دنیای وب

جهان باورنکردنی و فوق العاده کیهانی بی نظیر است

شکل گیری خلاقیت و کسب و کار که مارول کمیک یک وتر همزمان بود که توسط استن لی ، جک کربی ، استیو دیتکو و همه نویسندگان ، هنرمندان ، نقاشان و نقاشان که در آنجا کار می کردند آغاز شد. همه این موارد در اوایل دهه 1960 آغاز شد که Fantastic Four ، Spider-man و X-men (The Uncanny X-Men) از تصورات استن لی و جک کربی شکل گرفت.

مردان ایکس تابستان گذشته با ضرب و شتم بوکس آویز شدند. من مطمئن هستم که شما هم برنامه تلویزیونی بسیار موفق هالک را به یاد دارید.

نزدیکترین مردان ایکس شامل ژان (دختر مارول) گری (که بعداً بسیار محبوب Phoenix شدند) ، پروفسور X (Xavier) ، Cyclops (Scott Summers) ، Hank McCoy و Iceman (Bobbie) بودند. جهش یافته ها با قابلیت “فوق جهش” متولد می شوند.

بعداً ، جهش های جدید شخصیت های جوانی با قدرت جهش یافته به وجود آورد که به نظر می رسید آنها را به مناسبت در اختیار دارند (تنها نوع داستان طنز که من دوست ندارم).

این شخصیت ها در مردان X از جمله (Nightcrawler ، Wolverine ، Storm ، Banshee and Kitty) با ظهور خلاقیت جان بایرن (شروع با شماره 108 مردان ایکس) و کریس کلارمونت (مردان X غول پیکر شماره 1 و Uncanny) تکامل یافتند. X-men # 94 اکنون به ارزش 500 دلار است. در مورد “نعنا”. محبوب ترین شخصیت ستاره اصلی فیلم X-men – Wolverine بوده است. مطمئناً عاقبت این شکست در گیشه وجود دارد.

طنز مردان ایکس به کودکان آموخت که تعصب شر است. افرادی که از ترس زندگی می کنند و بنابراین حرص و آز دارند سعی می کنند آنچه را که نمی فهمند از بین ببرند.

جالب است که هم آخرین فیلمهای جنگ ستارگان و هم مردان ایکس نگاهی دقیق تر به سیاستمداران (کنگره) انداختند. اگر قدرت کاملاً فاسد است ، آیا سیستم ما کاملاً فاسد است؟ سناتور مردان ایکس اندکی درس خود را آموخت.

مرد عنکبوتی – فیلم جدید مارول در تجارت – مربوط به کودکی است که در نوجوانی به شدت مضطرب است (قلدرها او را کتک می زنند ، هیچ فرزندی به دست نمی آورند ، آکنه و غیره چیزهای سبک در مقایسه با تجربیات مدرسه امروز است – مانند شلیک و کشته شدن در هنگام رفتن مدرسه ، رفتن به مدرسه ، اغوا کردن با یک داروی کشنده یا بیماری کشنده) فقط توسط یک عنکبوت رادیواکتیو (رادیکال ها در اوایل دهه 1960) گاز گرفته می شود.

این امر به قدرت فوق العاده قدرت های حشرات – پیتر پارکر – در صورت تقویت مرد می تواند کامیون را بلند کند و آن را مانند مورچه ها 20 مایل حمل کند. (اجازه ندهید با صحبت کردن درباره هنری پیم آنتمن که در انتقامجویان انتقام جویان غول پیکر شد ((اسیر آمریکایی ، Thor the God Thunder God))) شروع کنید. علاوه بر این ، پیتر پارکر همچنین دانشجوی درخشانی بود که تیرانداز وب و سایر اختراعات عالی را اختراع کرد. مرد عنکبوتی به عنوان یک محصول باینری از یک محصول باینری شناخته شده به عنوان ماده رادیواکتیو متولد شد (که علم هنوز نمی داند که چگونه از آن خلاص شود). (سعی کنید این را به دولت بوش بگویید.) همه چیز انرژی است! سیم پیچ تسلا را بخاطر بسپارید.

اما مارول تنها مکانی برای نمایش ابرقهرمانان نبود.

دیجیتال کمیک (تایم وارنر) همچنین از افسانه ها و داستان ها با خط کتبی برای برانگیختن ، احیای و تحریک نسل نوجوانان ، کودکان و بزرگسالان از دهه 1940 تا به امروز استفاده کرده است.

برخی شخصیت ها مانند Superman ، Atom ، Flash ، Batman ، Green Lantern ، JLA و غیره حتی DC Capt. مارول ممکن است از ادبیات معنوی الهام گرفته شود که در مورد خدایان و الهه های هندو و حتی شخصیت های کتاب مقدس که می توانند در آتش ایستاده و غیره باشند ، الهام گرفته شود.

پیمایش و شعور

ابرقهرمانان: سرچشمه خیال ، ادبیات ، اسطوره و دین بشر است.

اگرچه نویسندگان طنز احتمالاً داستانهای عجیب خود را ساخته اند.

یک بار که با ژری کنوی برای مجله کمیک آشنا شدم ، او به من اعتراف کرد که در برخی از کمیک هایش تحقیق کرده است. شریک دوست Conway ، روی توماس ، بدون شک در هنگام نوشتن کتاب و ویراستار خود در مارول ، کون ، ثور و سایر مواد را تحقیق کرده است. آنها با هم روی فیلم انیمیشن جالب Fire and Ice کار کردند. (رالف باکشی / فرانک فریسیتا)

در ابتدا ، توماس مالکیت کان را از Edgar Rice Buroughs در تارزانا ، کالیفرنیا به مارول منتقل کرد. (تارزانا – تارزان … می بینم؟ بله ، خیلی طنز است.)

بزرگان فیلم ها ، برنامه های تلویزیونی و سریال های بی شماری را می شناسند و دوست دارند که این شخصیت ها و شخصیت های رنگی مورد علاقه دیگر: باک راجرز ، فلش گوردون ، فرمانده کودی (که الهام بخش طنز و فیلم راکیتر است) هستند.

کتابهای طنز – متولد قساوت خود جهان از طریق ارابه انسان است!

صنعت کمدی استعاره ای برای زندگی است. درام کیهانی آشکار می شود. اما نه برای قرار دادن شراب قدیمی در بطری های جدید: Marvel و D.C. در گذشته چندین بار برای انجام پیشنهادات ویژه برای گیم پلی خلاق. من اولین بار با استن لی وقتی در دهه 1970 مدیر مدیر فروشگاه های طنز در استودیوی سیتی ، کالیفرنیا بود ، ملاقات کردم.

یا به طور دقیق تر ، من او را از طریق آثارش درمورد کمیک های مارول – متن های درخشان و شوخ طبعی وی در سال 1961 – ملاقات کردم.

تعامل بسیار هوشمندانه با هواداران از طریق کلوپ ها و میله های نامه در قدیم باعث می شود که احساس کنید بخشی از چیزی است. با Merry Marvel “ما متعلق” هستیم.

داستان های استن لی حاوی داستان های شخصی واقعی ، کامل با معضلات ، میکروب های ایده ها و اصول جدید جدید برای زندگی خوب است.

دقیقاً همانطور که وقتی مرد عنکبوتی جلوی دزد را گرفت – همان دزد که دایی ناز خود را کشت – پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) این پیام را دریافت کرد – در خدمت بشریت بود. با قدرت بسیار زیاد مسئولیت پذیر است.

مسئولیت توانایی پاسخگویی است.

افسانه های هیجان انگیز پر از ماجراجویی و هیجان با اخلاق. فراوان نشان داده شده است.

در ابتدا جامعه شخصیت های Marvel Super را بد آدم می دید. حتی پس از صرفه جویی در باسن انسان هزاران بار.

J. Jonah Jameson (ویرایشگر ارزان قیمت Daily Bugle) بیش از 30 سال از مرد عنکبوتی متنفر است. جیمسون در واقع سعی کرد با تبدیل شدن به یک شرور فوق العاده ، مرد عنکبوتی را نابود کند.

Daredevil (وکیل نابینا تا به امروز بتمن – با مهارت در توانایی ها ، قدرت جسمی و چابکی – اما با حواس بالا) مردی بود بدون ترس که اغلب او را به عنوان شر ابتدا توصیف می کرد.

او همچنین مشهورترین هالک باور نکردنی بود که برای اولین بار به عنوان یک کتاب طنز در دهه 1960 جاودانه شد. بسته به قراردادی که در آن شخصیت دائمی خوانده می شود ، از نبوغ و فاقد تفکر تا نبوغ متغیر بود.

آنچه ما از آن می ترسیم ، اغلب شر محسوب می شود.

تابلوهای داستان سعی کردند به ما بیاموزند که رسانه ها به همان اندازه اهداف تولید مهم هستند.

کاری که ما در طول راه انجام می دهیم نتیجه نهایی را که می گیریم تعیین می کند. کمیک ها منتشر می شوند زیرا این کلمه برای ناشر خوب به نظر می رسد. اما برخی از این ناشران جدید مستقل جدید باید در مورد معنای این کلمات (و همچنین مشتری هایشان) اطلاعات بیشتری کسب کنند. اما قدرت بیشتر برای این جوانان ماجراجو است.

یوگا ، مدیتیشن ، تای چی ، مانترا چیست؟ زین چیست؟ (یک ناشر تازه کار جوان “Zen – Ninjas Galactic” در مورد آلن واتس – مروج عالی ذن چیزی نشنید تا اینکه به او گفتم که آلن واتس یک متکلم مشهور و شخصی است که به ضرب و شتم فیلسوف و نویسنده (یکی از بسیاری) مسئول معرفی ادیان شرقی به غرب پرداخته است). گرسنه روحانی – که اغلب در رادیو KPFK شنیده می شود ، آلن واتس می تواند اولین تبلیغ کننده زین باشد کتاب واتس به نام حکمت ناامنی ، در میان همه چیز ، کتابهای طنز را ذکر می کند. چاکراها چیست؟ چاکراها چیست؟ چه معنایی دارد؟ وقتی کودکان بزرگ می شوند و از مراقبه یاد می گیرند آیا آنها با احمق و حرص و آز ما آلوده می شوند؟

کلمات وزوز معمولاً باعث کاهش آگاهی و ایجاد سردرگمی می شوند. البته وقتی در جوانی کارهایی را ارسال می کردم ، نامهایی را خلق کردم که به نظر خوب می رسید اما معنی کمی ندارند: Beyond Infinity ، Eon Magazine of Illusions Graphic. من الان کمتر از آن زمان می دانم. هنر ، هنر ، عشق و حقیقت چیست؟

در دهه 1970 و 1980 چندین حزب امضاء كننده با استن لی و جك كربی برگزار شد. بیش از 50 مهمانی موفق امضا با بسیاری از هنرمندان کمیک بوک و کتاب برگزار شده است. من میزبان این رویداد بودم ، نوشیدنی ها را سرو می کردم ، تمام تبلیغات ، هنرهای گرافیکی ، انتشارات مطبوعاتی و غیره را انجام می دادم. تجربه خوشایندی بود تعامل با متخصصان و هواداران سرگرم کننده بود. من بسیاری از چیزهای تبلیغاتی رایگان را رها کردم.

اولین مراسم امضای او برای نهمین سحابی به همراه استن لی ، ناشر کتابهای کمیک مارول برگزار شد. به مدت ده سال ، فروشگاه خود را در شمال هالیوود ، کالیفرنیا ، در كنار قدیمی ترین باشگاه علمی تخیلی جهان (مخاطب داخلی دوستان ، هواداران و معتادان رایانه ای) تحمل كردم.

رویداد استن لی باعث شد خطوط طولانی طرفداران کمیک بوک در هر سنی در حالی که برای پیاده کردن استن در صفحه شروع کمیک های قدیمی و جدید خود قدم می زدند. در حال حاضر ، حرفه ای ها کمیک هایی را با عنوان مستعار جمعی خود امضا می کنند که من با آن موافق نیستم. (اما هر کس به من گوش کند).

شکل ناخن های داستانی غالباً توسط ناشران بلندپرواز و جوان جاه طلب استفاده می شود که بسیاری از نکات غیرضروری را در کل صفحه استفاده می کنند وقتی اثر در یک نقاشی کوچک انجام شود – هدر دادن پول ، جوهر و کاغذ اگر از من بپرسید. برخلاف روزهای قدیم که استیو دیتکو ارزش پول ما را به شکل حدود 6 نقاشی در هر صفحه به ما می داد – او در راه خود مانند یک استاد ذن بود – دقت کار او با خوشنویسی چینی رقابتی بود (به سبک منحصر به فرد او در اطلس کمیک های قدیمی دهه 50 مراجعه کنید). برخی از تجربیات اخیر فرانک میلر و استعدادهای دیگر همگی کارهای خلاقیتی استثنایی انجام داده اند.

ورود استن لی به یک لیموزین مظهر سبک و پیتزایی است که در آن زندگی کرده است. او سخنگوی ، مروج و ناشر ممیزهای مارول در آن زمان بود.

استن نسبت به بسیاری از مردان نیمی از عمرش انرژی بیشتری دارد. آیا در آخرین فیلم جذاب مردان X که در آنجا فروشنده سگ داغ (در ساحل) بود ، الگوی شبیه هیچکاک را انتخاب کرده اید.

سحابی نهم زمینه ای برای بسیاری از چیزها بود اما کمتر کسی می داند که این دومین فروشگاه کتاب بود. اولین فروشگاه من در سال 1978 در منطقه سانتا مونیکا افتتاح شد و به نام آن Beyond Illusion: New Age Book و فروشگاه طنز خوانده شد. اما کتاب های تصویری تا آن زمان اجاره را پرداخت می کردند.

از سال 1985 تا بیشتر سال 1986 ، من 19 توافقنامه موفق کتاب طنز (توافق نامه کتاب طنز San Fernando Valley) را پرتاب کردم. این پیشنهاد به من اجازه داد که سحابی نهم – فروشگاه کامل طنز بوک را باز کنم. اندازه کوچک اما بسته بندی شده با بهترین مواد.

جک کربی در یکی از رویدادهای امضای من نیز ظاهر شد. کربی در ابتدای دهه 1960 با ایجاد عناوین مهم Fantastic Four ، Nick Fury Agent توسط SHIELD ، هالک ، مردان ایکس ، Daredevil ، Avengers ، Journey Into Mystery) در تمام عناوین مهم مارول شریک زندگی من بود. Ant-Man ، (داستان های تعلیق) مرد آهنین ، کاپیتان آمریکا و غیره

در حدود 1961 شگفت انگیز Fantasy # 15 منتشر شد که اولین حضور از مرد عنکبوتی شگفت انگیز است و اگر ایده آل باشد می تواند $ 20،000 یا بیشتر است. راهنماهای قیمت خود را بررسی کنید.

کمدی تا زمان مرگ سوپرمن یک تجارت جدی بود (و سپس بیشتر منفجر شد) که با شروع دردسرهای طنز در سال 1993 ، مشکلات و فرصتهای جدیدی ایجاد کرد.

این سرویس 100٪ خدمات و توجه همه مشتری های من را در همه زمان ها ارائه داده است. من مجبور بودم نوآور باشم زیرا فروشگاه اغلب سرریز می شود و نمی توانم تمام عناوین جدید را فهرست کنم. من وقتی مردم می گفتند “چه چیز جدیدی است” ، من دکمه ضبط صوت را فشار می دادم. پس از آن ، بسیاری از طرفداران و خوانندگان لیستی شنیدنی از آخرین جزئیات کمیک های جدید که تازه ظاهر شده اند ، دریافت می کنند. من مشغول زنگ زدن به فروش با سایر مشتریان بودم که به من امکان فروش کمیک های بیشتر را می داد. وقتی محموله ها به دلیل نامه پستی پرداخت می شدند ، می گویم طنزهای من تابوت هایی می گذارد – من الان به آنها احتیاج دارم (سرمایه هرگز انجام نداده است). وقتی در ساختمان زندگی می کردم زنگ داشتم ، بنابراین اولین فروشگاه 24 ساعته طنز بودم که از آن می شناسم.

در کودکی احساس غرور می کنم که بسیاری از مجموعه های نعناع کامل را برای هر کتاب طنز مارول (1961-کنونی) جمع آوری و تملک کردم.

در واقع ، احساس می کنم لی ، دیتکو و کربی سه جوایزی هستند که صنعت طنز باید ایجاد کند (من این را با صدای بلند گفته ام قبل از 1984). اگرچه من اغلب سعی می كنم كه او را به یكی از شخصیت های او (مثل دکتر String ، استاد جادو در هنرهای عرفانی) تبدیل كنم. استن به عنوان یك انسان – یك مرد ، روی زمین – شجاع و مهربان است. اما من مطمئن هستم که هوش تجاری استن باعث شده است که مارول سالها چنین موفقیتهای پدیدهای را حفظ کند.

ویشنو (خدای حفظ هندو) همواره برکت بهترین “صنعت طنز” را در الهام بخش خلاق در طی دهه ها داشته است.

با استفاده از کمیک ها می توانید بارها و بارها آنها را بخوانید و از آنها لذت ببرید و روزی ارزش چیزی برای شما خواهد داشت. مطمئناً تولید بیش از حد چیزهای بی ارزش ممکن است بی فایده باشد ، اما اگر آنچه را که از آن لذت می برید خریداری کنید ، نمی توانید از دست بدهید.

این کمدی در طول 60 سال گذشته خود را به عنوان یک شکل هنری معتبر آمریکایی اثبات کرده است. مخاطبان کمیک بوک سریعتر از هر سرگرمی دیگری از جمله بازی های الکترونیکی و واقعیت مجازی در حال رشد هستند. تموم نشده. در حقیقت ، ممکن است کسی بگوید که ما در آغاز هستیم.

(“چه کسی می داند ، می داند ، چه کسی می گوید که می دانند ، نمی دانند.” – لائوس تسو). مانند مراقبه ، شما نمی دانید آنچه در آن است مگر اینکه شما آن را امتحان کنید.

بسیاری از کمیک های Star Trek و Star Wars از Marvel و D.C. در گذشته منتشر شده و گردآوری شده است و همه بسیار محبوب هستند. این کاربردها توسط Gold Key در دهه 1960 منتشر خواهد شد. شاتنر کمیک های TEK را با هم همکاری کرد. اسپیلبرگ و لوکاس تحت تأثیر ژانر کمیک بوک قرار گرفتند. راجر کورمان از داستانهای کیهانی خود بهره می برد. حتی لئونارد نیموی طنز موفقی دارد. دیگر لوگوهای ورزشی کمدی مرحوم اسحاق آسیموف و جین روددنبری.

در دهه 1960 ، Underground Comix & Fanzines صحنه را معرفی کردند. شاید بتوان گفت این سرآغاز خط مستقل طنز بود. فرزندان فون بود (جادوگر چچ) این شخصیت سادیستی را در سالهای اخیر از طریق گرافیک خود بر روی دیوارهای ماشین های لباسشویی تقلید می کنند. ریک گریفین ، جورج متزگر فقط چند ده فیلسوف / هنرمند مبتکر هستند که کارشان نه تنها نشان دهنده دهه شصت بلکه رقابت با اصالت آنها خواهد بود. آیزنر (روح) ، هاروی کورتزمن (MAD) ، میلتون کانف (استیو کانیون) ، آل کاپ (لیل ابنر) از روزگار خود. اگرچه در آن زمان رابطه جنسی و مواد مخدر موضوعی بود ، اما در طول دهه 1960 ، مترو نه نماینده بود و نه کمدی غالب – پاک و سیاسی و پیچیده نبود. اگرچه رون کوپ ، کاریکاتوریست سیاسی ، جناح راست غیرقانونی را در صورت لزوم در دهه 1960 در روده های خود فرو کرد.

اگر می دانید به کجا نگاه کنید ، می توانید گنجینه های باورنکردنی ادبی را در این شکل منحصر به فرد هنری آمریکایی پیدا کنید – کتاب طنز ، اکنون در سراسر جهان در مقبولیت ، در همه کشورها رایج است (در واقع ، به عنوان یک ابزار آموزشی می توان زبانهای دیگر را نیز یاد گرفت).

Fanzines و Underground شامل برخی از قدیمی ترین و عجیب ترین آثار هنری توسط سازندگان جدی طنز است.

چند سال پیش فیلمی جدید موفق با زندگی رابرت کروم ، خالق Fritz the Cat منتشر شد. رابرت کرامپ همچنین زاپ و آقای را ایجاد کرد طبیعی (من آثار هنری اصلی آقای طبیعی را دیدم که به طور برجسته روی دیوار والدین دوستانم قاب شده است. (روانپزشک در اوایل دهه 1970 به صورت حرفه ای)).

چهار جلد از راهنمای ژورنال Photo Gerber To Comics یک شاهکار تاریخی از تاریخ طنز است که دارای تصاویر رنگی کامل از جلدهای استوری قدیمی است از دهه 1940 – 1970 که بسیاری از نسل ها عاشق افرادی بودند که آرزو می کردند مادرشان را دور نریزند ، بنابراین می توانست امروز ظریف بازنشسته شود. توضیح می دهم که شروع دوباره کار مجدد سنگهای سنگی به طور هفتگی و انتخاب بسیار زیاد است.

بسیاری از پزشکان ، وکلا ، افراد فیلم ، معلمان ، موسیقیدانان ، کارشناسان رایانه ، سیاستمداران ، هنرمندان و نویسندگان از همه اقشار زندگی هنوز هم داستان های داستانی را خوانده و جمع می کنند. من فیلم های داستانی را به کلینت ایستوود و پسرش فروختم. رابین ویلیامز زمانی در سال 1978 در اولین فروشگاه طنز خود سوار شد و کتاب ها و مواد هنری مربوط به ژانر کمیک بوک را خریداری کرد. دوست من به من یادآوری می کند که وقتی من را با یک مینی طنز پرتاب کردم ، لئو دی کاپریو مدت کوتاهی کار کرد (یک طنز زیرزمینی از پدرش ، جورج خریدم).

شایستگی اجتماعی

کمیک ها به طور طبیعی مهارت های داستان نویسی هنر و داستان را یاد می گیرند. هنرمندان صفحه داستانی از آن برای ساخت فیلم ، انجام انیمیشن و موارد دیگر استفاده می کنند.

به پیشنهاد من ، مارول و D.C. کمیک آگاهی از کمیک در اواخر دهه 1970 با درآمد به خیریه می رود. استعدادهای مختلف مهارت های هنری خود را به عنوان یک کمک مالی به نمایش گذاشتند. مارول و D.C. سایر فعالیتهای تبلیغاتی برای خیرین که از حیات وحش محافظت می کنند ، کمپین های ضد مواد مخدر و غیره.

مباحث اجتماعی دیگر که مارول در داستان های طنز خود از آن استفاده کرده است: دانشمند / مخترع ، تونی استارک با شیاطین درونی خود به عنوان یک الکلی با مشکلات قلبی که از طریق لباس او به عنوان یک مرد آهنی زنده می ماند ، برخورد کرد (فیلم جدید جدید را ببینید).

Daredevil نابینا با برتری خود با مافیا و جنایت (کینگپین) جنگید. رادیواکتیویته و عنکبوتی یک مرد عنکبوتی را ایجاد می کند.

آزمایش هسته ای ساختار را ایجاد کرد.

وقتی دکتر استرینگ را خواندم (یکی از آنها شاهد سی سال نبرد با دکتر استرینگ بود که متأسفانه به پایان رسید و سرانجام هنگامی که شرور بارون موردو بر اثر سرطان درگذشت – دکتر استرینگ او را به کلی از شر و بدی که متحمل شده است بخشید.

نیک فیوری ، دامپزشک جنگ جهانی دوم (مأمور مخفی) پس از مرگ خالق خود جک کربی درگذشت.

دنیاهای جدید با ابعاد ظریف و مناطق منفی در اوایل دهه 1960 در Fantastic Four (زندگی مشعل انسانی) کشف شد.

حتی مارول لی / کربی در همان زمان که پلنگ سیاه در آمریکا فعال بود ، پلنگ سیاه را ایجاد کرد – و این کراوات با تاریخ و نوارهای طنز چیز غیر عادی نیست. این نسخه از پلنگ سیاه یک رئیس جمهور از آفریقا بود که دارای برخی قدرت های فوق طبیعی بود.

در سال 1980 فیلم های داستانی ایدز (دبیرستان نینجا) منتشر شدند. شخصیت اصلی همچنین در اثر بیماری آلفا از مارول (کانادایی) در اثر ایدز درگذشت.

برخی از کتاب های تصویری علوم یا حتی زبان های دیگر را آموزش می دهند. خانم Mystic ، توسط نیل آدامز و گرین فلش توسط مایک گریل و هاکماستر ، اغلب توسط شما (از آنها بخواهید متن را ببینید) به مشکلات زیست محیطی پرداخته اند. آیا به محرومان موعظه می کنم؟

کودکان و نوجوانان عاشق خواندن و تلاش در ساختن تابلوهای داستانی هستند. کلاس ها (از جمله درس های یادگیری از راه دور آنلاین در استوری و سایر مباحث موجود در سراسر کشور. به عبارت دیگر ، افراد می توانند بدون ترک خانه خود ، از اعتبار و آموزش دریافت کنند.

طنز اعتیاد بی خطر برای کل خانواده است.

کتابهای کوچک بزرگ (کمیک های کوتاه در اوایل یک صفحه ، هر صفحه دیگر فقط متن – جامد ، از ابتدای این قرن) نوعی کتاب طنز اولیه است.

خشونت به هر طریقی اشتباه است (جسمی ، عاطفی و غیره یا علیه طبیعت). Scape-goat-ism / تسهیل برای برنامه اقتصادی ، سیاسی ، نظامی یا مذهبی ، گفتگو ، برنامه قضایی ، زندان یا هر منبع نادرست.

سایر کمدی ها به بررسی قتل های جان کندی ، رابرت کندی و مارتین لوتر کینگ پرداختند. اکثر فیلم های داستانی طنز نیستند. با لذت بردن از طنز می توان به راحتی تاریخ را یاد گرفت.

به عنوان مثال کاپیتان آمریکا و شعله انسانی هیتلر و فاشیسم در دهه 1940 در کمیک های کاپیتان آمریکا جنگید.

وقتی درست انجام شود ، کمدی می تواند از فیلم یا تلویزیون بهتر باشد. اگرچه کمتر کسی ترجمه کرده است که همه این موارد را به جز مردان X و خواب به نام Unbreakable (از ژوئن / ژوئیه 2001) به نمایش در آورده است ، اما در فروشگاه های ویدیویی بسیار داغ است. (فیلم عالی! اما به نظر می رسد صنعت داستان فیلم به خود حمله می کند؟ با این نوع مواد.)

کتاب های کمیک با کیفیت بالا در لرزش مانند موسیقی کلاسیک وجود دارد. کمیک های EC عجیب و غریب ، علمی تخیلی باور نکردنی ، علمی عجیب و غریب و علمی عجیب و غریب و پنجاه و پنجاه دیگر (در رابطه با هنر و داستان) و برخی از کمیک های مارول و دی سی و شرکت های دیگر ممکن است بعضی اوقات شبیه به ارتعاشات بسیار بالاتر از جان لنون یا ویوالدی (کیفیت عاقلانه) باشند . (به درک در مقاله آقای هلند مراجعه کنید تا بفهمید که چه می گویم یا حتی جستجوی فورستر با شان کانری.) به دلیل سطح داستان و ارائه هنر دوباره در دهه 1950 وقتی منتشر شد. اینها پروژه های عشق و بقا بودند.

راه جدید برای فروش استوری بورد ، مزایده های Ebay ، Amazon.Com و Yahoo است. در میان چیز های دیگر. eBay تا به امروز موفق ترین است.

پیگیری گروه شما یک کار تمام وقت است. هم اکنون یک برنامه موجودی برای سازماندهی گروه های طنز وجود دارد.

من از تماشای چند کمیک عالی “الکترونیکی” یا کمیک استریپ در دی سی ، stanlee.net و جاهای دیگر لذت بردم. اما انیمیشن هنوز هم بهتر (تا آنجا که به من مربوط است). Beast Wars هو رسم كاريكاتوري ثلاثي الأبعاد جيد الأداء ينشأ من مواهب في كندا. من المحتمل أن Beast Wars هي أفضل الرسوم المتحركة التي يتم إنتاجها هذه الأيام.

لم يمانع أصحاب المتاجر عددًا كبيرًا من المشكلات الأولى حتى عام 1996 تقريبًا عندما تولى أشخاص جدد المسؤولية في Marvel وأماكن أخرى. القصص المصورة هي شكل فني قابل للتطبيق لا ينبغي لأحد الاستفادة منه. لكن تجار التجزئة والمعجبين يشعرون أنه تم استخدامهم. ونستاء منه.

إحدى الحواشي المضحكة ، فريدريك ويرثام ، الطبيب النفسي الذي يكره الكثير ويلام على زوال EC Comics وغيرها من الشركات خلال جلسات استماع اللجنة الفرعية لمجلس الشيوخ بجنون العظمة عام 1950 حيث شهد ضد “العنف في الرعب والجريمة” وجدت القصص المصورة شيئًا في القصص المصورة ذات قيمة صغيرة في وقت لاحق من حياته وبدأ نشر Fanzines الكتاب الهزلي. نعم دخلت Wertham في Comics Fanzines والنشر الذاتي!: استكمل Wertham Fanzines كسلعة خرجت من Comics.

Fanzines هي أنواع عديدة من الخيال العلمي إلى الكتاب الهزلي من الفن إلى zines التي تتخصص حصريًا في نوع واحد: Dr. Who ، Star Trek ، كتب الخيال العلمي السائدة وما إلى ذلك. هناك pro-zines (منشورة من قبل المتخصصين في صناعة القصص المصورة ) و zines التي يتم “نشرها ذاتيًا” بواسطة المعجبين.

الرقابة خاطئة ما لم تفرض نفسها ذاتيا.

قصص Elseworld من DC مبدعة للغاية وجيدة وتنقل القصص المصورة إلى المستوى التالي. إن وضع سوبرمان أو باتمان في مكان فريد من حيث الزمان والمكان ليس فكرة جديدة ولكن الطريقة التي تنفذ بها DC هذه الحكايات بالتفاصيل عادة ما تكون مبتكرة ومثيرة.

أين يمكن تصنيف Cerebus the Aardvark الكلاسيكي بواسطة Dave Sim أو Reed Fleming Milkman أو Teenage Mutant Ninja Turtles أو Hate Comics؟

كلاسيكيات مصورة (أدبيات كلاسيكية مصورة) ساعدت العديد من الأشخاص الذين يعانون من قيود الوقت على تمرير تقرير كتاب.

تحتوي مجلات Warren Black & white (Vampirella ، Creepy ، Eerie) من الستينيات على بعض من أفضل الفن والقصة في أي وقت. بعض المعجبين ما زالوا يترنحون من موهبة ريتشارد كوربين (دين ، بعد اليوم) ، ومايك بلوج (فرانكنشتاين) ، وجيم ستارلين (وارلوك ، ودريدستار) ، وب. كريغ راسل (موسيقى ليلية ، إليريك). عمل رائع مخفي في Tower Comics (Wally الخشب) و Charleton Comics (Ditko) أيضًا.

يصلي الجمهور الأكبر سناً غير المعترف بهم من أجل أن تحافظ Marvel و D.C. على مستوى عالٍ من الجودة قدر الإمكان.

لا يجب نسخ الموهبة الجديدة من عمل الآخرين. رسم من الحياة والصور. بغض النظر عن المعلومات الخاطئة التي قد تحصل عليها.

لقد أنقذ ستان ومارفيل الصناعة الكوميدية حرفياً من الانقراض خلال السنوات الـ 35 الماضية التي أشعر بها.

في نهاية المطاف ، قد يركز المشجعون على القصص المصورة من العصر الفضي والعصر الذهبي من الأربعينيات إلى الستينيات. أو EC من 1950s كما فعلت في سن 15 بعد الحصول على كل Marvel و D.C. صدر خلال الستينيات. ولكن لا يمكن للمرء أن يتفوق على الكوميديا. بمجرد أن يكون في دمك سيكون دائمًا في دمك. قد يقول المستغلون الجدد أو الآن إنني “متشبث جدًا” بممتلكاتي (القصص المصورة). ربما كذلك. لكن الكوميديا ​​المصورة المكتوبة بشكل جيد والمصممة بشكل جيد أفضل من مشاهدة Disney Fantasia / Fantasia 2000 في خزان عائم Isolation أليس كذلك.

تذكر عندما قلت أن أحدهم شعر بجزء من شيء مع Marvel في الأيام الأولى – “The Merry Marvel marching Society” وما إلى ذلك. هذا صحيح جدًا. يريد الناس المشاركة بطريقة نشطة في حياتهم. هذا هو أحد أسباب نجاح الأزياء في مؤتمرات الكوميديا ​​والخيال العلمي. وسبب واحد هو أن الألعاب و Magic the Gathering وكوميديا ​​الإنترنت ، حيث يمكنك توجيه نتيجة المغامرة ، قابلة للحياة مثل الهوايات. لأنه بدلاً من مشاهدة التلفزيون ، يدخل المرء ويلعب ليكون نشطًا ويشارك.

الفن الجيد والقصص ضرورية. يستخدم ستان ليقول “ضعه هناك وانظر إذا كان هناك شخص يحيي”.

عندما كنا أطفالًا ، بالطبع ، تكلف الكوميديا ​​10 سنتات إلى 12 سنتًا لكل منها. كان أول ارتفاع قدره 02 سنتًا يعني أنه كان علينا خفض عدد معين من القصص المصورة. اليوم أكشن كوميكس # 1 (حيث ظهر سوبرمان لأول مرة في عام 1938) يذهب مقابل 175000 دولار في النعناع القريب في المزادات ولكن كان على $ 400.00 عندما كنت طفلاً في الخامسة عشرة من العمر.

كنت أبيع فن هوكمان الأصلي للناس في القواعد العسكرية في ذلك الوقت ثم اشتريت المزيد من الرسوم الهزلية مع الأرباح. (انظر كيف علمت الكوميكس الأعمال بشكل غير مباشر).

عندما تم إصدار القصص المصورة ، كنت الطفلة التي تنتظر قطع الشريط البلاستيكي من أكوام القصص المصورة الجديدة DC و Marvel قبل أن يصل إليها المدير في عام 1961 في Thrifties حتى يمكنني الحصول على أحدث الإصدارات قبل أي شخص وسحب أكثر البكر إصدار “نعناع” كل ثلاثاء. والخميس. سنه بعد سنه.

في الواقع كنت أحاول فقط الحصول على العدد التالي لقراءته وجمعه بمجرد إصداره. ثم في عام 1986 عندما بدأت السديم التاسع بدأت في الشحن الجوي للرسوم الهزلية الجديدة إلى متجري وكان لدي 500 عميل أسبوعي منتظم. كما قدمت خصومات سخية.

نشأنا وتزوجنا ولدينا أطفال وبدأنا في إنشاء متاجرنا المصورة.

المزيد والمزيد من “القراء والجامعين” يمقتون هذا الجشع الجائر والظلم في سوق الكتب المصورة إلى كتب الجيب الخاصة بهم والشعور بالحق. إنهم يريدون الجودة وليس فقط الكمية.

بطريقة ما نجح OLD Marvel حقًا. علمت Marvel قراءها أن يفكروا بأنفسهم.

لا يجد معظم تجار التجزئة الحقيقيين على المدى الطويل أي خطأ في المستثمرين الذين يستثمرون في Comics أو Marvel Stock ، وقد حقق الجميع أموالًا قصيرة المدى من خلال أول إصدارين من DC of the Death of Superman. حقق تجار التجزئة نجاحًا كبيرًا في وفاة سوبرمان – خاصةً إصدار Black Bagged. وكذلك فعلت أكشاك بيع الصحف التي اشترتها من تجار التجزئة وأعادت بيعها بمبالغ أعلى. تباع النسخ عند 25.00 دولارًا تقريبًا لـ “الإصدار ذو الأكياس السوداء”. في اليوم الذي تم فيه إصدار هذه المشكلة ، تم بيع نسخ من $ 5.00 – $ 50.00 لكل منها. ارتفعت التقارير إلى 250.00 دولارًا في قضية واحدة. ولكن تم إنتاج العديد من العناوين التي لا يمكن إرجاعها إلى الموزع ، لذا فإن كمية المخزون المتبقي مع أي “متجر حقيقي” ستكون هائلة ومكلفة. أرباح المحلات التجارية ليست عالية كما تظن.

كتب هزلية أخرى ناجحة للغاية ، Astro City من قبل مؤلف كتاب Death of Superman and Painted Marvel’s ، Kurt Busiek ، بواسطة Image Comics. ينافس الطلب الفائز بجائزة The Watchmen الحائزة على جائزة دي سي (قصة بعض الأبطال الخارقين الذين يحاولون منع نيويورك والعالم من التفجير ، من تأليف المؤلف الإنجليزي آلان مور). كوميدي المفضل مؤخرًا هو Spectre الذي بدأ في الأربعينيات. أنا أيضا أحب قضايا مختلفة من Hellblazer و Swamp Thing. تختلف الأذواق وكذلك أنواع الرسوم الهزلية. عندما يقول أحدهم Archie أو Casper أو Disney أو Richie Rich ، فقد يكون هذا هو الإطار المرجعي الوحيد للمبتدئ حول ما هو متاح. الفن العظيم أو الفريد يجذبني إلى قراءة القصص المصورة. مسائل الجودة.

في Ninth Nebula كان عمر عملائنا من 30 إلى 50 عامًا وأنفقوا 30.00 دولارًا أمريكيًا أو أكثر كل أسبوع طوال العام. سيحصلون على 30 صورة هزلية مختلفة تمامًا عن جميع الناشرين. لا يزال معظم العملاء يركزون على Marvel و D.C. ولكن الناشرين المستقلين موجودون هنا للبقاء.

كانت مجلة Mad في الأصل بحجم أصغر EC Comic. في العدد رقم 24 أصبح Mad مجلة كاملة باللونين الأبيض والأسود بتنسيق أكبر. لقد كان سيرجيو أراغونز الموهوب السخي الموهوب على الإطلاق في برامج Bloopers و Practical Jokes وغيرها من البرامج وهو أحد المشاركين في إنشاء Groo the Wanderer (مع الكاتب Mark Evanier) الذي بدأ مع Mad منذ سنوات عديدة. لقد جعلني Groo the Wanderer في Marvel يضحك بشكل هستيري على الأرض بعد أن سقطت على كرسيي.

إذا كنت تستكشف القصص المصورة للمرة الأولى ، فتأكد من الاطلاع على المتاجر التي تحمل إصدارات قديمة وجديدة.

السوق المباشر غريب الآن لأنه لا يوجد سوى موزع تيار رئيسي واحد حقيقي للرسوم الهزلية اليوم. الماس. إذا كنت ترغب في بدء متجر لا تطلب بشكل عشوائي – اكتشف ما سيشتريه عملاؤك. استخدم نموذج الطلب الخاص بهم. هناك أيضًا ناشرين صغار أيضًا قد تتمكن من طلبهم مباشرة وخدمات الاشتراك عبر الإنترنت.

مواد أخرى للتحقق منها عند الدخول إلى قراءة القصص المصورة وجمعها: قيم Comics الشهرية (أعتقد أنها لا تزال موجودة في شكل ما) ، Wizard ، The Comics Buyer’s Guide و The Comics Journal (المنشورة بواسطة Fantagraphics. Opinionated Gary Groth هو المحرر). وبالطبع دليل الأسعار Overstreet. التي ينبغي استخدامها كدليل ولكن ليس الكتاب المقدس. يقول موقفي الشهير: “اشترِ ما تستمتع به – إذا ارتفع هذا يعد مكافأة إضافية.”

هذه “الصناعة” ستدوم لجميع أولئك الذين لديهم إيمان يعملون بجد ويتخذون قرارات حكيمة في الطلب: Marvels، D.C.’s and Independents.

الجديد لم يعد كلمة مقدسة. لكن معًا يمكننا أن نجعلها كذلك عندما تستحقها مرة أخرى. نحن نتحرك في الاتجاه الصحيح. شكرًا ستان ، لقد ساعدت في منح “جيل الكتاب الهزلي” القدرة على التفكير ، أفضل من المدارس على الإطلاق. والرغبة في الاستمرار في التعلم.

تذكر أننا انتقلنا من عالم أنت أو أنا إلى عالم أنت وأنا. هذه ليست مجرد كلمات ولكن أنماط الحياة يلتزم بها ملايين الناس الآن. ونحن لسنا “الهامش”.

أشارك هذه الحقيقة كخدمة لصناعة القصص المصورة: “Wider ليس أفضل”. (باستثناء صناعة السيارات والرفاهية). امنحنا الجودة وسنقدم لك المال والوقت والاهتمام.

كما قد يقول الملك آرثر وستان لي: “إكسلسيور” أو كما يمكنني أن أقول: “أين ديجيلي”.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا