جایی که رئیس رسانه های اجتماعی در سال 2020 است

روند رسانه های اجتماعی برای تماشای

استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی در ذهن بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک است. و اگر به دست شما نباشد ، باید باشد!

سیستم عامل های اصلی مانند فیس بوک ، توییتر ، لینکدین و اینستاگرام با تنظیم مدل های تجاری خود برای ترازو ، برای سهام سهام بازار رقابت می کنند که ضمن بهبود تجربه کاربر ، بازده بهتری را برای سهامداران فراهم می کند.

با تکامل این سیستم عامل ها ، باید نحوه استفاده از آنها را برای تجارت کوچک خود نیز تغییر دهید.

بیایید منتظر راهکارهایی برای ارتقاء مشاغل خود در رسانه های اجتماعی در سال 2020 باشید.

سایت شبکه های اجتماعی فیس بوک

پس از گذشت بیش از 18 ماه ، FTC رسماً این حكم را صادر كرد كه Cambridge Analytica کاربران فیسبوك را فریب می دهد. این شرکت داده های شخصی میلیون ها نفر از پروفایل های فیس بوک را بدون رضایت مردم برداشت کرده و سپس آنها را برای اهداف تبلیغات سیاسی استفاده می کند.

در حالی که کمبریج آنالیتیکا اندکی پس از رسوایی ورشکست شد ، فیس بوک هنوز هم سخت تلاش می کند تا عملیات دسترسی به داده ها را محکم تر کند و مردم را ترغیب کند تا به بستر جدید اخبار سفارشی خود اعتماد کنند.

فیسبوک اخبار فیس بوک را برای زیرمجموعه‌ای از مردم ایالات متحده منتشر کرد. این بدان معنی است که اگر شما هنوز هم پیام های خانواده و دوستان خود را در فید اصلی خود خواهید دید ، اخبار فیس بوک مطالب مربوط به تیمی از روزنامه نگاران (تهیه شده توسط Facebook) را ارسال می کند.

امسال نیز این شرکت در حال تمرکز روی cryptocurrency و ایجاد ویژگی Facebook Pay خود است. این بدان معنی است که تجارت کوچک شما می تواند به زودی فروش را در حساب شما وارد سیستم عامل کند.

اگرچه راه اندازی Facebook Watch همانطور که انتظار می رفت نیست (فقط 140 میلیون نفر فیلم ها و نمایش ها را تماشا می کنند ، که بسیار زیاد به نظر می رسد اما با 1.6 میلیارد فعالیت روزانه در روز برای این پلتفرم مقایسه نمی شود). با این حال ، به نظر می رسد که Facebook در سال 2020 تلاش دیگری را انجام خواهد داد ، بنابراین بیایید ببینیم این برای بازاریابی ویدیویی چه معنی دارد.

این تغییرات برای استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

باید منتظر بمانیم و ببینیم. هرچه یک شرکت از محتوا بیشتری برخوردار باشد ، بازاریابان بیشتری برای به نمایش درآوردن رقابت می کنند.

توییتر

این شرکت اخیراً اعلام کرده است که متوقف خواهد شد تبلیغات سیاسی را متوقف می کند ، و سیاست جهانی حفظ حریم خصوصی خود را به روز می کند تا اطلاعات بیشتری درباره اطلاعات داده های تبلیغاتی در اختیار کاربران قرار دهد.

همچنین این سوال را مطرح می کنیم که معاون طراحی و تحقیقات شرکت دنتلی دیویس با اعلام اخیر خود درباره سلسله تغییراتی که ممکن است در اوایل سال آینده روی این سکوی بیفتد ، معنی دارد.

این امر چگونه بر نحوه ارتقاء مشاغل خود در رسانه های اجتماعی تأثیر خواهد گذاشت؟

شما می توانید این توانایی را داشته باشید که تصمیم بگیرید چه کسی توییت شما را بازتوییت می کند (که نمی توانم از ویژگی کارآفرینانی باشد که زیاد استفاده می کنند ، و ما عاشق عکس گرفتن از عکس های خود هستیم!) ، و توانایی صدای جیر جیر چیزی را به یک گروه خاص براساس علایق آنها.

درباره نحوه استفاده از هشتگ های توییتر بیشتر بیاموزید.

لینکدین

از زمان راه اندازی آن در سال 2003 ، LinkedIn به بزرگترین بستر ارتباطی حرفه ای در جهان تبدیل شده است.

مایکروسافت در سال 2016 این پلت فرم را با 26.2 میلیارد دلار به دست آورد و با دسترسی به منابع مایکروسافت ، ما بینش های شغلی به روز شده و تبلیغات هدفمندتری را شاهد بودیم.

ما همچنین شاهد بازگشت گروههای LinkedIn بودیم.

گروه LinkedIn به مشاغل شما اجازه می دهد تا یک هیئت مدیره بحث در رابطه با صنعت شما ایجاد کنند. این فرصتی برای شما فراهم می کند تا یک گروه علاقه ویژه از افراد هم فکر راجع به محصول ، خدمات و / یا تخصص خود شروع کنید.

گروه ها همچنین بینشی عالی از تجارت شما ارائه می دهند ، زیرا هر یک از اعضای گروه شما آرم شما را در نمایه خود نشان می دهد. صاحبان این گروه هم اکنون توانایی ارسال انواع مختلف رسانه مانند عکس و فیلم را دارند و اعلان های فوری همچنین امکان مکالمه در زمان واقعی را فراهم می کنند.

اجرایی مجموعه با بیش از 300000 عضو ، مجریان ، مجموعه های وب ، مشاوره عملی و تابلوهای بحث و گفتگو را گرد هم می آورد.

منظور از گروه های LinkedIn برای شرکت کوچک شما چیست؟

امیدوارم که این روش بهتری برای تقویت احساس جامعه ، یافتن نامزدها برای سمت های باز و کسب بینش برند باشد تا نام های معدودی پیدا کند.

اینستاگرام

شاید به یاد داشته باشید که اینستاگرام در بسیاری از کشورها از جمله استرالیا ، ژاپن ، ایتالیا و ایرلند حذف لایک را آزمایش می کند. لایک ها در ایالات متحده و کانادا ثبت نشده اند ، هنوز هم می توانید تعداد لایک ها را در عکس ها و فیلم های خود نشان دهید – نه فقط پست های دیگران.

پس این از کجا آمده است؟ اینستاگرام که متعلق به فیسبوک است ، مدت هاست با افرادی که از پیشرفت ها و راه حل ها استفاده می کنند برخورد کرده است. اینها بیشتر مربوط به روبات ها و شرکت های ناشایست است که این برنامه را دستکاری می کنند تا خود یا سایر کاربران محبوب تر از آنچه در واقع هستند ظاهر شوند. بنابراین ، این تلاشی برای اعتبار بیشتر اینستاگرام است.

اینستاگرام می گوید: “امیدواریم که این تست تعداد لایک هایی را که پست دریافت می کند ، فشرده شود ، بنابراین می توانید بر روی اشتراک گذاشتن چیزهایی که دوست دارید تمرکز کنید.”

در حالی که بسیاری از کارآفرینان و مشاغل کوچک در آن کار خوبی ندارند ، تأثیرگذار و آژانس های بازاریابی ویدیویی اینگونه نیستند.

چگونه می توانند به شرکتها نشان دهند که چقدر محبوب هستند؟ چگونه آنها شرکت می کنند؟

اما برای یک صاحب مشاغل کوچک کوچک که لایک نمی خرید یا سیستمی را با روبات انجام نمی دهد ، این ممکن است چیز خوبی باشد.

اگر استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما حاوی مطالب جالب است و خوشحال می شوید که روی نظرات متمرکز شوید و پیروان را افزایش دهید ، خوب خواهید بود.

در حالی که IGTV شروع آرام کرد ، اکنون یکی از بزرگترین گرایش های رسانه های اجتماعی در نظر گرفته شده است. پس از اینستاگرام در اوایل سال جاری اعلام کرد که اینستاگرام اجازه می دهد 1 دقیقه پیش نمایش فیلم های IGTV در فید اصلی اینستاگرام ، کاربران (و شرکت ها) شروع به توجه کنند.

برخلاف سایر فیلم های اینستاگرام ، فیلم های IGTV می توانند 10 تا 60 دقیقه طول بکشند. این یک فرصت عالی برای بازاریابی ویدیویی برای انجام مصاحبه ، ویژگی های پشت صحنه و موارد دیگر فراهم می کند.

از آنجا که هم اکنون می توانیم فیلم های Landscape Orientation را نیز اضافه کنیم ، من فیلم های Business Edge Show را اضافه کردم که بسیار محبوب بوده اند.

اینها فقط برخی از تغییراتی است که می توانید امسال در سیستم عامل های اصلی مشاهده کنید. من مطمئن هستم که در طول سال چیزهای زیادی رخ خواهد داد ، زیرا همیشه همه چیز تغییر می کند!

برای ارتقاء مؤثر تجارت خود در رسانه های اجتماعی در سال 2020 ، لازم است نه تنها روند رسانه های اجتماعی را درک کنید بلکه باید از آنها پذیرایی کنید.

اگر به روز ماندن در رسانه های اجتماعی را دشوار می دانید ، استخدام آژانس را در نظر بگیرید که می تواند استراتژی هایی را مختص نیازها و اهداف رسانه های اجتماعی شما ایجاد کند تا بتوانید روی ساخت و کار خود متمرکز شوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا