دنیای وب

توسعه تجارت الکترونیک Magento – بهترین راه حل تجارت الکترونیکی را ارائه می دهد

توسعه وب Magento یک راه حل انعطاف پذیر است که دارای ویژگی های بسیاری برای ایجاد وب سایتهای دوستانه ، دیدنی ، سفارشی و کاملاً عملی است. توسعه دهندگان منبع باز معتقدند Magento بهترین راه حل تجارت الکترونیکی است زیرا بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد را ارائه می دهد ، که در زیر ذکر شده است.

1. ابزار بازاریابی و تبلیغات – تجارت الکترونیک Magento دارای قوانین قیمت گذاری انعطاف پذیر است ، و در نتیجه یک سازنده مؤثر در تبلیغات مختلف است که به افزایش نرخ تبدیل شما کمک می کند. علاوه بر این ، این شامل بسیاری از ابزارها مانند فروش افزودنی به سبد خرید ، فروش متقابل صفحه محصول ، ابزار نقشه سایت گوگل ، ابزار صفحه فرود برای هر کلیک و ابزارهای URL دوستانه برای موتور جستجو است.

2. تجزیه و تحلیل و گزارش – Magento گزینه های مختلف گزارش مانند گزارش فروش ، گزارش های مالیاتی ، گزارش برچسب ها ، گزارش استفاده از کوپن ، گزارش شرایط جستجو ، گزارش های مشاهده شده محصول ، گزارش های خریداری شده بهترین محصول و فیدهای RSS را برای سفارشات جدید ارائه می دهد. این گزارش ها ممکن است به بهبود وب سایت شما کمک کند و می تواند آزمایش A / B و تست چند متغیره را انجام دهد.

3. سئو – Magento مزایای بسیاری برای ایجاد وب سایتهای دوستانه برای SEO ارائه می دهد. این ویژگی های SEO شامل ایجاد نقشه های Google ، کنترل کامل بر URL ها برای ایجاد آنها طبق SEO ، اضافه کردن جستجوهای محبوب ایجاد شده به صورت خودکار و شخصی سازی اطلاعات شناسایی برای همه صفحات وب است.

4. مدیریت سایت – Magento رابط کاربری قابل استفاده ای را فراهم می کند که امکان مدیریت کارآمد کانال آنلاین را فراهم می آورد. این مدیریت سایت پشتیبانی از محلی سازی ، چند ارز ، به روزرسانی های یک کلیک ، CMS برای صفحات اطلاعاتی ، ادغام وب سایت بهینه ساز Google برای آزمایش A / B و تست چند متغیره را در اختیار شما قرار می دهد.

5. مدیریت کاتالوگ – Magento مدیریت کاتالوگ را ارائه می دهد که از طریق آن یک مدیر وب سایت می تواند برچسب های محصول و بررسی محصولات را به راحتی تأیید ، ویرایش و حذف کند. مدیریت کاتالوگ گزینه های مختلفی را برای نمایش موارد ارائه می دهد در حالی که محصولات نیز می توانند برای به روزرسانی های همراه بصورت آفلاین صادر و وارد شوند.

6. مرور کاتالوگ – با جستجوی کاتالوگ کامل Magento ، بسیاری از ویژگی ها از جمله فروش متقابل ، فروش خالص ، فیلتر برچسب محصول ، اصطلاحات جستجوی محبوب و ابزار مسدود کردن ثابت برای ایجاد صفحات فرود دسته و مقایسه محصولات ارائه می شود.

7. مرور محصول – Magento مرور محصول را ارائه می دهد که شامل در دسترس بودن سهام ، افزایش قیمت چند سطحی ، انتخاب گزینه محصول ، نمایش محصول ، چندین تصویر برای هر محصول و امکان بزرگنمایی تصویر محصول است.

8. تجارت موبایل – Magento ویژگی های تجارت الکترونیکی یا تجارت موبایل را ارائه می دهد. افراد می توانند نسخه های بهینه شده موبایل را از سایت های خود مشاهده کنند که (الف) فهرست کامل سایت یا (ب) مجموعه ای کوچکتر از محصولات را که به طور خاص برای مشتریان تلفن همراه طراحی شده اند ، فراهم می کند.

9. پشتیبانی بین المللی – Magento یک بستر جهانی است و پشتیبانی بین المللی را ارائه می دهد. این می تواند وب سایت های چند زبانه ایجاد کند که ممکن است چندین ارز ، محلی سازی ، ثبت وب سایت و پشتیبانی نرخ مالیات را پشتیبانی کند تا نام آنها چند باشد.

10. خروج – ویژگی های خروج Magento شامل خروج یک صفحه ای ، حمل و نقل به آدرس های متعدد به یک ترتیب ، خروج از حساب با استفاده از کتاب آدرس ، پذیرش پیام های هدیه برای هر سفارش و هر مورد ، ورود به سیستم بدون حساب کاربری / مهمان ، پشتیبانی امنیتی SSL برای درخواست در هر دو بخش جلو جلو و عقب.

11. حمل و نقل – Magento از گزینه های زیادی برای حمل و نقل مانند حمل و نقل به چندین آدرس به یک منظور ، ارسال چند بار در هر سفارش ، ارسال رایگان ، وزن برنامه و نرخ مقصد ، نرخ جدول برای زیرمجموعه های محصول و نرخ مقصد و برنامه برای تعداد زیادی آیتم و مقصد پشتیبانی می کند.

12. پرداخت – تجارت الکترونیکی Magento با بسیاری از راه های پرداخت و روش های پرداخت یکپارچه شده است. او می تواند سفارشات خرید ، چک و سفارشات پول را بپذیرد.

13. خدمات به مشتری – تجارت الکترونیک Magento می تواند با استفاده از ابزارهای سلف سرویس و پشتیبان با ویژگی هایی از قبیل حساب مشتری ، پیگیری سفارشات از حسابها ، سابقه سفارش با به روزرسانی در وضعیت ، ایجاد ایمیل و بروزرسانی سفارش و ایمیل و ایمیل های قابل تنظیم ، رضایت مشتری را افزایش دهد و می تواند درخواست ها را ایجاد و ویرایش کند از مدیر تا چهره

14. حساب مشتری – همراه با سلف سرویس کامل مشتری ، Magento امکان ذخیره و مدیریت موارد در لیست دلخواه شما را فراهم می کند. مدیریت اشتراک خبرنامه ، نامه الکترونیکی یا ارسال لیست فید RSS ، ارسال بررسی محصولات ، ارسال برچسب محصول و سفارش مجدد از حساب ، برخی از ویژگیهای عملکرد حساب مشتری است.

15. مدیریت برنامه – راه حل های تجارت الکترونیکی Magento مدیریت سفارش را ارائه می دهد. این ویژگی امکان مشاهده ، ویرایش ، ایجاد و اجرای سفارشات از صفحه مدیریت ، چاپ فاکتورها و بسته بندی برگه ها و ایجاد یک یا چند فاکتور ، حمل و نقل و یادداشت های اعتباری را برای هر سفارش فراهم می کند.

16. مدیریت سایتهای چندگانه – یکی از مهمترین ویژگی های Magento ، مدیریت چندین وب سایت و توانایی آنها برای ذخیره کردن مطالب در یک نصب است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا