دنیای وب

جوانب مثبت و منفی تست بازاریابی آنلاین AB

چه اتفاقی می افتد اگر یک مورد ساده را در صفحه فرود خود تغییر دهیم؟ در مورد اضافه کردن متن بیشتر یا تغییر نرخ ما چطور؟ چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اینها شرایط فرضی است که شرکاء و همسران که مشاغل مشترک را بی وقفه استدلال می کنند و به هیچ وجه دلیلی ندارد. در بازاریابی اینترنتی می توانید کیک خود را تهیه کرده و آن را نیز میل کنید. روش های ساده ای برای فهمیدن چه چیزی وجود دارد و چه چیزی وجود ندارد. سوال این است که برای به دست آوردن سودمندترین نتایج از چه روشی استفاده می کنید.

وارد دنیای آزمایش A / B شوید.این مفهومی است که طولانی تر از اینترنت وجود داشته است. برای تست پیشنهادات و طرح های مختلف از طریق نامه مستقیم استفاده شد. در گذشته در روزنامه ها ، مجلات و حتی در بیلبوردهای تبلیغاتی سعی شده است تا میزان پاسخگویی اندازه گیری شود. در اینترنت ، این فناوری از لحاظ فنی پیشرفته تر است اما هدف همچنان یکسان است. می توانید دو محصول یا دو پیشنهاد مشابه را در برابر یکدیگر اندازه گیری کنید و ببینید کدام یک پول بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

جوانب مثبت و منفی آزمایش A / B مانند همیشه است. برای اینکه نتیجه آزمایش نتیجه واقعی کسب کند ، فقط می توانید یک مورد را تغییر دهید. نمایش دو صفحه اصلی که کاملاً متفاوت با جهان هستند ممکن است به شما بگوید کدام یک بهتر می شوند اما به شما نمی گوید چرا. پاسخی که واقعاً در آزمایش A / B می خواهید ، عنصر تغییر طراحی است که نتیجه را تولید می کند. تغییر رنگ ساده ، محتوای اضافی یا تغییر قیمت یک فاکتور خوب برای آزمایش در یک شرایط A / B است اما هر سه به یکباره به شما امکان نمی دهند ردیابی کنید که کدام یک تفاوت ایجاد می کند.

نقطه ضعف دیگر آزمون A / B این است که هیچ گونه اطلاعات رفتاری در اختیار شما قرار نمی دهد. می توانید دو صفحه اصلی را با قیمتی متفاوت اجرا کنید و تعداد واحدهای کالایی را که برای هر مقدار می فروشید ، ردیابی کنید ، اما نمی دانید چرا. چرا بازدید کنندگان محصولی را با 40 دلار خریداری می کنند ، اما مبلغ 50 دلار برای آن پرداخت نمی کنند؟ اگر نتیجه برعکس باشد و واحدهای بیشتری با قیمت بالاتر بفروشند چه می شود؟ آیا این داده کافی برای تصمیم گیری برای افزایش قیمت در همه مناطق است؟ اگر نمی دانید که چرا قیمت بالاتر موفق تر بوده است ، در نتیجه بلند مدت می تواند در دراز مدت برای شما عزیزان هزینه کند.

از طرف حرفه ای ، آزمون A / B در هنگام استفاده از سایر تست هایی که عناصر مانند رفتار ، جمعیتی و وضعیت اقتصادی را اندازه گیری می کنند بسیار مفید است. آنچه امروز کار می کند ممکن است فردا کار نکند وقتی که وضعیت مالی همه کمی بهتر (یا بدتر) باشد. دانستن اینکه چرا مردم کاری را که انجام می دهند ارزشمندترین اطلاعات برای شما به عنوان یک بازاریاب اینترنتی است. یک سری آزمایش ها را آماده کنید و نتایج خود را جمع آوری کنید تا ببینید بازار شما چه کاری انجام می دهد. این آزمایش A از Z نامیده می شود و بسیار مؤثرتر از A / B است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا