دنیای وب

تهیه و مدیریت کافه سایبر

مراحل ایجاد یک کافه سایبر

کافی نت ها به عنوان نقطه ورود به بزرگراه موسوم به اینترنت عمل می کنند. مشتریان با دانشجویانی که برای فعالیتهای تحقیقاتی خود به کمک نیاز دارند با متخصصانی که مسافرت می کنند و به اینترنت نیاز دارند و هر کس دیگری که می خواهد اینترنت را کشف کند ، متفاوت است.

در اینجا 10 مرحله و مراحل راه اندازی کافه اینترنتی شما آورده شده است.

مرحله شماره 1 یک برنامه تجاری ایجاد کنید

اولین کاری که باید هنگام راه اندازی کافه اینترنتی انجام دهید ایجاد یک برنامه تجاری است. برنامه کسب و کار یک بخش اساسی در روند کار در هر تجارت است. اگر می خواهید سرمایه جمع کنید ، هیچ سرمایه گذار یا شرکت مالی بدون برنامه تجاری از شما پشتیبانی نمی کند. مورسو یک برنامه تجاری خوب است که به شما کمک می کند تا تفکر خود را روشن کنید و به چالش های پیش رو هشدار دهید.

مرحله 2 یک مکان را انتخاب کنید

مکانی که کافه اینترنت شما در آن قرار دارد واقعاً مهم است. انتخاب یک مکان خوب می تواند مستقیماً به یک تجارت موفق منجر شود ، در حالی که یک سایت بد همچنین می تواند به طور مستقیم به یک شکست تجاری منجر شود. توجه داشته باشید که سایت های نزدیک مدارس یا دانشکده ها توصیه های خوبی هستند زیرا دانش آموزان همیشه در اینترنت مشغول هستند.

ترافیک سنگین و سایتهای قابل دسترسی با پارکینگ روش خوبی برای داشتن کافی نت است.

مرحله شماره 3 ایجاد یک محیط

قدم بعدی در راه اندازی کافی نت شما تصمیم می گیرد چه نوع محیط اینترنتی را بخواهید ایجاد کنید. آیا می خواهید یک پاتوق برای باسن خود ایجاد کنید ، تنظیمات مناسب راحت یا یک محیط سریع قدم؟ به بعضی از موارد مهم که باید در نظر بگیرید توجه کنید. طرح ها / دکورها و خدمات اضافی که می خواهید ارائه دهید.

مرحله شماره 4 تجهیزات را خریداری کنید

سیستم های رایانه ای (باید دارای سرعت بالا و سریع باشد)

دسترسی به اینترنت (باید باند پهن با سرعت بالا)

دستگاه های شبکه (کابل ، سوئیچ ، روتر ، چاپگر ، اسکنر ، و غیره)

مرحله شماره 5 راه اندازی یک شبکه

شما به یک سرویس تکنسین نیاز خواهید داشت ، شبکه سیسکو همیشه برای تنظیم ارتباط محلی و اینترنت شما باید این کار را انجام دهد.

مرحله شماره 6 یک سیستم مدیریت اینترنت خریداری کنید

بعد از داشتن شبکه برای سیستم و عملکرد آن ، می توانید سیستم مدیریت اینترنت ، یعنی برنامه تایمر را خریداری کنید.

مرحله شماره 7 نرخ حمل و نقل خود را تعیین کنید

در این زمینه نیز بسته به هزینه کل و ظاهر کافی نت خود ، در این زمینه سختگیر و دوستانه باشید. مواردی که باید هنگام ایجاد ساختار قیمت در نظر بگیرید. دسترسی به اینترنت مقرون به صرفه تر می شود و بسیاری از افراد در خانه های خود به اینترنت دسترسی دارند.

همچنین قیمت های خود را با رقبای خود مقایسه کنید. نیازی نیست که دقیقاً ساختار قیمت گذاری رقیب خود را کپی کنید بلکه از آن به عنوان یک راهنمای مرجع استفاده کنید.

مرحله شماره 8 کافی نت خود را تبلیغ کنید

استراتژی بازاریابی و ارتقاء همیشه به جذب مشتری مانند ارائه پاداش ، تبلیغات و توزیع صورتحساب دستی کمک زیادی می کند.

مرحله شماره 9 آگاه باشید

هنگامی که شما یک کافی نت را در اختیار دارید و آن را اداره می کنید ، همیشه باید همیشه با فن آوری های جدید مانند نصب جدیدترین نرم افزار کاربردی روی سیستم های خود آشنا باشید.

مرحله شماره 10 مشتری را نگه دارید

پس از افتتاح کافه اینترنت ، باید استراتژی لازم را برای حفظ مشتریان خود و جذب موارد جدید اتخاذ کنید. یک پیشنهاد خوب برای شما این است که به مشتری خود تخفیف دهید و همچنین یک برنامه سیستم وفاداری ایجاد کنید و از روابط عمومی خوبی استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا