دنیای وب

تفاوت بین کتاب صوتی فهرست نشده و خلاصه شده چیست؟

کتاب های صوتی به دو صورت موجود است خلاصه شده است na کنترل نشده نسخه ها به طور خلاصه، نسخه مخفف یک نسخه کوتاه شده از کتاب اصلی است در حالی که نسخه کنترل نشده نسخه کامل کتاب است.

اطلاعات بیشتر در مورد نسخه های Unbridged

کتاب‌های صوتی تنظیم‌نشده، کتاب‌هایی هستند که راوی تمام کلمات متن اصلی را در آنها می‌خواند. نیازی به گفتن نیست که این نسخه های طولانی تر هستند. اگر مخاطب مجبور باشد تمام کلمات کتاب را بشنود، این قالب را انتخاب خواهد کرد SY آنها زمان و حوصله زیادی برای گوش دادن دارند.

از آنجایی که صفحه گفتاری بیشتر از صفحه خوانده شده طول می کشد، شنیدن یک کتاب فهرست نشده بیشتر از خواندن آن طول می کشد. این به ویژه اگر به خواندن متون عادت دارید و هر کلمه را نمی خوانید، صادق است. کتاب‌های صوتی که ممکن است 7 ساعت به صورت خلاصه دوام داشته باشند ممکن است بیش از 30 ساعت به صورت فهرست نشده دوام داشته باشند.

اطلاعات بیشتر در مورد نسخه خلاصه شده

کتاب‌های صوتی مختصر آن دسته از کتاب‌های صوتی هستند که در آنها متن ضبط‌شده تنها شامل بخش قابل توجهی از کتاب نوشته شده است، اما همچنان به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با هم به یک داستان سرگرم‌کننده تبدیل شوند. نمودارهای فرعی و توصیف کلمات نمایشی ممکن است مستثنی شوند.

البته، برای گوش دادن به نسخه خلاصه شده یک جزوه به جای نسخه طولانی تر، به زمان زیادی نیاز ندارید.

بررسی هزینه دو فرم

اگر نوار را روی سی دی بخرید، نسخه کنترل نشده دیسک های بیشتری می گیرد در حالی که نسخه کوتاه دیسک های بیشتری می گیرد. این درپوش‌های اضافی می‌توانند به قیمت اضافه کنند. همچنین به دلیل اینکه سی دی در اینترنت موجود نیست، باید به صورت فیزیکی برای شما خریدار ارسال شود. بنابراین، ممکن است هزینه حمل و نقل (S&H) وجود داشته باشد که ممکن است بیشتر از تعداد سی دی های مورد نیاز برای یک کتاب فهرست نشده باشد.

علاوه بر این، نیروی کار فهرست نشده گاهی گرانتر از هزینه تولید اضافی است. یعنی زمان ضبط بیشتر است و باید به راوی پول بدهید تا ساعت ها صحبت کند و …. با این حال، اگر کتاب خود را با فرمت دانلود MP3 دریافت کنید، ممکن است تفاوتی در قیمت وجود نداشته باشد.

خط پایین

نکته اصلی این است که چه یک آلبوم کوتاه یا غیرداستانی را انتخاب کنید، انتخاب واقعاً تصمیم خودتان است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا