دنیای وب

جوانب مثبت و منفی سئو را برای پرداخت به ازای هر کلیک کشف کنید

شما تازه وب سایت خود را راه اندازی کرده اید (یا طراحی مجدد را راه اندازی کرده اید) و اکنون منتظر درخواست هستید. اما یک دقیقه صبر کنید ، چیزی پیش می رود … به نظر نمی رسد که چیزی باشد. گویا سایت شما وجود ندارد.

خوب ، من از دمیدن حباب شما متنفرم ، اما مگر اینکه وب سایت خوبی داشته باشید یا بسیاری از وب سایت های مرتبط با شما ، باید به موتورهای جستجو اعتماد کنید. اگر سایت شما در سه صفحه اول نتایج قرار نگرفت ، به احتمال زیاد پیدا نمی شوید.

بنابراین … شما می دانید چه خواهد شد بعدی؛ درست است ، شما به دوز خوبی از بازاریابی موتور جستجو (SEM) نیاز دارید تا مطمئن شوید سایت شما در صفحات نتیجه موتور جستجو قرار دارد. این کار را انجام دهید و به زودی ترافیک وب سایت شما پیگیری خواهد شد.

“درست” ، من می شنوم که شما می گویید. بیایید بازاریابی موتور جستجو انجام دهیم و سپس …

خوب این قطعاً شروع خوبی است! اما ابتدا باید رویکرد خود را برای افزایش بازده خود تعریف کنید. بیایید این را شما بنامیم استراتژی بازاریابی موتور جستجو. برای ایجاد یک استراتژی کارآمد ، باید در مورد چگونگی عملکرد بازاریابی موتور جستجو اطلاعات بیشتری کسب کنید. در حال حاضر ، ما تقریبا می توانیم از SEO به دو روش مختلف صحبت کنیم:

  1. ارگانیک. آلی: از جمله سئو ، پیوندهایی از وب سایت های دیگر و بازاریابی آفلاین.
  2. پرداخت: از جمله پرداخت به ازای هر کلیک ، ارائه پولی و تبلیغات آنلاین (تبلیغات بنر).

برای کمک به شما بیشتر ، من در زیر نظرات و مزایای هر روش ارتباط با SEM را ذکر کرده ام و توصیه های خود را بیان کرده ام.

عضویت: مزایا

  1. بیشتر کارهایی که در پشت سئو انجام می شود یک فعالیت یک زمانه است و به همین دلیل معمولاً با هزینه پیش پرداخت کسر می شود.
  2. تغییرات در وب سایت شما به احتمال زیاد مناسب باقی خواهد ماند و از این پس ترافیک سایت شما را یک سال افزایش می دهد.
  3. اعتبار: بیشتر افراد (تحقیقات نشان می دهد بین 60 تا 80 درصد) به جای نتایج یارانه ای (پرداخت شده) روی نتایج ارگانیک کلیک کنند.
  4. اگر در یکی از موتورهای جستجوگر اصلی (Google / Yahoo / MSN) رتبه خوبی کسب کنید ، آنها به احتمال زیاد در اکثر موتورهای جستجو در سراسر جهان ظاهر می شوند.

ارگانیک: عیوب

  1. شما باید در نماد وب سایت خود تغییراتی ایجاد کنید. این تغییرات معمولاً برای بازدید کنندگان قابل مشاهده نیست. با این حال ، اگر سرمایه گذاری زیادی را در سایت نامناسب برای موتور جستجوی خود انجام داده اید ، این روند می تواند مدت زمان طولانی و پرهزینه ای داشته باشد ، بعضی اوقات ممکن است نیاز به تغییرات مهمی در کپی ، تحول یا طراحی سایت شما ایجاد شود. البته درنهایت ، اگر به تغییرات لازم پایبند باشید بازدهی را مشاهده خواهید کرد.
  2. نتایج (رتبه بندی و ترافیک) به آرامی شروع می شود. معمولاً در مدت 3-4 ماه نتایج را مشاهده خواهید کرد.
  3. هیچ تضمینی وجود ندارد. از آنجایی که موتورهای جستجو خودشان آخرین کلمه را دارند ، نمی توانید پیش بینی کنید که چه تعداد رتبه بندی را برای یک عبارت یا عبارت خاص جستجو می کنید. شما نمی توانید پیش بینی کنید چه تعداد بازدید به سایت شما برسد.

پرداخت شده: مزایا

  1. برنامه های تبلیغاتی سریع PPC. برای تنظیم و اجرای آن معمولاً دو تا سه هفته طول می کشد. Google AdWords به محض شروع کمپین اجرا می شود ، و لیست های سرویس مستقیم در 3-5 روز کاری (پس از بررسی توسط یک ویرایشگر) ظاهر می شوند.
  2. هیچ چیز نباید در وب سایت شما تغییر کند ، اگرچه من توصیه می کنم برای هر آگهی صفحات فرود هدف را ایجاد کنید زیرا ثابت شده است که محرک های تبدیل شده را هدایت می کند (اما این یک موضوع دیگر برای دوره دیگر است!).
  3. هیچ محدودیتی برای تعداد اصطلاحات یا مراحل کلمات کلیدی که می توانید پیشنهاد دهید وجود ندارد.
  4. اگر می خواهید تبلیغات را از طریق سایت خود انجام دهید ، PPC خوب است ، می توانید هر زمان که دوست دارید ، فعالیت PPC را شروع کرده و متوقف کنید.
  5. می توانید مکان را در صفحه نتیجه (در محدوده تبلیغات حامیان) ظاهر کنید و آنچه را که تبلیغ می گوید تعریف کنید.
  6. آزمایش انواع اصطلاحات جستجوی مختلف ، پیشنهادات و غیره و اندازه گیری نتایج بسیار آسان است.

پرداخت شده: معایب

  1. کلیک می تواند گران باشد. جنگ پیشنهادات اغلب شروع می شود.
  2. باید هر ماه هزینه کلیک را پرداخت کنید. اگر بودجه شما کاهش یابد ، لیست های شما همراه با ترافیک موتور جستجو ناپدید می شوند.
  3. بیشتر افراد (تحقیقات نشان می دهد بین 60 تا 80 درصد) به جای نتایج (پولی) که از آنها حمایت می کنند ، روی نتایج ارگانیک کلیک کنند.
  4. یک سرمایه گذاری برای برون سپاری این فعالیت به زمان و برای تنظیم لیست ها به صورت مداوم یا بودجه نیاز دارد.
  5. لیست ها پذیرش ویراستاری هستند. با استفاده از سئو ، می توانید آنچه را که می خواهید در وب سایت خود مشخص کنید (مکانی که موتورهای جستجو عنوان و توضیحات صفحه خود را می کشند). اما با PPC ، ویراستاران اصرار دارند كه همه لیست ها واقع بینانه هستند و شما شركت خود را با دیگران مقایسه نمی كنید. این بدان معنی است که حتی اگر شما ارائه دهنده “بزرگترین” باشید ، نمی توانید این را مشخص کنید.

اکنون که کمی در مورد جوانب مثبت و منفی بازاریابی موتورهای جستجو و پرداخت رایگان می دانید ، باید تصمیم بگیرید که چگونه می توانید کمپین بازاریابی آنلاین خود را اداره کنید.

بازاریابی ارگانیک بهتر است اگر:

  1. شما می خواهید قبل از وقت خود را در بازاریابی موتور جستجو بگذرانید و آن را در آینده در هر موتور جستجوی قابل تصور در سرتاسر جهان بپردازید.
  2. اکنون بودجه لازم برای انجام برخی کارها دارید و می خواهید بعداً پس انداز کنید.
  3. سایت شما نسبتاً ساده و بدون زنگ و سوت بسیار پیچیده است.
  4. برای نتیجه می توانید یک یا دو ماه صبر کنید.
  5. شما نمی خواهید هر روزه ، هفتگی یا ماهانه هر چیزی را مدیریت یا نگهداری کنید.

تبلیغات پرداخت شده به شما ممکن است:

  1. شما می خواهید به سرعت شروع کنید.
  2. شما یک پیشنهاد تبلیغاتی در جایی دارید که می خواهید بتوانید یک فعالیت PPC را شروع و متوقف کنید.
  3. می خواهید بتوانید به سرعت عبارات جستجو ، محصولات یا پیشنهادات را آزمایش کرده و نتایج را مشاهده کنید.
  4. سایت شما به موتور جستجوگر ربطی ندارد و شما نمی خواهید برای تغییر آن سرمایه گذاری کنید.
  5. شما اطمینان دارید که بودجه لازم را برای طولانی مدت خرج می کنید و زمان کافی برای حفظ مواضع به طور منظم دارید.

البته بسیاری از شرکت ها و شرکت ها SEM را به صورت هم زمان و ارگانیک و پرداخت شده به طور همزمان پردازش می کنند ، و این همان چیزی است که من معمولاً توصیه می کنم برای به حداکثر رساندن ترافیک واجد شرایط به وب سایت.

اگر در حال حاضر سایت خود را طراحی می کنید یا یک سایت موجود را دوباره طراحی کرده اید ، اطمینان حاصل کنید که توسعه دهنده می داند چگونه یک کد SEO تولید کند یا از نزدیک با یک مشاور SEO همکاری می کند. گرفتن درست از ابتدا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه در طولانی مدت خواهد شد. اگر از قبل این کار را انجام دهید ، نیازی به ثروت نخواهید داشت

اگر سایتی موجود دارید که می خواهید آن را بهبود ببخشید ، ممکن است تصمیم بگیرید که سایت فعلی شما مربوط به موتور جستجو نباشد تصمیم بگیرید. اگر سایت شما با استفاده گسترده از فریم ها یا صفحات پویا ساخته شده است (ممکن است URL شما به این شکل باشد: http://www.yoursite.com/page.asp؟id=8) ، هزینه اصلاح این مشکلات می تواند ناامید کننده باشد. در صورت بروز این مسئله ، ممکن است زمان مناسبی باشد که به طور جدی در طراحی مجدد سایت خود زودتر از آنچه برنامه ریزی کرده اید فکر کنید.

در هر صورت ، استفاده از یک کمپین تبلیغاتی کم هزینه (بهینه سازی برای هر کلیک) قبل از بهینه سازی می تواند راهی عالی برای شناسایی آن دسته از کلمات کلیدی کلیدی برای استفاده در کل سایت شما با ضبط کلمات کلیدی باشد که مشتریان بیشترین فعالیت را در کمپین شما دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا