دنیای وب

تولید سرمایه از طریق معاملات متقلبانه – تجارت غیرقانونی

از زمانی که افراد وارد حرفه مالی شدند، ایده های جدید و پیشرفته تری برای افزایش ثروت خود پیدا کردند. گرسنگی پول اجتناب ناپذیر است و شما نمی توانید سیر شوید حتی اگر ثروتمندتر از ثروتمند باشید. وقتی این گرسنگی به طمع تبدیل می شود، مرد به دنبال راه های غیرقانونی برای به دست آوردن پول فوری و افزایش سرمایه از طریق کلاهبرداری است.

تجارت غیراخلاقی همانطور که از نام آن پیداست به اقدامات غیرقانونی، فریبکارانه و ناصادقانه تجارت اطلاق می شود که اصول اخلاقی پشت عملیات و کنترل تجارت را مختل می کند، مانند تبلیغات فریبنده، نمایش های فریبنده و برندسازی فقط برای شکست دادن رقبا و برنده شدن. بخشی از مشتریانش

امروزه بازاریابی یا تبلیغات آنلاین یکی از برجسته ترین اشکال بازاریابی است و طبق معمول از همین بیماری رنج می برد. یک مثال بسیار کاربردی از بازاریابی اینترنتی غیراخلاقی، ارائه تصویر رقیب خود به صورت منفی است و بنابراین رقیب شما می تواند فعالیت های آنلاینی مانند نوشتن مقالات نادرست درباره شرکت شما، شکایات نادرست از طریق انجمن شکایات و غیره را انجام دهد. نکته جالب در مورد این اقدامات این است که چنین شکایات یا مقالاتی به راحتی در موتورهای جستجو رتبه بندی می کنند. زمانی که با یکی از دوستانم که با بازار سهام سر و کار دارد آشنا شدم و از خدمات مشاوره ای محبوب سهام استفاده کردم، نمونه ای از چنین معاملات غیراخلاقی اینترنتی را مشاهده کردم. او به من گفت که هر بار که نام شرکتی را در نوار جستجوی “گوگل” وارد می کند، کلمات کلیدی بدی مانند “” را پیشنهاد می کند. نام شرکت کلاهبرداری ها، که نتیجه فروش بد قبل از نام اصلی شرکت است. نه تنها این، فقط به نوار جستجوی گوگل بروید و نام شرکت محبوب را تایپ کنید و طبق پیشنهاد، این کلمات کلیدی بد را دریافت خواهید کرد.

در هند، چنین مقررات مؤثری وجود ندارد که بتواند این فعالیت های شیطانی آنلاین را متوقف کند. با وجود قوانین سایبری، پشتیبانی فنی محدود و سیستم قضایی پیچیده، نمی توان از چنین فعالیت های غیرقانونی جلوگیری کرد. اما کسب درآمد فوری و ایجاد سرمایه از طریق کار متقلبانه تضمین کننده ثبات شرکت نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا