دنیای وب

جستجوی نام دامنه بهینه شده را انتخاب کنید

انتخاب نام دامنه خوب برای وب سایت تجاری شما می تواند بسیار دشوار باشد ، اما لازم است درست آن را بدست آورید ، پس از همه شما می خواهید آن را برای شما کار کند. در این مقاله جنبه های مختلفی را بررسی می کنم که هنگام تصمیم گیری در مورد نام دامنه مناسب باید در نظر بگیرید. من همچنین هنگام انتخاب نام دامنه مناسب برای وب سایت خود اقداماتی را انجام می دهم.

تمام مواردی که ما می خواهیم به آن دست یابیم یک نام دامنه وب سایت است که محصول یا خدمات شما را به درستی توصیف می کند ، به اندازه کافی گسترده است که امکان افزایش و دامنه در محصول یا خدمات را فراهم می کند ، و به اندازه کافی ساده برای تماس با شخص است و حاوی مهمترین کلمات کلیدی / عبارات است. از منظر بازاریابی اینترنتی ، در مورد برند و محصولات شرکت نیز ملاحظاتی وجود دارد که می تواند در این مشخصات لحاظ شود. از دیدگاه سئو ، شاید بهتر باشد از یک نام دامنه قدیمی یا تثبیت شده استفاده شود که بیش از یک دوره توسط موتورهای جستجو ثبت و شناخته شده باشد ، و از نظر احترام آمیز توسط Google بالاتر تمایل دارد.

در این مقاله به انتخاب بهترین نام دامنه جدید که می توانید بدون مراجعه به نیازهای بازاریابی یا برندهای شخصی خود بپردازید ، پرداخته ام.

برای انجام کارهای زیر می خواهم دو ویندوز مرورگر و یک برنامه صفحه گسترده باز کنم. ممکن است شما نیاز به ثبت نام و ورود به وب سایت های خاصی داشته باشید ، اما همه وب سایت های شناخته شده و قابل احترامی هستند و این کار را با صلاحدید شما انجام می دهند.

1. جستجوگر اندازه کلمات کلیدی متقابل سهام را در پنجره مرورگر بارگیری کنید. نام محصول یا خدمات خود را تایپ و ارسال کنید. نتایج را از طریق صفحه گسترده کپی کنید.

2. WordTracker را با یک حساب آزمایشی رایگان یا در صورت داشتن یک حساب معمولی ، در مرورگر خود بارگیری کنید. اکنون از همان نوع پردازنده در همان محصول یا خدمتی که در مرحله قبل نوشتید استفاده کنید. دوباره از طریق جادوگر حرکت کنید ، نتایج خود را در یک فضای جدید در صفحه گسترده برجسته و کپی کنید.

3. Google AdWords را در مرورگر خود بارگیری کنید. به Tools-> Keyword Tool بروید و همان کلمه کلیدی را که در دو مرحله قبل از آن استفاده کردیم ، تایپ کنید. حتماً استفاده از مترادف را بررسی کنید. کلمات کلیدی را در کلمات کلیدی انتخاب شده کپی کرده و بر روی Estimate Search Traffic کلیک کنید. تمام نتایج را در یک فضای جدید در صفحه گسترده کپی کنید.

4- با استفاده از صفحه گسترده ، باید سه ستون داشته باشیم و آنچه ما به دنبال آن هستیم این است که با پاک کردن آنها از صفحه گسترده ، از همه موارد بی ربط یا نامربوط خلاص شوید.

5- سه لیست را بر اساس حجم جستجو مرتب کنید. از بالا به پایین ، برجسته و کپی کنید تا فضای چهارم در صفحه گسترده بالاتر از مناسب ترین و جستجو شده عبارات. این مراحل را برای بهترین 10-15 عبارات و کلمات کلیدی تکرار کنید.

6. بازار هدف را انتخاب کنید. آیا مشتریانی که محصول شما را در منطقه محلی شما جستجو می کنند یا برای تأمین کنندگان در سراسر جهان باز هستند؟ پس از انتخاب این ، باید در مرحله بعدی به عنوان یک پسوند دامنه (.com ، .co.uk ، .com.au و غیره) استفاده شود.

7. با استفاده از این لیست اصلی که در مرحله 5 بیان شده است ، شما ممکن است خوش شانس باشید و در صنعتی با رقابت کم یا بدون رقابت ، بنابراین کاری که ما در اینجا انجام می دهیم حذف هرگونه فضای سفید در عبارات و وارد کردن آنها مستقیماً در ابزار ثبت نام دامنه مورد نظر شما است. همه آنها را بررسی کنید و بررسی کنید که آیا خوشبخت هستیم که یکی از این موارد را هنوز برای ثبت نام در دسترس است. اگر بالاترین جستجوی جستجو شده در عبارتی که مشخص کرده اید هنوز در دسترس است و این ارتباط نزدیکی با محصول / خدمات شما دارد ، اکنون باید آن را ثبت کنید. اگر هیچ یک از این اصطلاحات در دسترس نیست ، سعی کنید از خط تیره (-) بین کلمات استفاده کنید و همچنین سعی کنید کلمات را به دامنه اضافه کنید ، مانند “” یا “خرید” برای رسیدن به بالاترین اصطلاح جستجو شده در حدی که می توانید انجام دهید. همچنین می توانید سعی کنید کلمات را در یک جمله تنظیم مجدد کنید.

بنابراین ، اکنون لیستی از بیش از 10 نام دامنه برای انتخاب وب سایت خود ، باید کاملاً اطمینان داشته باشید که آنها به محصول یا خدمات شما مربوط می شوند ، و شامل عبارات جستجوی بالا و کوتاه هستند. اگر مشاجره دارید که کدام یک را انتخاب کنید ، ابتدا عبارات مرتبط و بالا را جستجو کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا