دنیای وب

جهان را ایجاد ، حفظ و حل کنید

جو بسیار جذاب است. هوای دلربا بسیار مورد پسند همه تماشاگران بود ، زیرا آنها طبق معمول در پردیس رئیس جمهور جمع می شدند. Satybal پس از نشستن به موقع ، داستان امروز را ذکر کرد.

بزرگان عزیز ، دوستان ، مادران! ماهریشی دایانند کار خدا را توصیف کرد. آفرینش جهان ، رزق و روزی و از هم پاشیدگی جهان در فصل 8 Satyarth Prakash ، ادامه مضامین وجود خدا ، شکل و ایجاد وداها و سایر مهارتهای خلاقانه خداوند در فصل هفتم.

برادران ، در آغاز همه این جهان در تاریکی کامل و در حالت انحلال پراکنده شده بودند. در آن زمان ، نه زمین بود ، نه فضا ، نه نور ، و هیچ چیز بی جان مانند خورشید و غیره ، و نه انیمیشن مانند انسان ، حشرات و غیره.

تاریکی غالب شد و همه در تاریکی مطلق غوطه ور شدند. طبیعت بی شکل در همه جا غالب بود. ماهریشی Dayanad بر اساس Manu Smriti نیز همین را توصیف کرده است.

در آغاز ، کل جهان در یک دوره زوال ، در تاریکی مطلق قرار گرفته بود. هیچ چیز چیزی نبود که کسی می دانست ، هیچ چیزی برای تفکر وجود نداشت و نه چیزی که با هر نشانه مشهوری قابل درک باشد. (همه چیز در خواب عمیق بود).

در مورد زوال طبیعت ، سه جاودانگی وجود دارد – خدا ، روح و طبیعت (علت فیزیکی).

او در این سرود روح ، خدا را با کمک دو کارت و طبیعت را با درخت به تصویر می کشد. دو پرنده دوست برای مدت طولانی در بالای یک درخت طبیعت نشسته اند. در حالی که یک پرنده میوه های آن درخت را می گیرد – خوب یا بد – در حالی که دیگری روح عالی یا خدا را نمی چیند (او به عنوان شاهد یادداشت می کند).

خدا و جهان هستی.

بسیاری از مردم معتقدند که این جهان توسط خداوند ساخته شده است ، مانند یک گلدان خاکی ساخته شده از خاک رس. اما این درست نیست. و چون ظرف از خشت ساخته شده ، فضایل و رذایل خشت را به همراه دارد.

به همین ترتیب ، اگر جهان محصول فضایل و فضایل گوناگون خداوند باشد ، اما جهان هیچ فضیلت و رذایلی از جانب خداوند نداشته باشد ، زیرا:

1. خداوند حق برتر ، همه جا حاضر و خوشبختی است.

2. خداوند زایمان نمی کند و جهان هستی می زاید.

3. خدا نامحسوس است در حالی که جهان ملموس است.

4. خداوند جدا نیست در حالی که جهان قابل تقسیم است.

5. خدا در حالی كه جهان راضی است ، گسترده است.

خوشبختانه برای اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید: آقای هریش مهتا (باب)

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا