکی از تفاوت های اینورترهای اسپلیت و معمولی مربوط به خنک کننده و قدرت حرارتی این دستگاه ها است. بر این اساس ، با توجه به اجزا و فن آوری های پیشرفته ، مجرای اینورتر تقسیم می شود تا فرآیند سرمایش و گرمایش را در کوتاه ترین و سریع ترین زمان انجام دهد.
استفاده از این دستگاه ها با فناوری اینورتر و کمپرسور ضمن افزایش ظرفیت خنک کننده دستگاه ، هوای خنک و مطبوع را با سرعت ثابت و یکنواخت در داخل توزیع می کند. اگر علاقه مندید درباره کمپرسورهای مجاری و نحوه کار آنها بیشتر بدانید ، پیشنهاد می کنیم مقاله جامع را مطالعه کنید. کمپرسور کانال چیست؟ پرداخت.
2- حجم
به دنبال مقایسه بین اینورتر و کانال هوای معمولی ، می توان میزان نویز تولید شده توسط این تجهیزات را هنگام کار نشان داد. دریچه های مجرای کم مصرف مجهز به کمپرسورهای با سرعت متغیر نیازی به روشن و خاموش کردن واحد چگالش در طی فرآیند خنک سازی ندارند.
این ویژگی سرعت موتور الکتریکی کمپرسور را در بار کم بسیار کاهش می دهد. این باعث کاهش اندازه دستگاه در حین کار می شود. از طرف دیگر ، دریچه های داکتال متداول به دلیل روشن و خاموش شدن کمپرسور ، در هنگام فرآیند خنک سازی ، دارای حجم بیشتری از صدا هستند.
3- طول عمر قطعات و لوازم جانبی
بخش کانال بازتابنده مطابق آخرین اصول استاندارد و توسط تجهیزات و خطوط تولید پیشرفته و کاملاً اتوماتیک طراحی شده و به مرحله تولید رسیده است. همچنین در ساختار این مدل از سیستم های تهویه مطبوع ، از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و لوازم جانبی استفاده شده است.
این ویژگی باعث افزایش دوام و مقاومت دستگاه در برابر عوامل محیطی ، فرآیندهای شیمیایی و نوسانات دما می شود. علاوه بر این ، کاهش تعداد کمپرسورهای روشن / خاموش در دستگاه منجر به ماندگاری ایده آل کانال می شود.
4- سرعت و سرعت موتور الکتریکی
سرعت و نیروی محرکه موتور الکتریکی کمپرسور یکی از مهمترین تفاوتهای بین مجرای هوا کم مصرف و تعداد طبیعی است. کمپرسور شکاف کانال کم مصرف از نوع سرعت متغیر است. از طرف دیگر ، سرعت ثابت موتور از ویژگی های بارز انشعاب طبیعی در کانال است.
بر این اساس ، عملکرد دور موتور ثابت با سرعت کم یا حداکثر انجام می شود. از طرف دیگر ، سرعت و سرعت موتور کمپرسور اینورتر با توجه به شرایط و تغییرات دمای محیط تغییر می کند و در شرایط کم بار با قدرت کمتر و کمتری کار می کند.به عبارت دیگر ، موتورهای متغیر با سرعت ایده آل کار می کنند.
5- میزان مصرف برق
از طرف دیگر ، تفاوت بین اینورترهای اسپلیت و معمولی در انرژی و مصرف برق این سیستم ها است. دستگاه های فناوری اینورتر ، به دلیل کاهش نیاز به انرژی الکتریکی ، ضمن بهبود مصرف انرژی ، به صرفه جویی قابل توجهی در مصرف برق دست می یابند.
این مزیت منجر به کاهش قابل توجه هزینه های اقتصادی و هزینه های اضافی برای مصرف کننده می شود. برعکس ، سوراخهای کانال معمولی معمولاً به دلیل عدم مونتاژ اینورتر ، برق زیادی را مصرف می کنند.

6- نوع مبرد
نوع خنک کننده مورد استفاده برای خنک سازی و خنک سازی کانالهای متداول کم مصرف نیز متفاوت است. بر این اساس ، مبرد R22 اغلب در ساختار منیفولدهای کانال معمولی استفاده می شود.
از طرف دیگر ، روند ایجاد یک کانال هوا اینورتر برای برودتی مبرد R410 اجرا خواهد شد. سازگاری با محیط زیست ، کیفیت بالا و ایمنی از نقاط عطف مبرد r410a است.
7- دامنه قیمت
آخرین قیمت تفاوت بین مجرای هوا کم مصرف و طبیعی است. دستگاه های مجهز به گروه های اینورتر ، به دلیل فناوری های پیشرفته و مدرن ، قیمت بالاتر و بالاتری نسبت به مدل های سنتی دارند.

طبق مطالعات ، هزینه داکت اسپلیترها حدود 30٪ بیشتر از هزینه شیرهای مجرای متناوب تخمین زده می شود.

با کارشناسان مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/difference-between- split-inverter-duct-and-normal/
تاریخ انتشار :
2021-05-28 10:00:12.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا