ساختمان و مسکن

تورهای هیپ هاپ اتوبوس راهی عالی برای تجربه رم است

این یک سرویس بسیار دوستانه خانوادگی است و همچنین ایده خوبی برای شروع تعطیلات خود است با شهر ، جاذبه ها ، مکان ها و مسافت ها آشنا شوید. فقط گشت و گذار کنید ، ببینید که چه چیزی رم می تواند ارائه دهد ، اگر نمی توانید مقاومت کنید :) یا از تمام قسمت استفاده کنید و از جاذبه بعدی که می خواهید بازدید کنید ، از مکان موردعلاقه خود خارج شوید.

اتوبوس های باز به شما امکان می دهند از نمای کاملاً پانوراما 360 درجه لذت ببرید همانطور که در طول مسیر خود سفر می کنید.

در آنجا بسیاری از شرکت های مختلف (حداکثر 7 نفر) که مسیرهای اصلی را طی می کنند در نقاط دیدنی رم بسیار شبیه هستند.

اگرچه همه تورها قسمتهایی هستند که می توانید در هر زمان شروع کنید ، اما تقریباً تمام اپراتورها در ایستگاه Termini ، ایستگاه اصلی اصلی رم ، به خطوط مترو A و B متصل می شوند.

به طور کلی می توانید برای بهره مندی از توقف های ساعت 12 تا 20 بلیطی 24 یا 48 ساعته انتخاب کنید در زیباترین فرهنگی و هیجان شهر ابدی. تورها 365 روز در سال اجرا می شوند.

اتوبوسهای برتر را باز کنید

کلیه اتوبوس ها مجهز به سیستم صوتی اختصاصی هستند که با بیش از 8 زبان کار می کنند و نظرات ارائه شده در طول سفر را ارائه می دهند. همچنین در هر اتوبوس غالباً یک میزبان انگلیسی و ایتالیایی وجود دارد که به هر سؤالی کمک می کند. مجموعه ای از هدفون را در اختیار شما قرار می دهد که در مدت زمان بلیط خود از آنها استفاده کرده و از آنها استفاده می کنید.

برنامه سفر

برنامه سفر معمولاً از ایستگاه Termini ، از طریق Colosseum و روم Forum ، سپس سیرک Maximus و در امتداد رودخانه Tiber اجرا می شود ، جایی که می توانید به Trastevere قدم بزنید. سپس به طرف دیگر انجمن روم و سپس میدان ونیز برگردید. از پیازا ونزیا ، شما در امتداد جاده نزدیک پیازا ناونا و پانتئون ، سپس به طور مستقیم به واتیکان که از رودخانه تیبر عبور می کند ، متوقف می شوید.

بعد از واتیکان ، اکثر اتوبوس ها از طریق ویلا بورگسه ، از طریق ویتوریو ونتو ، میدان باربرینی ، اسپانیا پله ها و چشمه تروی عبور می کنند. سپس به Termini برگردید. نقشه سفر اپراتور اتوبوس خاص را که برای مسیر تفصیلی انتخاب کرده اید ، بررسی کنید.

بلیط و قیمت

قیمت بلیط از 15 یورو تا 20 یورو برای بلیط یک روزه و از 23 یورو تا 25 یورو برای بلیط دو روزه است

میانگین زمان برای یک تور کامل و حدود دو ساعت زمان خروج در کل در هر 15-30 دقیقه ، معمولاً بین 9 صبح و 6 بعد از ظهر (آخرین عزیمت از ایستگاه Termini)

بیشتر اپراتورها برای کودکان بین 6 تا 12 سال تخفیف ارائه می دهند.

بزرگترین شرکت اتوبوس رم

  • تور باز “110 باز”
  • تماشا
  • خط سبز
  • چو رم
  • کریستینا روم
  • باستان شناسی

دو مورد از آنها “عینی” تر از دیگران هستند ، به طور خاص:

  • علاوه بر مسیر استاندارد ، روم کریستینا از تور گسترده ای برخوردار است که از بسیاری از ریحان ها به سمت جنوب شهر ، حمام های کاراکالا بازدید می کند و تنها اتوبوسی است که از خود تراستور بازدید می کند ، تا تپه پشت Trastevere با چشم اندازهای عالی از شهر.
  • ArcheoBus از مرکز رم و سپس در امتداد پارک معروف Via Appia Antica عبور می کند و فاجعه های مسیحی در چندین مکان مهم باستان شناسی متوقف می شوند.

از تور خود لذت ببرید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا