دنیای وب

جدیدترین روند بازاریابی دیجیتال 2016

مفهوم سنتی معرفی محصولات یا مارک های جدید پس از مراجعه به فروشگاه یا فروشگاه واقعاً تغییر کرده است. در عوض ، این محصولات یا مارک ها امروزه از طریق تلفن های هوشمند ، سایت های شبکه های اجتماعی ، برنامه ها و غیره به دست مشتریان می رسند. در اینجا برخی از آخرین پیشرفت ها یا روندهایی وجود دارد که ممکن است امسال به فضای بازاریابی دیجیتال ضربه وارد کنند.

مفهوم پخش زنده

تخمین زده می شود که تکنیک های بازاریابی ویدئویی در آینده نزدیک جایگزین استراتژی های بازاریابی محتوای سنتی شوند. مزایای پخش مستقیم ویدئو در طولانی مدت بر روی چشم انداز بازاریابی ویدیویی شما تأثیر می گذارد. مارک ها در حال تحقیق درباره چگونگی جذب مشتری از طریق فن آوری های پخش زنده هستند. فناوری پخش زنده امکان تعامل با مشتریان را به روشی قانع کننده تر فراهم می کند. با رونق گرفتن گوشی های هوشمند و افزایش ارتباطات اینترنتی ، فناوری های پخش زنده به مخاطبان بسیار زیادی نفوذ کرده است. برنامه هایی مانند Periscope از قبل شروع به جادوگری کرده اند !! این برنامه به کاربر این امکان را می دهد تا فیلم ها را از طریق پخش زنده ایجاد کرده و در توییتر به اشتراک بگذارد. به این ترتیب مشتری یک بستر تعاملی برای بازخورد لازم در مورد محصول بدست می آورد. از پخش زنده می توان در مواردی مانند راه اندازی محصول ، مارک تجاری و غیره به طور م etc.ثر استفاده کرد.

چشم اندازهای فیس بوک و توییتر

تا کنون ، بیشترین جستجوی مربوط به اینترنت حول غول جستجوی گوگل چرخانده شده است. اوضاع شروع به تغییر کرد. مارک ها برای ایجاد مشاغل مجبور نیستند فقط به Google اعتماد کنند یا به آن اعتماد کنند. در آینده بسیار نزدیک ، فیس بوک ممکن است با یک گزینه موتور جستجو در جامعه رسانه های اجتماعی همراه باشد. برنامه پیام رسان فیس بوک نقش مهمی در تجارت خواهد داشت. مشتری برای خرید کالایی نیازی به ورود به وب سایت تجارت الکترونیکی ندارد اما باید بتواند معاملات را مستقیماً از طریق برنامه انجام دهد. این یک مزیت آشکار این واقعیت است که مشتریان گزینه های دیگری به غیر از Google دریافت می کنند.

چشم انداز Snapchat

Snapchat مخصوصاً در بین جوانان محبوب است ، بنابراین نمی توان چشم اندازهای آینده آن را نادیده گرفت. طبق آمار سال 2015 تخمین زده می شود که در حدود 100 میلیون Snapchatter فعال در جهان وجود داشته باشد. سازماندهی کمپین های بازاریابی با کمک تصاویر و فیلم ها در Snapchat بسیار کارآمد است. تبلیغات بازاریابی ارسال شده در Snapchat محدودیت زمانی خاصی دارند و همچنین تاریخ انقضا دارند.

تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام از این واقعیت رونق می گیرد که محتوای بصری بیش از سایر استراتژی های تبلیغاتی قدرت نفوذ مخاطب را دارد. در سال 2016 ، مارک ها و مشاغل بزرگ به بهترین وجهی به چشم اندازهای اینستاگرام می پردازند. تبلیغ کنندگان می توانند از تبلیغات کاملا کاربردی اینستاگرام در سال 2016 استفاده کنند.

اینها همه روندهایی است که در من تأثیر خواهد گذاشت صنعت بازاریابی دیجیتال.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا