توییتر و بازاریابی یین و یانگ در انتقال پیام شما هستند

مدت‌ها تصور می‌شد که بازاریابی رسانه‌ای «اجتماعی» جدید مسئولیت هزاره‌ها است، توییتر و بازاریابی در دو طرف حصار قرار دارند. توییتر مسئولیت کاربران تجاری خصوصی است که بر روی مشاغلی که در خانه در تلفن های هوشمند خود مانند لپ تاپ خود تمرکز می کنند، تمرکز می کنند.

این انواع عجیب و غریب جدید با کت پشمی 9 تا 5 در دفتر کار خواهند کرد که پست‌های زنده، برنامه رادیویی و روابط کاری را که سی سال است می‌شناسند، تحت فشار قرار داده است.

در واقع دو نیرو وجود داشت: یین و یانگ، رانش و جاذبه، حرکت محرک و مقاومت. اما در مراحل پایانی دهه گذشته، این دو اردوگاه شروع به ادغام کردند و صفحات فیس بوک برای برنامه های شبانه جدید پدید آمدند که محافظه کارانه هستند و توییتر به عنوان یک عنصر موثر برای فروش یک شرکت دیده می شود.

مهم است که توجه داشته باشید که توییتر یک “طرف” در سمت بازاریابی کسب و کار شما است، اما تلاش های شما را با برنامه های بازاریابی و سایر اقدامات استراتژیک جایگزین نمی کند.

توییتر و بازاریابی این روزها دو فعالیت مجزا نیستند، یکی فقط یک ابزار است و توییتر و بازاریابی باید تعادل هماهنگی داشته باشند.

پس چگونه سامورایی مدرن بین طرف نرم و سخت، یین و یانگ، رقص فعال توییتر و تجارت تعادل برقرار می کند؟ پاسخ این است که ابزار را در استراتژی کلی خود به کار ببرید. برای لیستی از نقاط گلوله، توییتر باید برای موارد زیر استفاده شود:

1. یک گزینه بازاریابی کم هزینه ارائه می دهد که پیوند یا نمای کلی از اطلاعات اضافی را ارائه می دهد (شما نمی توانید کل آگهی مطبوعاتی را در یک توییت پست کنید).

2. تلاش های توییتر و بازاریابی خود را هماهنگ کنید تا مطمئن شوید پیام شما به مخاطبان شما مرتبط است. اگر پیام برای کاربران توییتر نباشد، یک دستگاه مجازی واقعی نیست (برای مثالی از فروش متمرکز، برند تویوتا Scion را ببینید).

3. مطمئن شوید توییت های شما مرتبط هستند، مردم خوشحال می شوند از محصولات جدید مطلع شوند، اما با تست اسپم کشته می شوند …. اگر می خواهید اسپم ارسال کنید، با یک ایمیل مستقیم بازگردید.

در نهایت از کمپین و بازاریابی توییتر خود از طریق KPI (شاخص‌های کلیدی عملکرد) استفاده کنید و بفهمید که به دنبال کسب چه چیزی هستید، آیا دنبال‌کنندگان بیشتر، تبدیل‌های بالاتر یا فقط شناخت برند؟ همه اینها نیاز به رویکرد کمی متفاوت دارند و باید مطابق با آن تطبیق داده شوند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا