دنیای وب

توییتر برای کاربران جدید – 18 نکته سرگرم کننده در 140 کاراکتر یا کمتر!

توییتر به عنوان یک شبکه بازاریابی اجتماعی و مکانی برای یافتن و دنبال کردن دوستان، شبکه سازی خود و حتی کسب و کار شما یک جامعه بسیار منحصر به فرد است. این ایده بسیار سرگرم کننده است و گاهی از آن به عنوان یک وبلاگ کوچک نیز یاد می شود. وبلاگ نویسی کوچک (یا وبلاگ های مینیمالیستی) به طور کلی اندازه پست های هر شرکت کننده را محدود می کند که آنچه را که مردم به مهم ترین آنها می گویند ساده یا ساده می کند.

توییتر هر توییت (یا پست) را به 140 کاراکتر از جمله فاصله، علائم نگارشی و پیوندها محدود می کند. به موضوع رسیده است و اکنون در سراسر اینترنت پخش می شود. اکنون افرادی با زمان کوتاه (و/یا محدود) می‌توانند آخرین توییت‌ها را بدون نیاز به خواندن/مشاهده کل مقاله در 500 تا 1000 کلمه از یک شخص مشاهده کنند.

توییتر کاربران خود را مجبور می کند نظرات خود را در 140 کاراکتر یا کمتر ترکیب کنند … هیچ کس همیشه نمی تواند صحبت کند، وارد یک جعبه صابون شود، به یک مماس برود و مهمتر از همه، هیچ کس وقت و کاراکتر ندارد که واقعا خسته کننده باشد.

اگر در توییتر تازه کار هستید، ممکن است گیج کننده و گاهی خسته کننده باشد. بنابراین، در اینجا چند نکته بسیار مشابه توییتر برای کاربران جدید وجود دارد – هر کدام 140 کاراکتر یا کمتر:

1. در مورد چیزی که به شما علاقه دارد توییت کنید. افرادی که به همان اندازه به حرف های شما علاقه مند هستند، شما را دنبال خواهند کرد.

2. افراد جالب را دنبال کنید. وقتی آنها را دیدید، ببینید چه کسانی را دنبال می کنند و همچنین آنها را دنبال کنید.

3. وقتی کسی (یا چند نفر) یکی از پیام های شما را RT کرد، بگویید «متشکرم». مردم “متشکرم” را پیدا می کنند و به دنبال مقاله ای می گردند که آن را شروع کرده است.

4. از توییتر برای فروش مداوم وسایل خود استفاده نکنید. تو دلال نیستی این سریعترین راه برای از بین بردن علاقه و توجه مردم است.

5. مردم نمی خواهند در مورد عادات دستشویی شما بدانند. TMI (اطلاعات بیش از حد) واقعی است

6. شما هرگز نمی دانید چه کسی توییتر می کند. چیزی را که نمی‌خواهید مادر، رئیس، همسرتان یا بدترین دشمنتان بخواند، توییت نکنید.

7. اگر وارد یک مکالمه دو طرفه با یک twerson هستید، آن را به DM ببرید. هیچ چیز به اندازه دیدن یک طرف گفتگو خسته کننده نیست.

8. به پاسخ نیاز دارید؟ سوالات خود را بپرسید! توئیپل دوست دارد نظرش را بگوید.

9. یک شخص واقعی باشید – تصویر خود را اضافه کنید. این بهتر از کارتون، آواتار یا گربه خواهرتان است. مردم می خواهند شما را ببینند.

10. من مطمئن نیستم چه چیزی توییت کنم؟ از خود بپرسید “الان چه چیز جالبی است” به جای “الان چه کار می کنم؟”

11. اگر کسی شما را دنبال کرد، او را دنبال کنید. آنها ممکن است توییت های بسیار جالبی داشته باشند. در صورت لزوم از نرم افزار نظارت خودکار استفاده کنید.

12. هنگامی که شخص دیگری چیزی الهام بخش، جالب یا خوشایند می گوید. با tweeple خود ریتوییت کنید. فراموش نکنید که به سازنده اعتبار بدهید.

13. به قانون طلایی فکر کنید – اگر نمی توانید چیز خوبی بگویید، می توانید در توییت خود تجدید نظر کنید. بسیاری از مردم ممکن است شما را در مورد همین نظر قضاوت کنند.

14. لینک خود را با استفاده از اختصارات URL کوتاه کنید. برخی از برنامه‌های توییتر، مانند TweetDeck یا HootSuite، برای راحتی کار گنجانده شده‌اند.

15. اگر تصمیم دارید توییتر را واقعا دوست دارید، برنامه ها و ابزارهای مختلف توییتر را بررسی کنید. این باعث بهبود زمان توییت شما می شود.

16. مایل باشید چیز مهمی را ارائه دهید، از خودتان ببخشید، از دیگران بیاموزید و آن را ریتوئیت کنید. واقعاً همه چیز به شما مربوط نیست.

17. جوک های تمیز بگویید. نمایش تصاویر زیبا الهام بخشیدن به کسی یک داستان خنده دار را به اشتراک بگذارید زندگی خود را همزمان با 140 کاراکتر پر کنید.

18. بیشتر از همه، شاد باشید! ایجاد یک شبکه و کسب و کار (اگر هدف واقعی شما این باشد) به طور طبیعی در صورتی که به خوبی توییت کنید و به خودتان زمان بدهید، به وجود می آید.

و تو آن را داری! با در نظر گرفتن این نکات اساسی، شما آماده هستید تا سفر توییتر خود را با 140 کاراکتر یا کمتر آغاز کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا