دنیای وب

جستجو برای ایده های رشوه های اخلاقی

اگر به تازگی کار خود را با بازاریابی اینترنتی آغاز کرده اید ، احتمالاً در مورد اینکه رشوه اخلاقی شما باید چه باشد گیج شده اید. از آنجا که هدف شما ایجاد یک رشوه اخلاقی است که مشترکان مورد نظر شما را به خود جلب می کند ، بنابراین شما باید در مورد آنچه مردم به طور کلی در محل شما جستجو می کنند تحقیق کنید.

این کار را انجام دهید:

  • به انجمن های تخصصی خود بپیوندید تا ببینید مردم از چه چیزی می پرسند.

  • به خبرنامه های موجود در بخش خود بپیوندید تا ببینید سایر بازاریابان در مورد چه چیزی می نویسند.

  • افرادی را که در زمینه فعالیت شما تأثیرگذار هستند در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. پست های آنها را بخوانید تا بفهمید در حال حاضر به چه چیزی علاقه دارند.

  • به گروه های Facebook و LinkedIn مرتبط با جایگاه خود بپیوندید تا ببینید افراد در حال حاضر در مورد چه چیزی بحث می کنند.

  • به دایرکتوری های مقاله بروید و عناوین برخی از مقاله های مربوط به جایگاه خود را حذف کنید.

  • به آمازون بروید و عناوین کتاب را برای جایگاه خود جستجو کنید. کسانی که ده بار یا بیشتر با میانگین امتیاز 4 ستاره بررسی داشته باشند موضوعات خوبی خواهند بود. شما می دانید که مردم به این موضوع علاقه مند هستند و در مورد آن مطالعه می کنند ، در غیر این صورت هیچ نقدی وجود نخواهد داشت.

  • به ClickBank بروید و به عناوین محصول ارائه شده در جایگاه خود نگاه کنید.

  • نام طاقچه خود را در کادر جستجوی موتور جستجوی دلخواه خود وارد کنید. در ده یا بیست نتیجه اول به نام مقالات ، کتاب ها و … نگاه کنید. وقتی به نتایج موتور جستجو نگاه می کنید ، به تبلیغات توجه کنید زیرا ممکن است ایده ای از آنچه افراد به دنبال آن هستند نیز به شما ارائه دهد. اگر این تبلیغ کنندگان با پیشنهاد خود درآمد کسب نمی کردند ، تبلیغ نمی شدند!

هنگام انجام تحقیق ، مهمترین چیزی که باید به آن توجه کنید ، مشکلاتی است که اکنون افراد در زمینه تخصص شما با آن روبرو هستند. با این حال ، به خاطر داشته باشید که اوضاع به سرعت در اینترنت تغییر می کند ، بنابراین چالش هایی که امروز مردم با آن روبرو هستند با آنچه یک ماه دیگر با آن روبرو هستند متفاوت خواهد بود. به همین دلیل شما باید یک تم همیشه سبز را انتخاب کنید.

بیاموزید که زودتر روندها را رد کنید این نه تنها به شما کمک می کند “رشوه اخلاقی” مطلوبی کسب کنید بلکه شما را قادر می سازد اولین کسی باشید که راه حل مشکل را ارائه می دهد. این البته به شما کمک می کند تا خود را به عنوان مرجعی در جایگاه خود تثبیت کنید و همچنین اعتماد و حسن نیت زیادی را برای مشترکین ایجاد می کند. و اگر مردم شما را به عنوان شخصی مناسب در مکان خود ببینند ، فروش محصولات شما و اقناع مردم برای خرید توصیه های شما و افزایش مشترکین در لیست های شما بسیار آسان تر خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا