دنیای وب

جوانب مثبت و منفی – 5Linx بررسی مشاغل کوچک

چرا بررسی 5Linx را می خوانید؟

من در این شرکت کار نمی کنم و توزیع کننده هم نیستم. من یک کارآفرین آنلاین و یک متخصص تجارت از مدرسه Hard Hits و همچنین یک MBA سنتی هستم. من بیش از دو دهه تجربه کارآفرینی در بسیاری از مشاغل ، در وهله اول شرکت های نوپا دارم و این را می نویسم تا بتوانید در مورد 5Linx به عنوان یک فرصت تجاری تصمیم بگیرید.

5Linx از طریق مدل تجاری سنتی بازاریابی شبکه ای فناوری را ارائه می دهد. من یک فرصت عالی برای توزیع کنندگان در این شرکت می بینم و دلیل آن را در پایان این بررسی می گویم.

برای هر شغل جدیدی وقت و هزینه لازم است. بسیاری از هر یک بازاریابی شبکه ای از این نظر متفاوت است که هزینه های راه اندازی معمولاً کمتر از سایر گزینه ها است. با این وجود شما برای موفقیت به یک ذهنیت و توانایی تمرکز و انجام کارها به تنهایی نیاز خواهید داشت.

این شرکت یک طرح جبران خسارت عالی ارائه می دهد و تیم مدیریتی خوب و قدرتمندی دارد. اگر می فهمید که چگونه این شرکت را با تکنیک ها و سیستم های جدید بازاریابی به بازار عرضه کنید ، در اینجا فرصت هایی برای کسب درآمد مناسب وجود دارد.

برای اطلاعات بیشتر در زیر بخوانید.

توضیحات را مرور کنید

شهرت، آبرو

من واقعاً هیچ شکایتی از این شرکت پیدا نکردم. چند توزیع کننده قبلی پیدا کردم که به یک شرکت دیگر روی آوردند اما با همه آنها حرفه ای رفتار شد.

با مرور وب سایت کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ، وی هیچ شکایتی در انتظار را نیز فاش نکرد. دفتر Better Business Bureau (BBB) ​​در روچستر ، نیویورک ، ده ها شکایت نشان داده است که همه آنها حل و فصل شده اند. در حال حاضر هیچ اقدام دولتی یا تخلفی در تبلیغات علیه این شرکت انجام نشده است.

سالها در تجارت

طبق BBB ، این شرکت از ژانویه 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است. مطمئن ترین شرط شرکتی است که چندین سال از فعالیت آن می گذرد زیرا بیشتر شرکت ها در 12 ماه اول شکست خواهند خورد.

بررسی 5 لینکس: مدیریت

این شرکت دارای یک تیم مدیریتی چشمگیر با تخصص در زمینه های فن آوری مناسب و همچنین بازاریابی شبکه ای است. من شخصاً تیم مدیریتی را که در زمینه فروش تاسیس شود ترجیح می دهم. شرکت هایی که فاقد فروش هستند مدت طولانی فعالیت نمی کنند. این شغل معیارهای فروش را دارد.

کریگ گربک ، مدیر عامل و رئیس جمهور وی از سال 2001 در این شرکت بوده است. آقای Gerbeek پیش از تجربه در تجارت ، سابقه گسترده ای در مدیریت و مدیریت خرده فروشی تلفن همراه دارد.

جب تایلر ، معاون اجرایی رئیس جمهور – بازاریابی، دارای مدرک مدیریت بازرگانی با تمرکز بر بازاریابی است اما وب سایت شرکت در مورد تجربه وی در جاهای دیگر چیز کمی می گوید. شاید تجربه آقای گرباخ مکمل تجربه جیپ باشد.

جیسون جوک معاون اجرایی فروش است او سالها تجربه مستقیمی در ارتباط با بازاریابی شبکه ای دارد و پیوند خوبی برای تیم شرکت است که مدل کسب و کار خود را در نظر می گیرد. آقای جوک قبل از اینکه اینجا را امتحان کند ، موفقیت بزرگی در ایجاد سازمانهای فروش داشت.

بررسی 5 لینکس: ثبات مالی

در زمان نوشتن این مقاله ، این شرکت به صورت خصوصی متعلق به شرکت INC 500 است و به عنوان یکی از سریعترین رشد شرکت ها در کشور ذکر شده است. علامت بدی نیست این شرکت در سه سال گذشته بیش از 800 درصد رشد داشته است.

بررسی 5 لینکس: محصولات

توزیع کنندگان می توانند انواع خدمات تلفن همراه ، اینترنت و تلفن از راه دور را به فروش برسانند. بیشتر افراد با کیفیت خدمات VoIP آشنا خواهند شد. من دلیلی ندارم که باور کنم محصولات آنها چیزهای غیرمعمول یا فرومایه ای است.

5Linx Review: رقابت

بازار خرده فروشی بسیار رقابتی ، متقاعد کردن افراد آشنا با نام های تجاری بزرگ معروف برای تغییر کار را دشوار خواهد کرد. خوشبختانه ، اگر به درستی به بازار عرضه شود ، جریان مداومی از فرصت های درآمد در اینجا باقی خواهد ماند. اینها خدماتی است که همه به آن نیاز دارند.

بررسی 5Linx: برنامه جبران خسارت

مدل سنتی بازاریابی شبکه ای روش فروش است. وجوه حاصل از ثبت نام در فرصت های شغلی کسب می شود و مبلغ باقیمانده نیز هر بار که مشتری هزینه خدمات را پرداخت می کند ، ماهانه پرداخت می شود. درآمد اضافی می تواند از طریق طرح تقسیم سود حاصل شود.

توزیع کنندگان با بالاترین تولید همچنین ماهانه اجاره BMW ، زمان تعطیلات و پاداش های دیگر مانند مدیران شرکت ها را دریافت می کنند. یک پاداش از اجاره بنتلی به علاوه سایر درآمدهای تقسیم سود در انتظار بهترین تولیدکنندگان است.

برای شروع موقعیت یابی تا 499 دلار فقط 99 دلار طول می کشد.

5 بررسی لینکس: رهبری

تنها نقطه ضعف این شرکت ، که من می بینم ، این است که تولید کنندگان برتر بازاریاب مدارس قدیمی هستند: با استفاده از یک قانون 3 فوت ، دوستان و خانواده از لیست تماس های گرم همه به جلسات هتل یا خانه اشاره دارد. برخلاف محصولات جدید مدرسه پیشرفته.

به یاد داشته باشید ، برای دستیابی به یک گل جدید در هر روز ، به افراد زیادی نیاز دارید تا هر روز فرصت شما را جستجو کنند. همیشه به تولیدکنندگان برتر در هر سازمان بازاریابی مستقیم نگاه کنید. با آنها ملاقات کنید و برای یکی از تمرینات آنها بنشینید. آنها چگونه تیم خود را بازاریابی و آموزش می دهند؟ یک “طرح” یا “طرح” پیدا کنید که به شما کمک کند مرحله به مرحله شروع کنید.

آموزش را در زیر مشاهده کنید.

بررسی 5 لینکس: آموزش

کمک بازاریابی از طریق مطالب ، تماس های کنفرانسی ، آموزش های گروهی و رویدادهای محلی و ملی ارائه می شود. من این را با بسیاری از شرکتهای MLM می بینم. این روش قدیمی بازاریابی شماره یک دلیل عدم موفقیت افراد است: افراد آموزش دیده اند تا خانواده ، دوستان و هر کسی را که در 3 فوت آنها قرار دارد ، بیش از حد سنگین کنند. یک راه عجیب برای بازاریابی با مشاهده بازار هدف آنها.

بازاریابی اینترنتی می تواند هر روز حداکثر 200 منجر شود. این برای صدها نفر از افراد که هر روز به مشاغل شما نگاه می کنند جواب می دهد. پیدا کردن و صحبت کردن با بسیاری از افراد ممکن است دشوار باشد و این ارزش استفاده از اینترنت است. مردم در واقع به سمت شما جمع خواهند شد.

درآمد گسترده در انتظار توزیع کنندگان 5Linx است

محصولات خود را به صورت آنلاین توزیع کنید. بیایید این واقعیت را بپذیریم – مردم از کجا برای فناوری خرید می کنند؟ برخط. با بازاریابی جاذبه و وب کار بسیار خوبی است. دلیل اصلی نوشتن و ارسال این مقاله در وب سایت من رسیدن به توزیع کنندگان این شرکت است که ارزش فروش آنلاین محصولات خود را درک می کنند.

بیشتر نه:

  • جلسات خانه و هتل
  • به غریبه ها نزدیک شوید
  • دوستان و خانواده خود را بسوزانید

در عوض ، مسیرهای فروش آنلاین قدرتمند:

  • به طور خودکار مشتریان بالقوه ای را که درخواست اطلاعات کرده اند ، مطلع می کند
  • آنها هنگام خرید از شما خرید آنلاین می کنند.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا